|
Minimalistická reprezentace modelu areálu Božetěchova
Král, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací s omezenou velikostí. Popisuje techniky vhodné pro kompresi polygonálních modelů. V druhé části potom postup jejich praktického využití při vytvoření scény v 3D modelovacím prostředí a postupném exportu a převodu těchto dat do spustitelného souboru. V závěrečných kapitolách se věnuje optimalizaci kompilace zdrojových kódů v jazyce C a možnostem komprese spustitelných souborů.
|
|
Grafické demo v 128kB
Záleta, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Vanek, Juraj (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o klíčových prvcích v procesu tvorby jednoduchých 3D grafických animací (dem) s hlavním důrazem na minimalizaci množstva externích zdrojů jako dynamických knihoven, povrchů a modelů. Výsledná aplikace je složena z okna vytvořeného s pomocí WinAPI, které je naplněno plně funkční scénou, která využívá rozhraní OpenGL a OpenGL Shading Language pro kontrolu nad zobrazováním celé scény, její osvětlením a povrchy.
|
| |
|
Inovativní herní demo v Unity
Schneider, Michael ; Chlubna, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření inovativního herního dema v herním enginu Unity. V práci lze najít popis nejdůležitějších systémů tohoto enginu. Zároveň je zde popsán vývoj návrhu inovativní mechaniky. Ten je realizován v podobě dema, jehož implementace je zde také rozebrána. Součástí dema je editor, který dovoluje vytvořit další úrovně. Inovativní koncept spočívá ve využití přeměn energie k úspěšnému vyřešení úrovní.
|
|
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Pinter, Jan ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou tvorby grafického intra (dema) s velikostí omezenou hranicí 64 kB. Rozebírá a popisuje problémy spojené s efektivním využitím poskytnutého minimálního prostoru, prezentuje základní techniky běžně používané u programů uvedeného charakteru. Také popisuje způsob realizace některých zajímavých grafických efektů a prvků, jejich možné optimalizace a vizuální vylepšení.
|
| |
|
Grafické demo v 128kB
Záleta, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Vanek, Juraj (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o klíčových prvcích v procesu tvorby jednoduchých 3D grafických animací (dem) s hlavním důrazem na minimalizaci množstva externích zdrojů jako dynamických knihoven, povrchů a modelů. Výsledná aplikace je složena z okna vytvořeného s pomocí WinAPI, které je naplněno plně funkční scénou, která využívá rozhraní OpenGL a OpenGL Shading Language pro kontrolu nad zobrazováním celé scény, její osvětlením a povrchy.
|
|
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Krupa, Martin ; Navrátil, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci jsem mňel za úkol seznámit se s fenoménem grafického intra s omezenou velikostí, prostudovat existujíci zobrazovací techniky, které využívají sledování paprsku v reálnem čase a za pomocí týchto technik vytvořit vlastní grafické intro, kterého spustitelná verze nebude přesahovat 64kB. Taky popisuji historii těchto grafických inter a důvody ich vzniku. Práce obsahuje popis technik použitých při vytváření intra a taky porovnání těchto technik. Dále popisuje vlastní implementaci aplikace a dosažené výsledky. V závěru jsou pak zhodnoceny přínosy práce a způsoby pokračování práce.
|
| |
|
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Burkot, Martin ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou tvorby minimálního grafického intra svou velikostí nepřesahujícího 64kB. Základem intra je procedurálně generovaný terén, který je doplněn o procedurální vegetaci a texturu představující mraky. Dále je zde textura terénu a importované trojrozměrné modely. V pozadí intra hraje hudba.
|