|
Aplikace technologie RFID pro evidenci vozidel
Kraus, Zdeněk ; Lukáš, Roman (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá použitím technologie bezkontaktní identifikace - RFID na praktický problém evidence vozidel. Popisuje základní principy této technologie, konstrukci prvků, průběh komunikace a používaná pásma. Dále je popsán hotový systém a průběh jeho implementace s řešením problémů, které se při implementaci vyskytly. Nakonec popisuje průběh nasazení do provozu a další možný vývoj aplikace. Závěrem je zhodnocen přínos této práce jako celku.
|
| |
|
Telecommunication Education Environment and its Optimal Usage
Al Salman, Ahmed Nasser M ; Vychodil, Petr (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
Students in introductory communication theory classes can benefit from a well-planned laboratory component. Such that TIMS lap equipments which can handle a wide variety of experiments ranging from analog baseband to pass-band digital communications. These papers describe three advanced laboratory tasks with their optimized manuals designed by Al Salman Ahmed at Brno University of technology. Two are based on the simulation software TutorTIMS to implement Eye patterns, Signal Constellations, and the third is based on the Biskit hardware to implement Quadrature phase shift keying (QPSK).
|
|
Návrh nových laboratorních úloh předmětu Přístupové a transportní sítě
Ťupa, Martin ; Kyselák, Martin (oponent) ; Škorpil, Vladislav (vedoucí práce)
V předkládané bakalářské práci jsou navržené dvě nové laboratorní úlohy do předmětu Přístupové a transportní sítě. Laboratorní úlohy jsou zaměřeny na problematiku digitálních modulací, z jejichž četných druhů se práce soustřeďuje na amplitudovou digitální modulaci ASK, kmitočtovou digitální modulaci FSK a fázovou digitální modulaci PSK. Pro pozorování a měření těchto modulací je využíváno výukového systému TutorTIMS. Tato práce si klade za cíl shromáždit praktické i teoretické informace o digitálních modulacích pro budoucí studenty předmětu Přístupové a transportní sítě.
|