Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Tomeček, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem herního rozhraní pro Leap Motion a dataprojektor a návrhem demonstračních her. Rovněž je zde popsán postup testování implementovaného rozhraní a her s uživateli a výsledky testování.
Design projektoru
Zvědělík, Libor ; Zvonek, Miroslav (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce řeší proces navrhování projektoru, splňující technologické, konstrukční, funkční a estetické požadavky. K řešení daného problému bylo použito historické, technické a designérské analýzy daného produktu. Výsledkem práce je design projektoru, který splňuje dané požadavky. Přínosem této práce je inovace tvarového řešení projektoru a návrh systému, který umožňuje lepší řešení kabeláže.
Design dataprojektoru
Wenzl, Filip ; Bukvald, Jiří (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je design dataprojektoru pro domácí použití. Cílem je navrhnout design respektující technické, ergonomické a estetické požadavky.
Design přenosného dataprojektoru
Semrád, David ; Řezníček, Svatopluk (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je uplatnění myšlenek a nápadů k dosažení inovace a modernizace v oblasti designu přenosných dataprojektorů. Dálším cílem je ukázat na tomto zadání vlastní tvůrčí aktivitu a schopnost posunout objekt z oblasti funkčnosti do oblasti estetiky, ergonomie a praktičnosti při zachování dostupných ověřených technik, současných výrobních technologií a materiálů.
Možnosti využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na SŠ
Čejková, Lenka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Langer, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na středních školách. V teoretické části je rozebrána problematika modernizace výuky, včetně představení dokumentu MŠMT Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Dále jsou v rámci teoretické části podrobně rozebrány jednotlivé druhy moderních technologií. Poslední kapitola této části diplomové práce se zabývá současnými projekty, které mají za úkol podpořit modernizaci výuky. V rámci empirické části práce jsou provedeny analýzy dotazníkového šetření provedeného u pedagogů ekonomických předmětů na středních školách a dále u žáků také navštěvujících střední školu. Cílem této části je pomocí diagnostického výzkumu zjistit postoje učitelů a žáků k moderním technologiím. A také prověřit možnosti využití nových technologií při výuce ekonomických předmětů.
Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
MATĚJŮ, Petr
Diplomová práce "Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ" poskytuje základní orientaci v problematice použití audiovizuální techniky v prostředí základní školy, se zaměřením na začlenění videozáznamů do výuky fyziky na druhém stupni. Popisuje možnosti využití zdrojů videosekvencí na internetu i návod na jejich úpravu a na vlastní tvorbu. Práce se opírá i o zkušenosti z praktické činnosti - začlenění konkrétních videosekvencí do dvou vybraných témat ve výuce fyziky.
Interaktivní pomůcky při výuce informatiky na základní škole
MICHÁLEK, David
Moje bakalářská práce se zabývá tématem Interaktivní pomůcky při výuce na základní škole. Uvádí a stručně charakterizuje moderní materiální a nemateriální prostředky pro výuku. Detailněji se zabývá digitální technikou - dataprojektory, interaktivní tabulí a audiovizuální technikou. Jejím těžištěm je však vytvoření ukázkového výukového materiálu pro interaktivní tabuli na výuku informatiky a výpočetní techniky pro základní školy, který naleznete na přiloženém DVD.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.