Název: Space management vybrané obchodní jednotky
Překlad názvu: Space management of a retail unit
Autoři: PEŠKOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: category management; merchandisig; nákupní atmosféra; nákupní chování spotřebitelů.; Space management; zákazníci; buying behavior of consumers.; category management; customer; merchandising; shopping atmosphere; Space management
Citace: PEŠKOVÁ, Lenka. Space management vybrané obchodní jednotky. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31701

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175497


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-10-16, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet