|
Návrh marketingové srategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována SWOT analýza, Porterova analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navržena možná řešení.
|
| |
|
Analýza vybrané firmy
Zuščic, Jan ; Repa, Dušan (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení situace podniku. Jsou zde aplikovány metody vnější a vnitřní analýzy a finanční analýzy. Na základě těchto metod, a z nich zjištěných výsledků, jsou navrhnuta možná opatření, která povedou ke zlepšení finanční situace podniku.
|
|
Analýza podnikatelského prostředí
Stískalová, Radka ; Kubajura, Pavel (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou podnikatelského prostředí firmy ALBO okna – dveře, s.r.o.. Pomocí SWOT analýzy, pasportizace a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil bude provedena analýza podnikatelského prostředí, ve kterém se firma nachází. Práce rovněž obsahuje zhodnocení příležitostí a rizik plynoucích z daného podnikatelského prostředí.
|
| |
|
Zhodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Žák, Robin ; Plottová, Sylvia (oponent) ; Poláček, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce si klade za cíl zhodnotit finanční situaci podniku v letech 2015 až 2019. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První částí jsou teoretická východiska zahrnující vysvětlení pojmů a popis metod včetně jednotlivých ukazatelů, které se využívají pro zhodnocení finanční situace. Druhou částí je část praktická, ve které je představena společnost a jsou zde aplikovány metody z první části. Třetí část obsahuje návrhy na možné zlepšení.
|
|
Analýza vybraného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod
Karnišová, Adriana ; Štěpánková, Markéta (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce se zabývá analyzováním kosmetické společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a analýzy, které jsou následně využity v analytické části. Ke zjištění současného stavu fungování společnosti budou využity Porter analýza pěti konkurenčních sil, SLEPTE analýza, analýza 7S a SWOT analýza. Výsledky zmíněných analýz poskytují návrhy a doporučení ke zlepšení činnosti společnosti Mary Kay (Czech Republic), s.r.o.
|
|
Online marketingová komunikace pro portál zprostředkující IT služby
Tomášek, Jan ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komplexním návrhem řešení propagace portálu zprostředkovávající IT služby na internetu. Tento návrh má podpořit úspěšné fungování portálu a vybudování jeho značky na internetu, kvalitní propagaci nabízených služeb, zajištění dostatečně velké klientely zákazníků a získání jejich důvěry. V první části bakalářské práce jsou obsaženy teoretické východiska k vytvoření marketingové strategie na internetu. V druhé části je provedena analýza potřebná k návrhu vlastního řešení marketingové strategie obsažený v další části.
|
|
Návrh marketingové strategie pro internetový obchod
Baxantová, Michaela ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro internetový obchod Brno nábytek Životský. K zajištění cílů bude využito internetu a sociálních sítí, kde je největší možnost oslovit velké množství potencionálních zákazníků. V této práci je provedena analýza podniku a následně bude navrhnut vhodný návrh marketingové strategie, se záměrem dosáhnout stanovených cílů.
|
|
Hodnocení finanční výkonnosti podniku prostřednictvím benchmarkingu
Štěpánová, Eva ; Přibylová, Petra (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení výkonosti vybraného podniku na základě benchmarkingu s konkurenčními společnostmi. Práce je rozdělena na pět kapitol. V první části je problematika rozebrána z teoretického hlediska. V další kapitole je představena společnost THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s. a provedena strategická analýza. Čtvrtá kapitola se týká samotného benchmarkingu a závěrečného zhodnocení se SWOT analýzou. Poslední část práce se věnuje návrhům a opatřením pro zlepšení finanční i obchodní situace společnosti.
|