Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix ve farmaceutické společnosti
Marešová, Markéta ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Procházková, Marcela (oponent)
Práce se zabývá marketingovým mixem farmaceutické společnosti. Popisuje jednotlivé části marketingového mixu společnosti Pfizer. Dále jsem se zaměřila na konkrétní produkt společnosti - multivitamíny Centrum.
Regulace ve farmaceutickém průmyslu a její důsledky
Bumbálková, Blanka ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá regulací farmaceutického průmyslu, se zaměřením na důsledky této regulace. V úvodu je čtenáři představen farmaceutický trh ? jsou vysvětlena specifika trhu, která jsou udávána jako důvody vedoucí k jeho regulaci. Dále jsou představeni aktéři farmaceutického trhu. Další části jsou věnované právě analýze regulace. Nejprve se zaměřuji na regulaci při schvalování nových léčiv a jejich uvádění na trh (důraz je kladen na organizaci Food and Drugs Administration) a ukazuji, jaké má tato regulace důsledky. Následně je analyzována regulace cen léčiv. Ukazuji, že regulace vede kromě nižších cen léčiv, také k nižší ziskovosti farmaceutických firem, nižším investicím do výzkumu a vývoje, zpoždění při uvádění nových léků na trh či dokonce jejich neuvedení, paralelnímu obchodu s léčivy a neefektivním výdajům ve snaze mu zabránit.
Distribuce léčivých přípravků v České republice
Tichá, Kamila ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce)
Práce popisuje systém distribuce léčivých přípravků v ČR. Úvodem jsou uvedeny základní informace o farmaceutickém trhu, straně nabídky a poptávky léčiv a o spotřebě léčiv. Dále je v práci popsán proces vstupu léčivého přípravku na český trh - registrace, stanovení maximální ceny, stanovení úhrady a distribuční cesty léčiva až po vydání léčivého přípravku pacientovi v lékárně. Práce současně mapuje vývoj farmaceutického průmyslu a distribuce od roku 1945 až po současnost. Práce se závěrem zabývá současnou reformou lékové politiky a dopadu změn na distribuci léčiv.
Uplatnění nástrojů marketingového mixu ve farmaceutické společnosti
Baťková, Vendula Bc. ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Nesnídalová, Jitka (oponent)
Teoreticko-metodologická část: obecné pojetí marketingu, popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Aplikační část: charakteristika farmaceutického trhu, popis farmaceutické společnosti, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Závěr: zhodnocení marketingu ve vybrané společnosti a následná doporučení pro management.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.