Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Space management vybrané obchodní jednotky
PEŠKOVÁ, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá space managementem obchodní jednotky Kaufland v Jindřichově Hradci. V teoretické části popisuje také category management, jeho části, výhody a bariéry. Krátce je zde zmíněno něco o merchandisingu, zejména o jeho taktikách nebo umístění zboží v regálech. Důležitou složku hraje atmosféra nakupování. V práci je také popsáno, jak ovlivní zákazníky nejen hudba a vůně, ale také barvy a osvětlení. Zmíněné jsou také často používané prezentační techniky, které vedou k upoutání pozornosti zákazníka na výrobek a následné koupi výrobku. Jedna z kapitol je věnována nákupnímu chování spotřebitelů. Praktická část je zaměřena na spokojenost zákazníků s uspořádáním prodejní plochy. Dále se práce zaměřuje na spokojenost s umístěním zboží v regálech, frekvenci nákupu, a v neposlední řadě zahrnuje i faktory, které nejvíce ovlivňují zákazníky při nákupu.
Tvorba konceptu category managementu
Lepař, Martin ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem této práce je stanovit postup tvorby konceptu v category managementu a aplikovat jej na příkladu již existujícího sortimentního konceptu ve vybrané maloobchodní společnosti. V teoretické části práce jsou popsány základní východiska category managementu, merchandisingu a dalších souvisejících disciplín a jejich vliv na tvorbu konceptů. Praktická část zahrnuje podrobný popis tvorby konceptu, realizovaného maloobchodní společností, působící v segmentu Do it yourself. Proces tvorby v praktické části započne analýzou současného stavu, na níž naváže stanovení strategie a cílů pro danou sortimentní kategorii a implementace nového konceptu.
Category management ve společnosti Bosch
Knotová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá oblastí category managementu. Category management je proces, který se zabývá efektivním řízení produktů na úrovni jednotlivých kategorií. Proces category managementu sestává z definování kategorie, přiřazení role kategorie, stanovení strategie kategorie, taktik a samotné implementace. Pro category management je klíčová správná identifikace konečného spotřebitele a jeho potřeb. Rozhodování spotřebitele je ovlivněno externími a interními faktory. Interní faktory zahrnují vlivy na úrovni osobnosti, jako jsou učení, vnímání a motivace. Mezi externí faktory patří rozhodování na základě vnímání ceny, značky, merchandisingu nebo obalu.
Podpora lokálních dodavatelů ze strany retailových řetězců v ČR
Stara, Jiří ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pražáková, Emílie (oponent)
Práce vznikla na základě zadání společnosti Tesco Stores ČR a věnuje se otázce, zda podpora lokálních dodavatelů představuje pro maloobchodníky na českém trhu konkurenční výhodu. Nejvíce prostoru dostává kategorie čerstvých potravin, u které má podle provedených výzkumů podpora místní produkce největší smysl. Práce také zkoumá vztah kvality potravin a jejich původu a související očekávání spotřebitelů. Praktická část nabízí 2 vlastní výzkumy. Jeden z nich zkoumá použití marketingových nástrojů používaných retailery na českém trhu na podporu lokálních dodavatelů. V rámci druhého výzkumu oslovení čeští výrobci potravin hodnotí spolupráci s maloobchodníky působícími na tuzemském trhu. Kromě vlastních výzkumů obsahuje práce výstupy zkoumání provedených oborovými institucemi a četné ilustrace způsobů podpory lokálních dodavatelů zejména na příkladu Tesco.
Logistická podpora procesů ve vybrané firmě
Rychlíková, Kamila ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Práce se zabývá systémem Efficient Consumer Response, který je založen na vzájemné spolupráci mezi obchodníkem a jeho dodavatelem s cílem vytvořit hodnotu pro koncového spotřebitele. V teoretické části jsou detailně rozebrány 2 základní strategie systému Efficient Consumer Response, strategie Efficient Replenishment (strategie efektivního obnovování zásob) a strategie Category Management (strategie výrobkových řad). Praktická část práce je věnována uplatnění systému Efficient Consumer Response v praxi.
Optimalizace regálového vystavení zboží v supermarketech
Popelková, Magdaléna ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Šindelářová, Irena (oponent)
Category management je proces řízení kategorií produktů prodávaných určitým obchodníkem (příkladem těchto kategorií mohou být: prací prášky, jogurty, dětská výživa), přičemž nedílnou součástí tohoto procesu je optimalizace regálového vystavení zboží. Cílem projektu řešeného v rámci této diplomové práce je analyzovat sortiment kategorie dětské výživy na zvoleném obchodníkovi a navrhnout optimální zastoupení jednotlivých položek na regále tak, aby byly minimalizovány ztráty způsobené nedostupností zboží. Pro tento účel byl navržen soubor několika navazujících optimalizačních úloh, které postupně řeší optimální šířku a složení sortimentu, optimální rozložení prostoru na regále a optimální zastoupení jednotlivých položek na regále. Optimalizační úlohy byly navrženy tak, aby mohly být opakovaně použity v praxi, aplikováním na sortiment libovolného obchodníka.
Category Management v obchodním řetězci
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Tato diplomová práce charakterizuje proces Category Managementu a jeho přínos. Dále popisuje využití Category Managementu ve vybraném obchodním řetězci a postup tvorby Category Business Plans. Diplomová práce končí aplikací teorie Category Managementu a Category Business Plans na ilustrativním byznys plánu kategorie piva.
Category management mléčných produktů
Cieluch, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Samleková, Zuzana (oponent)
Práce popisuje Category management z teoretického i praktického hlediska. Podrobněji se zaobírá možnostmi tohoto přístupu v podmínkách Tradičního trhu v kategorii čerstvých mléčných výrobků. Popisuje konkrétní projekt spolupráce mezi Dodavatelem (Danone) a zákazníkem (Jednota České Budějovice)a řeší konkrétní problémy spojené s Category managementem jako je optimalizace sortimentu a jeho vystavení.
Category management a vybrané aspekty jeho implementace. Případová studie Tesco Stores ČR
Sembolová, Urszula ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Szymeczek, Andrea (oponent)
Tato práce shrnuje jak vypadá CatMan proces teoreticky a jak jeho praktická realizace na českém trhu v několika posledních letech. Na příkladu Tesco Stores ČR tato práce ukazuje nakolik je teorie CM aplikovatelná v praxi, jak tato aplikace probíhá, jaké jsou její výsledky. Popisuje novou úlohu dodavatele při realizaci CM procesů. Jedním ze závěrů je zjištění, že CM je v tuzemsku stále ještě na úrovni projektového řízení, ve kterém není využit celý jeho potenciál.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.