Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 147 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompozitní hnací hřídele Formule Student
Bartoška, Vojtěch ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Práce obsahuje rešerši možných konstrukčních řešení příčných hnacích hřídelí pro vozidlo typu Formule Student. Zvolení konceptu kompozitních hřídelí a jeho návrh včetně kloubu tripodu a lepeného spoje. Ověření návrhu pomocí statické a dynamické zkoušky. Srovnání kompozitních hřídelí vůči ocelovým hřídelím.
Brzdový systém vozidla Formule Student
Bradáč, Jan ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Návrh brzdového systému pro vozidlo Formule Student. Brzdový systém patří mezi nejdůležitější ovládací systémy vozidla. U závodního vozu jeho význam ještě roste. Pouze správně nadimenzován a bezchybně fungující brzdový systém pomůže dosáhnout nejlepších výsledků. Práce obsahuje výběr použitých komponentů systému pro danou aplikaci. Ověření použitelnosti těchto komponent výpočtem základních sil v brzdovém systému. Konstrukční návrh pedálové skupiny v souladu s požadavky a pravidly soutěže Formule Student. Návrh možností měření jízdních dat brzdového systému pro jeho další vývoj.
Uložení předního kola vozidla Formule Student
Lněnička, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá uložením předního kola vozu kategorie Formule Student. Obsahuje různé způsoby uložení a zavěšení kola formulových i osobních vozidel. Hlavní náplní této práce je tvorba výkresové dokumentace jednotlivých součástí uložení předního kola Formule Student. Dále je proveden kontrolní výpočet trvanlivosti ložisek při klidné jízdě po rovné vozovce.
Pedálová skupina Formule Student
Skula, Libor ; Dundálek, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem pedálové skupiny pro vůz Formule Student. V úvodní části je proveden přehled konstrukčních řešení pedálových skupin, zejména pak používané v soutěži Formule Student. Vlastní konstrukční část je rozdělena na části jednotlivých pedálů a základovou desku. Navržené konstrukce jsou podloženy analýzou napjatosti zatěžovaných částí pedálové skupiny. Na závěr je zhodnocena navržená konstrukce z hlediska dosažených výsledků a porovnána se stávající pedálovou skupinou.
Návrh stavitelného stabilizátoru přední nápravy vozu Formule student
Ševčík, Jan ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukci stabilizátoru vozu Formule Student Dragon II vznikajícího na FSI. Práce navazuje na konstrukční návrh stabilizátoru vozu Dragon I Jana Krasuly. Úkolem této práce je analyzovat předchozí návrh, navrhnou efektivní metodu zpracování a navrhnout vlastní konstrukci, jejíž parametry budou převyšovat konstrukci původní. Nedílnou součástí konstrukce je vypracovat výrobní dokumentaci, podle které bude sestava stabilizátoru vyrobena.
Mazací okruh turbodmychadla Formule Student
Novotný, Tomáš ; Špičák, Milan (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá mazáním ložiskové skříně turbodmychadla. V první části se práce věnuje rešerši způsobům mazání ložiskové skříně, přičemž jsou popsány součásti tohoto systému a způsob distribuce maziva. Další část se zabývá návrhem samostatného mazacího okruhu pro turbodmychadlo vozu Formule student, konkrétně čerpadla a jeho regulátoru tlaku.
Návrh výroby držáků řízení předního kola pro studentskou formuli TU Brno Racing
Vašek, Lukáš ; Sliwková, Petra (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a výrobou držáků řízení pro pravé přední kolo formule Dragon 4 týmu TU Brno Racing. V teoretické části je popsána soutěž Formule Student, včetně samotných držáků řízení, u kterých byla popsána i jejich funkce a umístění. Dále byl proveden rozbor hliníku a jeho slitin včetně začlenění materiálu CERTAL, ze kterého byly držáky vyrobeny. Praktická část zahrnuje konstrukci prototypů držáků v CAD programu Autodesk Inventor, návrh a aplikace obráběcích strategií v CAM programu PowerMILL. Dále praktická část mapuje výrobu na obráběcích strojích a to na centru MCV 754 QUICK a na obráběcím centru DECKEL MAHO DMU 50. Předposlední část se zabývá rozměrovou analýzou vyrobených držáků v porovnání s CAD modelem daných součástí. V závěru práce je technicko-ekonomické zhodnocení výroby.
Konstrukční návrh trubkového rámu Formule Student
Ženčák, Jan ; Prokop, Aleš (oponent) ; Janoušek, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje požadavky kladené na rám vozidla pro soutěž Formule Student pravidly a konstrukcí ostatních částí vozu. Cílem práce bylo navrhnout konstrukci rámu s použitím vysoko pevnostní oceli a provést materiálové testy požadované pravidly soutěže. Po analýze pravidel byla zvolena chrom-molybdenová ocel 15 130. Byl vypracován konstrukční návrh a analýza torzní tuhosti za pomoci softwaru Creo 2.0. Byly vytvořeny a otestovány vzorky pro ověření, zda je zvolený materiál použitelný v souladu s pravidly soutěže Formule Student.
Návrh palivového systému formulového vozidla
Rubíček, Pavel ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Palivový systém je velice důležitou součástí vozidla a motoru. Jeho hlavní funkcí je dodávat do motoru palivo, které se mísí se vzduchem. Tato práce se zabývá návrhem palivového systému pro vůz kategorie Formule student. V první části práce je seznámení se soutěží Formula student. V další části jsou popsány možnosti konstrukce palivových systémů a možné volby jednotlivých komponent. Tyto možnosti nám omezují pravidla FSAE, která jsou v další kapitole. Následují hlavní kapitoly, které se zabývají samotným návrhem palivového systému a analýzou vybraných komponent. Poslední částí práce jsou kapitoly, které pojednávají o možnostech výroby dílů a následném zakomponování palivového systému do vozu.
Použití kompozitních materiálů v automobilovém průmyslu
Bačovský, Marek ; Dundálek, Radim (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá použitím kompozitních materiálů v automobilovém průmyslu. První část práce zpracovává přehled základních vlastností kompozitů, jejich složení, charakteristiku, výhody a nevýhody. Druhá část práce je zaměřena na jejich aplikaci jak v sériově vyráběných, tak i v závodních automobilech, vč. Formule Student. Závěrečná část přináší výhled do budoucnosti a celkové zhodnocení kompozitních materiálů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 147 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.