Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bezpečnost operačního systému Apple iOS
Zahradníček, Zdeněk ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zabezpečením operačního systému iOS a vytvářením aplikací pro tento systém. Popisuje základní vlastnosti systému, použitá zabezpečení, šifrování a třídy pro bezpečné ukládání souborů. Další oblastí, kterou se práce zabývá je zabezpečení přístupu k internetu a ochranou odesílaných a přijímaných dat. V práci je popsán programovací balíček Xcode, používaný vývojáři pro iOS platformu. Dále byla zkompilována aplikace pro ukázku práce s tímto programovacím balíčkem a její následné otestování na virtuálním zařízení v simulátoru, který je součástí tohoto balíčku. V poslední řadě byla vytvořena aplikace využívající velkých česel o hodnotě 1024bit a následné využití těchto čísel pro početní operace. Výstupem aplikace byla průměrná doba trvání výpočtu použitých matematických operací.
Electronic Flight Bag pro IPad
Černý, Tomáš ; Dittrich, Petr (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá systémy EFB, jejich standardy, typy a využitím v praxi. Popisuje návrh a implementaci aplikace pro Apple iPad, pomocí které je možné jej použít jako EFB pro české piloty všeobecného letectví. Reálné využití takové aplikace spočívá v usnadnění předletové přípravy a provedení letu nahrazením papírových dokumentů a implementací užitečných funkcí. Jedná se například o čtení leteckých předpisů a manuálů, získávání a zobrazení informací o počasí a o změnách v letovém provozu, interaktivní výpočty důležitých veličin nebo leteckou navigaci. 
WAN/LAN Manager for iOS
Jakubis, Tomáš ; Široký, Vít (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
The goal of this project is to create an application for iOS to manage network devices, clients and device configurations. This includes project analysis, application design, implementation and testing. Application consists of client's side, server's side, database and communication protocol. The resulted application is then compared with existing solutions with similar results. Test results have revealed several weaknesses and drawbacks of the solution. Possible improvements and future development have been described. As conclusion, the application may have potential to be used in practice after more development.
Metody synchronizace uživatelské databáze v prostředí zařízení s iOS
Matěj, Kryštof ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je ověřit funkčnost synchronizace objektových databází přes CoreData a Datastore. Ověření funkčnosti synchronizace objektových databázi jsem provedl pomocí dvou zařízení a experimentálního serveru. V předložené bakalářské práci jsem vytvořil kni- hovnu DB2iCloud, která poskytuje abstraktní rozhraní CoreData pro Datastore. Přínosem této práce je vytvoření knihovny DB2iCloud v demonstrační aplikaci a ověření funkčnosti CoreData a Datastore. 
Aplikace pro příjem z Audeliver.com
Pristaš, Martin ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je naprogramovaná v jazyku Swift a využíva moderné prvky grafického rozhrania aplikácií v systéme iOS. Aplikáciu som mohol testovať na používateľoch a optimalizovať jej hardwarové nároky. Podarilo sa mi úspešne optimalizovať hardwarové nároky aplikácie a rozšíriť jej využitie na viacej zariadení Apple. Prínosom tejto práce sú nové poznatky vývoja aplikácií, ale aj dodržiavanie pokynov pre ľudské rozhrania. Keďže aplikácia využíva moderný jazyk a prináša moderné spôsoby realizácie, je prínosom hlavne pri ukážke toho, akým smerom sa vývoj aplikácií uberá.
Vývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platformě
Fiala, Petr ; Bartoň, Radek (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací pro systém iOS, popisuje základy OpenGL ES 2.0, vývojové prostředí Xcode, Framework Cocoa Touch a jazyk Objective-c. Je zaměřena na popis tvorby OpenGL hry, z žánru tzv. "line drawing" her.
Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS
Bobák, Petr ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes implementaci uživatelského rozhraní a aplikační logiky až po závěrečné testování na skupině uživatelů. Předně se zabývám návrhem rozhraní a jeho testováním. Při návrhu a vývoji jsem postupoval podle metodiky prototypování, se kterou čtenáře také seznamuji. Výsledná aplikace mimo jiné poskytuje uživateli efektivní přístup k hodnocení a komentářům jednotlivých pokrmů, dále je umožňuje vytvářet, hodnotit, komentovat či přidávat další užitečné informace. Uživatelské rozhraní respektuje prostředí a situaci tak, aby byl uživatel co nejméně zatížen a zdržován aktivním používáním aplikace. Čtenáři tato práce přináší aktuální pohled na vývoj mobilních aplikací, jejichž trh v posledních letech prudce roste.
Sociální síť pro dotazníkové průzkumy
Huvar, Lukáš ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat aplikaci pomocí experimentální knihovny CloudKit. Tato aplikace bude sloužit jako sociální síť pro komunitu zadavatelů a respondentů dotazníkových průzkumů. Implementovaná socialní síť je otestována na skupině uživatelů, kteří se podílejí na chodu této sítě. Přínosem této práce je testování knihovny CloudKit a její využitelnosti pro sociální sítě.
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Návrh a tvorba softwarové aplikace
Chlpíková, Eva ; Maštalíř, Roman (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a tvorbu analytické aplikace pro konkrétní společnost. Aplikace je navržena pro operační systém tvOS běžící na zařízeních Apple TV. Kromě návrhu samotné aplikace se práce zabývá také analýzou současného řešení společnosti a možným alternativám. Součástí návrhové části je představení uživatelského rozhraní, tvorba vlastní databáze a návrh funkcí aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.