Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Moderní marketingová komunikace
Sýkora, Petr ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Moderní marketingová komunikace je v posledních letech často skloňovaným tématem a to nejen díky internetu. Tato diplomová práce detailně rozebírá aktuální trendy v internetovém marketingu, zejména potom bannerovou a mobilní reklamu. Cílem této práce je poukázat na přesun mediálních nákladů od tradičních media typů k internetové inzerci, dále nastínit očekávaný vývoj v oblasti mobilní reklamy a také aplikace teoretických poznatků v praxi. Teoretická část pojednává o samotném pojmu marketing, marketingové komunikace, ale popisuje i problematiku marketingových výzkumů a vývoj internetu ve světě a v České republice. Praktická část potom detailně popisuje jednotlivé procesy, které obnáší bannerová reklama a komentuje aktuální trendy v mobilní reklamě.
Banner Advertising
Majoroš, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Historie internetové reklamy, formy internetové reklamy. Bannerová reklama, metody platby za bannerovou reklamu, formáty a technologie. Charakteristika internetového reklamního trhu v ČR, portály, servery, mediální zastupitelství, mediální agentury, sdružení SPIR. Bannerová kampaň, její plánování, realizace, hodnocení úspěšnosti a efektivity. Videobannerová kampaň Nivea For Men, hledání nejefektivnějšího formátu zprostředkování videoreklamy.
Internetový marketing
Dudek, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Zlonická, Helena (oponent)
Tématem této práce je internetový marketing a perspektivy jeho růstu v České republice v porovnání se světem. Je zde popsána tvorba kvalitního projektu internetového marketingu. Obsahem práce jsou jednotlivé části projektu, na které by se nemělo zapomínat, ať už se jedná o správnou analýzu projektu, o skladbu kvalitního webu, či o měření výsledků kampaně pro posouzení jeho úspěšnosti. Práce zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o bannerovou reklamu, PPC reklamu, optimalizaci pro vyhledávače, linkbuilding, atd. Obsahuje porovnání jednotlivých metod, příklady využití v Česku a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.