Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stavebně technologický projekt demolice a stavby mostu
Hofírek, Radovan ; Venkrbec, Václav (oponent) ; Henková, Svatava (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá stržením stávající mostní konstrukce na dálnici D1 z Prahy do Brna, která již nevyhovuje aktuálnímu zatížení a šířkovému uspořádání. Práce se dále zabývá výstavbou nové mostní konstrukce, která bude rozšířena na kategorii D28/120. Tato úprava umožní provizorní vedení dopravy po polovině dálnice ve čtyř-pruhovém režimu. Celá rekonstrukce je velmi časově náročná, proto je nová mostní konstrukce tvořena prefabrikovanými předepnutými nosníky se spřaženou železobetonovou deskou, což umožní omezit časově náročné činnosti a zprovoznit konstrukci v co nejkratších termínech.
Lávka pro pěší přes rychlostní komunikaci
Páleník, Petr ; Kocourek, Petr (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh lávky pro pěší přes rychlostní komunikaci. Lávku tvoří zavěšená konstrukce o šesti polích s rozpětími 9 až 51 m. Hlavní pole jsou zavěšena na pylonu tvaru písmene V. Mostovka je v poli nad komunikací tvořena prefabrikovanými segmenty spřaženými s monolitickou deskou. V podélném směru je mostovka vedena v parabolickém oblouku. Model konstrukce je proveden v programu ANSYS, řešení bylo provedeno nelineárním výpočtem. Návrh a posouzení je provedeno dle evropských norem.
Most na silnici II/369
Gratza, Jonáš ; Požár, Michal (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je řešení silničního mostu o jednom poli. Most leží na pozemní komunikaci II/369 přes řeku Branná. V rámci práce byly vypracovány 3 studie z kterých byla vybrána varianta č.1. Jedná se o dodatečně předpjatou deskotrámovou konstrukci. Statický model společně s modelem zatížení a jeho účinky byly řešeny v programu Scia Engineer 15.2. Posudky jsou zpracovány ručně podle Eurokódu. Zatížení větrem, sněhem a horizontálními silami od dopravy bylo zanedbáno.
Most přes řeku Lomnici
Klein, Vojtěch ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh mostu přes řeku Lomnici ve městě Mirotice. Byly navrženy tři varianty. Pro podrobné řešení byla zvolena dodatečně předpjatá dvoutrámová konstrukce. Výpočet vnitřních sil byl proveden na výpočetním modelu v programu Scia engineer 2013.1. Posudky byly počítány ručně dle evropských norem.
Most přes místní potok
Růžička, Antonín ; Zdražilová, Magda (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu přes místní potok a polní cestu. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž je vybrána varianta lichoběžníkové bodově podepřené předpjaté desky o třech polích. Ve statickém výpočtu je mostní konstrukce posouzena na mezní stav únosnosti a použitelnosti podle evropských norem - Eurokódů. Je vypracována podrobná a přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh mostu o jednom poli
Barič, Dominik ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem trámové mostní konstrukce přes řeku Svitavu mezi obcemi Blansko a Brno. Most převádí silnici II. Třídy kategorie S9,5/90. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Studie A byla vybrána k podrobnému zpracování. Jedná se o dodatečně předpjatou deskotrámovou konstrukci. Výpočet zatížení je proveden programem Scia Engineer 17.1. Návrh a posouzení je zpracováno ručně. Zatížení větrem, sněhem a horizontálními silami od dopravy bylo zanedbáno.
Silniční most
Mezera, David ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je vyřešení přeložky drážního koridoru a cyklostezku. Jedná se o most o 5 polích. Byly navrženy 2 studie, z nichž jedna byla zpracována v rámci této diplomové práce. Vybrána byla varianta č. 1 betonové prefabrikované T-nosníky se spřaženou betonovou deskou. Statický model byl vytvořen v softwaru Scia engineer 18.1. a posudky zpracovány ručně podle eurokódu. Účinky větru, sněhu a brzdné síly byly zanedbány.
Most přes potok Živný
Sekanina, Josef ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá navržením silničního mostu přes potok Živný, železniční trať a plánovanou silnici II. třídy mezi obcemi Běleč a Husinec. Jsou navrženy 3 varianty přemostění, z nichž byla pro podrobnou analýzu vybrána varianta 1. – spojitý jednokomorový nosník. Silniční most z předpjatého betonu je navržen a posouzen dle evropských norem – Eurokódů. Do výpočtu je zahrnut také vliv postupné výstavby mostu a její účinky na konstrukci. Dále je vypracována přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh jednopolového trámového mostu
Skořepová, Eliška ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu. Ze tří možných variant je vybrána varianta s dvěma trámy spojených deskou mostovky. Výpočty byly prováděny ručně s kontrolou výpočtů ve Scia Engineer 18.1. Výsledky byly vzájemně porovnávány. Konstrukce je posuzována podle Eurokódů.
Dálniční most přes silnici II/464
Mezera, David ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je vyřešení přeložky pozemní komunikace II/464. Jedná se o most o jednom poli z dodatečně předpjatého betonu. Byly navrženy 3 studie, z nichž jedna byla zpracována v rámci této bakalářské práce. Vybrána byla varianta č. 3 dvojdeskotrám. Statický model byl vytvořen v softwaru Scia engineer 15.2. a posudky byly zpracovány ručně podle eurokódu. Účinky větru, sněhu, rozjezdové a brzdné síly byly zanedbány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.