Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
FaVU 2016
Konvica, Jakub ; Kořínková, Jana (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem FaVU 2016 se zabývá způsoby prezentace Fakulty výtvarných umění VUT v Brně. Výsledkem je teoretický návrh prezentace FaVU. Klade si za cíl otevřít diskuzi s vedením školy a jejími pedagogy. Část návrhu jsem ve spolupráci s fakultou realizoval. Práce se pohybuje na pomezí studie, analýzy, realizovaného návrhu a názoru. Obsahuje konkrétní aplikace ve formě akcí, řešení vizuální identity, marketingu a způsobů propagace.
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Vliv moderních ICT/IT na komunikaci ve firmě
Ondrová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hadamčík, Lukáš (oponent)
Komunikace je v současnosti základním faktorem úspěchu. Jsou na ni kladeny stále větší nároky, zejména na její rychlost, přesnost a kvalitu. Tyto tři faktory ovlivňují směr, kterým se ubírají jednotlivci, ale i firmy. Proto, aby byla komunikace co nejefektivnější, je nezbytný výběr správného komunikačního kanálu. Tato volba je úzce spjata s typem sdělení, kdy se pro každý druh hodí jiný informační kanál. Tato diplomová práce se zaměří na přehled moderních komunikačních kanálů ve firmách. Budou popsány moderní komunikační kanály jako Instant Messaging, e-mail a Task Managent, spolu s klasickými poradami či telefonem. Práce bude poté analyzovat komunikaci v jednom z největších českých obchodů s počítači a elektronikou, dále bude vyhodnocena její efektivita a navržena případná doporučení pro zlepšení.
Komunikační proces ve vybrané obci
KOSTRŮNEK, Štěpán
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním procesem v městysi Malšice. V úvodní teoretické části je popsána obec (definice obce a orgánů městyse). Je zde uvedena také charakteristika komunikace (funkce komunikace, typy komunikace, verbální a neverbální komunikace, komunikace mezi občany a úřadem). Aplikační část popisuje současný stav komunikačního procesu v městysi Malšice. Tato část je zaměřena na vnitřní a vnější komunikaci, která zahrnuje komunikační kanály a prostředky, na porovnání komunikačního procesu mezi městysem Malšice a městysem Borotín a návrh změn na zlepšení současné situace.
Návrh externí komunikace pro Robert Bosch, spol. s r. o.
SOLAROVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá problematikou externí komunikace se zaměřením na vztahy s veřejností (public relations). Předkládaná práce je aplikována na českobudějovickou společnost Robert Bosch, spol. s r. o. Hlavním cílem bylo vytvoření vlastního návrhu externí komunikace pro rok 2012 se zaměřením na vybranou zájmovou skupinu společnosti, kterou se stali studenti vysokých škol technického a ekonomického zaměření jakožto potenciální budoucí zaměstnanci společnosti. Návrh obsahuje vybrané vhodné prvky z nových trendů v marketingové komunikaci (virální marketing, guerilla marketing, event marketing).
Komunikace ve vybrané oragnizaci
PETRÁKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce bylo přiblížit problémy týkající se tématu komunikace ve vybrané organizaci, zaměření se na komunikaci v podniku a hledání návrhu na zlepšení problematiky. V literární části je upřesnění a rozšíření pojmu komunikace. Praktická část byla zaměřena na seznámení se s podnikem, jeho rozdělení, kam směřují komunikace a jak probíhá.
Analýza vnější a vnitřní komunikace ve firmě XY
Boula, Petr ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikaci ve vybrané firmě, identifikovat její slabá místa a navrhnout zlepšení stávajícího stavu. K analýze komunikace jsou použity standardizované rozhovory s klíčovými osobami ve firmě, dotazníkové šetření a studium podnikových dokumentů. Po seznámení s chodem firmy a základními procesy díky rozhovorům s jedním ze zaměstnanců byl všem zaměstnancům poslán online dotazník, který vyplnilo 21 zaměstnanců z 24. Současně byly vedeny rozhovory s dalšími čtyřmi klíčovými zaměstnanci. Výsledky rozhovorů a dotazníkového šetření byly analyzovány a byl popsán stav komunikace ve firmě. Firemní komunikace není na špatné úrovni, v některých oblastech existují ovšem významné rezervy, umožňující zlepšení. Doporučení pro zlepšení situace jsou sepsána v samostatné kapitole.
Analýza vnitřní a vnější komunikace v konkrétní organizaci
Srnková, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pfauserová, Kamila (oponent)
Tato práce se zabývá vnitřní a vnější komunikací a to jak v teoretické rovině, tak v rovině praktické. Poznatky z teoretické části jsou využity v následné analýze komunikace konkrétní organizace. V teoretické části jsou popsány jednotlivé formy, typy, prostředky a nástroje komunikace. V části praktické je realizována analýza vnitřní komunikace jak ve vertikální, tak v horizontální rovině a analýza vnější komunikace s externími subjekty. Analýza komunikace je podložená dotazníkovým šetřením, které je posléze vyhodnoceno a na jehož základě jsou organizaci navržena jednotlivá doporučení vedoucí ke zlepšení komunikace v organizaci.
Porovnání využití typů komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě.
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Hlavním smyslem této práce je analýza komunikace a komunikačních nástrojů v malé a velké firmě. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická se zabývá komunikací jak z pohledu "běžného" člověka, tak firmy. Je rozdělena na tyto části: Komunikace, Firemní komunikace. Praktická část obsahuje metodiku pro hodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách, charakteristiku obou firem, interní a externí komunikaci a nástroje v malé a velké firmě, včetně jejich hodnocení a dále funkce, dovednosti a činnosti manažera s důrazem na komunikaci. Zhodnocení komunikačních nástrojů v obou firmách vychází z mnou vytvořené metodiky. Ze zhodnocení jsou vyvozeny závěry a je navrženo doporučení. Hlavním přínosem diplomové práce je analýza firem, zhodnocení a tvorba doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.