|
Návrh marketingové strategie firmy
Židlíková, Eva ; Pokorná, Pavlína (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Židlíková, E. Marketingová strategie firmy. Diplomová práce. Brno: Vysoké učení technické, 2014. Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu brněnské cestovní kanceláře Victoria. Hlavním cílem je vytvoření marketingové strategie firmy na základě marketingového výzkumu a analýz, které zjišťují preference a zájmy spotřebitelů v cestovním ruchu. Práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří kapitoly, ve kterých jsou zachycena různá teoretická východiska marketingu a postup tvorby marketingového plánu. V praktické části uvádím poznatky, týkající se samotné práce.
|
| |
| |
|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Závodný, Jiří ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu stavu informačního systému ve firmě XCR Svorada s.r.o. a následný návrh změn. První část je věnována teoretickým východiskům potřebným k pochopení dané problematiky. Dále jsou vytvořeny analýzy daného podniku, jeho vnitřního a vnějšího prostředí, analýzy používaného informačního systému a v poslední části také návrhy změn pro zlepšení, zefektivnění a zjednodušení práce s daným informačním systémem.
|
| |
|
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Fotta, Michal ; Novák, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa venuje problematike posúdenia informačného systému a návrhu zmien vybranej spoločnosti. V práci sú predstavené teoretické podklady potrebné pre vypracovanie analýzy súčasného stavu informačného systému, požiadaviek firmy a návrhy možných riešení, ktoré by mali viesť k zefektívneniu procesov a aktuálnej situácie vo firme.
|
| |
| |
|
Řízení rizik
Hanko, Libor ; Theuer, Aleš (oponent) ; Waldhans, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce, bylo vypracování řízení rizik pro firmu z oboru stavebnictví. Teoretická část je zaměřená na obecné údaje o stavebnictví, marketingu, rozdělení rizik a také o možnostech řízení rizik. V praktické části jsou využité poznatky z teoretické části, pro určení marketingu a následné řízení rizik ve firmě.
|
| |