Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Migrant Crisis and its Representation in Frankfurter Allgemeine Zeitung and Lidové noviny
Müllerová, Alexandra ; Jeřábek, Hynek (vedoucí práce) ; Hájek, Martin (oponent)
V minulých dvou letech dramaticky vzrostl počet žádostí o azyl do Evropských zemí, a to zejména ze států zasažených válkou a chudobou, konkrétně ze zemí Blízkého Východu, Afriky a Balkánu. Reakce na nárůst uprchlíků se ve společnosti často různí a ani jednotlivé evropské země se mezi sebou nedokážou shodnout na jednotném přístupu k řešení. Západoevropské země obvykle přistupují k migrantům vstřícněji než státy východní Evropy. Velkou roli v otázce příjímání uprchlíků hrají v jednotlivých zemích média. V součastné společnosti totiž média představují hlavní zdroj informací o událostech ve světě a zprostředkovávají veřejnosti situace, kterých se nemohou osobně účastnit. Proto je důležité věnovat se tomu, jak média zobrazují témata solidarity, lidských práv a práva na azyl. Cílem této diplomové práce je zjistit jaké jsou hlavní odlišnosti v zobrazování současné migrační vlny v případě tištěných novin a zda západní tisk podává lepší obraz uprchlické krize než ten východní. Jako reprezentant jednoho z východních médií je analyzován český denní tisk Lidové noviny, který je porovnán s německým Frankfurter Allgemeine Zeitung. Cílem práce není generalizovat výsledky analýzy na všechny západní a východní média, nýbrž zjistit, zda tato dvě vybraná média zapadají do obecně přijímaného názoru o tom, že západní...
Mediální obraz kandidátů na prezidenta ve druhém kole voleb 2013
Müllerová, Alexandra ; Teplá, Jana (vedoucí práce) ; Strejcová, Anna (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem kandidátů na prezidenta ve druhém kole voleb, které se konaly v České republice v roce 2013. Pro její zpracování byla provedena obsahová a vizuální analýza titulků zpráv, textů a fotografií třech nejčtenějších online deníků - Novinky.cz, Idnes.cz a Aktualne.cz. Cílem bylo zjistit, zda zpravodajství upřednostňují jednoho z kandidátů, zda upevňují stereotypy utvořené o kandidátech v minulosti a jakými způsoby toho dosahují. Na základě analýzy bylo zjištěno, že všechny tři deníky zobrazují častěji pozitivně kandidáta Karla Schwarzenberga a to jak prostřednictvím titulků zpráv a fotografií, tak zpráv samotných. Nejčastěji pozitivní obraz o obou kandidátech vytvářel server Novinky.cz díky faktu, že nabídnul nejvíce titulků, fotek i zpráv samotných, které vyznívaly vůči kandidátům pozitivně. Server Aktualne.cz byl zase nejčastěji objektivní, protože podal o obou kandidátech nejvíce neutrálně vyznívajících fotek, titulků a zpráv, a poměr pozitivních a negativních článků byl u každého z kandidátů nejvyrovnanější. Zeman byl nejčastěji zobrazen v sebevědomém postoji, a pokud měl (výjimečně) něco v rukou, byl to mikrofon nebo voda. Výraz tváře měl přátelský nebo veselý. Schwarzenberg měl na fotkách také nejčastěji sebevědomý postoj a v rukou většinou nic...
Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013
Pospíšilová, Andrea ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanská, Nora (oponent)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity sportovně-luxusních značek se zaměřením na analýzu kampaně Vist 2012/2013" pojednává o problematice marketingové komunikace a pozice na trhu vybraných pěti sportovně-luxusních značek se zaměřením na kampaň Mestri di Sci značky Vist pro sezónu 2012/2013. V první polovině této práce je vymezen pojem sportovně-luxusní značka, na jehož základě je vybrán vzorek pěti lyžařských značek (Bogner, Descente, Sportalm, Vist a Kjus), které nejdříve projdou analýzou positioningu v rámci segmentů luxus, sport, lifestyle, a poté deskripcí a vzájemnou komparací aplikovaných marketingových aktivit. Druhá polovina práce se orientuje na kampaň Maestri di Sci značky Vist. Vizuální rovinu projektu podrobím detailnímu rozboru založenému na sémiotické analýze. Následně jsou představeny také předešlé kampaně značky Vist a vizuální charakter konkurenčních lyžařských značek, přičemž obě tyto sféry budou podrobeny komparaci s kampaní Maestri di Sci.
Obraz ženy na portrétní fotografii týdeníku Letem světem v letech 1927 a 1937
Bednaříková, Barbora ; Lábová, Alena (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce Obraz ženy na portrétní fotografii týdeníku Letem světem v letech 1927 a 1937 se zabývá zobrazením různých rolí ženy na snímcích v meziválečném ilustrovaném týdeníku Letem světem. Metodou obrazové obsahové analýzy porovnává fotografické pojetí rolí ženy hospodyně, matky, manželky, symbolu krásy, zaměstnankyně a sportovkyně v letech 1927 a 1937. V teoretické části zasazuje do politického a mediálního kontextu první Československé republiky vznik fenoménu obrázkových časopisů a periodika Letem světem. V analytické části práce dále charakterizuje prvorepublikovou portrétní praxi, přístup autora i zobrazovaného k fotografování a v neposlední řadě také obrazové stereotypy, pomocí nichž byly role žen vyjadřovány v různých žánrech časopisu i v reklamách. Cílem práce je kromě srovnání dvou ročníků časopisu také poukázat na rozdíly mezi prezentovaným obrazem prvorepublikové ženy a jejím reálným společenským a právním postavením v soudobé společnosti, jímž se podrobněji zabývá úvodní část práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.