Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zefektivnění chodu výrobního podniku s využitím managementu jakosti
Kůrková, Dana ; MBA, Michal Vašíček, (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem na zefektivnění vybraného podnikového procesu. Vychází se z dokumentace zavedeného systému managementu jakosti dle normy ČSN EN ISO 9001: 2008 a reálné činnosti podniku v současné době. Řešení představuje analýzu vybraného podnikového procesu a nalezení oblastí s potenciálem pro zlepšení. Výsledkem budou návrhy a doporučení, která povedou k zefektivnění jednotlivých dílčích částí procesu a k celkovému zlepšení chodu výrobního podniku.
Návrh postupu zavedení systému řízení jakosti v podniku
Audová, Petra ; Hrůza,, Petr (oponent) ; Čižinská, Romana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analytickým rozborem firemních zásad řízení projektové činnosti a z toho vyplývajícím podnikatelským záměrem „Návrh postupu zavedení systému řízení jakosti v podniku.“ Obsahuje odhad personálního a finančního zabezpečení zavedení systému managementu jakosti, navrhuje plán časového harmonogramu zavádění tohoto systému. Práce také specifikuje formu a způsob vedení klíčové dokumentace projektů v oblasti IT.
Zavedení normy ISO 9001:2001
Hajkrová, Romana ; Ing.Vincent Strébel (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je popis implementace normy ISO 9001:2001 ve společnosti ABC Security. V práci popisuji charakter společnosti, provádím analýzu a zabývám se možnostmi teoretických východisek. Závěrem navrhuji postup pro dosažení normy ISO.
Studie norem řízení ISO pro výrobní organizaci
Bendová, Martina ; Střítecký, Radim (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh opatření v systému managementu kvality pro společnost Honeywell, spol. s.r.o. Práce obsahuje rozdílovou analýzou normy ČSN EN ISO 9001:2008 a nové normy ČSN EN ISO 9001:2015 pro divizi Aerospace. Dále jsou zde analyzovány zprávy z auditů za rok 2015 s cílem odhalit problémové oblasti. Na základě provedených analýz jsou navrženy návrhy na zlepšení.
Implementace CMM při posuzování kvality business procesů
Slobodník, Tomáš ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce rozebírá problematiku managementu jakosti, procesního řízení a vyspělostních modelů. Představuje prototyp webového nástroje pro podporu implementace CMMI pro služby. Jeho koncept, implementaci a možnosti použití ve zvolené společnosti. Analyzuje hlavní činnost společnosti a navrhuje zlepšení v souladu s modelem CMMI.
Zlepšování procesů služeb stravování a ubytování
Pavelková, Kateřina ; Pata, Vladimír (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na zlepšování procesů služeb stravování a ubytování pro organizaci Koleje a menzy VUT v Brně se zaměřením na oblast stravování podle normy ČSN EN ISO 9001:2009.
Vyhodnocení ekonomických přínosů jednotlivých systémů managementu jakosti
Komárová, Marianna ; Komár, Milan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá integrovaným systémem řízení. V teoretické části je popsán systém managementu jakosti, systém environmentálního managementu a systém managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, hlavní pozornost je věnována jakosti v zásobování. Návrh řešení spočívá v návrhu nového procesu nákup - výběr dodavatele, hodnocení výkonnosti dodavatelů a ukazatele pro měření procesu nákup.
Certifikace systému managementu kvality podle ČSN EN ISO 9001:2009
Handa, Jakub ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je pojata jako literární rešerše na dané téma. V práci je uveden rozbor z hlediska historie a současnosti. Poskytuje informace o výhodách certifikace systému managementu kvality, o průběhu certifikace a o jeho auditování
Certifikace shody podle ČSN EN ISO 9001:2001
Poláčková, Kateřina ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje základní informace o technické normě ČSN EN ISO 9001:2001. Popisuje základní požadavky na činnosti, které mají zabezpečit funkčnost a efektivnost systému managementu jakosti a tím docílit spokojenosti zákazníků. Poskytuje informace o konkrétních požadavcích na dokumentaci společnosti.
Lze dosahovat kvality bez ohledu na životní prostředí?
Stoy, Tomáš ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato práce je pojednáním o vztahu kvality a životního prostředí a jejich vzájemném ovlivňování. V první části je popsána jakost jako taková a jsou přiblíženy principy jejího dosahování. Je zde podrobněji rozebrán systém managementu jakosti. Druhá část je zaměřena na ekologii, přičemž důraz je kladen na výrobu a zohledňování životního prostředí, při snaze dosáhnout kvality produktu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.