Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 72 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro firmu
Zeman, Milan ; Pluháček, Stanislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce identifikuje současné marketingové postupy a nástroje kavárny Caffe Marco. Poté je provedena analýza vývoje vnějšího a vnitřního prostředí a na základě průzkumů a analýz navržena relevantní marketingová strategie. Navrhované kroky jsou komplexně promítnuty do opatření v navazujících oblastech organizačního a finančního rázu a jsou stanoveny klíčové faktory úspěšnosti realizace navržených opatření.
Financování podnikatelských aktivit
Dittrich, Tomáš ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá financováním dlouhodobého hmotného majetku pro společnost s ručením omezeným. Bakalářská práce je rozdělena na 3 hlavní části. Teoretická část se zabývá představením jednotlivých forem financování a analýz. Získané informace z teoretické části jsou využité v části analytické části, kde jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti. Poslední návrhová část se zabývá jednotlivými možnostmi financování, jejich zhodnocením a sestavením nejvhodnějšího návrhu.
Analýza vybrané firmy
Piskatá, Sylva ; doc. Ing. Pavel Zemánek, Ph.D (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu firmy podnikající v oblasti zemědělství, konkrétně vinohradnictví. Úvodní teoretická část je věnována základním tezím vybraných analytických metod, kterými jsou analýza SWOT, SLEPTE analýza, Porterova analýza, Fundamentální analýza a Quick test. V praktické části jsou tyto metody aplikovány. Poslední část obsahuje doporučení ke zlepšení současné situace firmy.
Finanční analýza podniku s využitím VBA
Holásková, Marie ; Šoupalová, Radka (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout uživatelsky jednoduchý a časově nenáročný program pro zjištění finanční situace podniku. Bakalářskou práci lze rozdělit na tři hlavní části. V první části je uvedeno teoretické vymezení ukazatelů finanční analýzy a také teoretické vymezení programovacího prostředí. Ve druhé části je provedena analýza problému a současné situace firmy Synett, s.r.o. V poslední části je samotný návrh programu, který je proveden v programovém prostředí Visual Basic for Application, v programu Excel. V poslední části jsou také popsány přínosy práce.
Podnikatelský plán restaurace
Ingrová, Lenka ; Klavík, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na vytvoření nové stylové restaurace v konkrétní lokalitě, tedy v mikroregionu Nový Dvůr. Výsledný podnikatelský záměr vychází z celkové analýzy trhu jak z hlediska potencionálních zákazníků, tak i stávající konkurence. Při výběru z uvedených variant budu přihlížet k výsledkům z předpokládaného cash flow a čisté současné hodnoty investice. V diplomové práci také zhodnotím rizika projektu.
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení
Straňanek, Juraj ; MA, Martin Faith, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Zostavenie správnej marketingovej stratégie je veľmi dôležité pre každú spoločnosť, ktorá vyvíja svoje podnikateľské aktivity za účelom kumulovania zisku. Dôkladne premyslená marketingová stratégia je prvým krokom k prilákaniu čo najväčšieho množstva zákazníkov, ktorí budú spotrebovávať jednotlivé služby, či produkty ponúkané danou spoločnosťou. Cieľom diplomovej práce je navrhnúť zmeny v súčasnej marketingovej stratégii spoločnosti Strachan Group s cieľom kumulácie zisku a získania nových zákazníkov. Diplomová práca je rozdelená na tri kapitoly, jednu teoretickú, jednu analytickú a jednu praktickú. Teoretická časť práce sa zaoberá vymedzením základných teoretických poznatkov z oblasti marketingu. Analytická časť práce skúma súčasnú situáciu v spoločnosti Strachan Group a jej aktuálnu marketingovú stratégiu. V závere práce sa nachádzajú návrhy, ktoré by doplnili aktuálnu marketingovú stratégiu spoločnosti.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Mlejnek, Vít ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Cílem této práce je analýza současného komunikačního mixu a návrh nové komunikační strategie reklamní agentury Entity production s.r.o. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je popsána problematika marketingu a komunikačního mixu. Praktická část obsahuje analýzu podniku. Podnik je rozebrán pomocí analýzy obecného okolí, Porterovým modelem nebo analýzou SWOT. Dále jsou v ní zahrnuty výsledky dotazníkového šetření, které se zaměřují na marketingovou komunikaci potencionálních klientů. V závěru kapitoly je uveden návrh nového komunikačního mixu.
Návrh marketingové strategie pro poradenství v oblasti organizační ergonomie
Viktorinová, Iva ; Kosturová, Radmila (oponent) ; Šopíková, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována podpoře rozvinutí oboru organizační ergonomie do podvědomí firem. V teoretické části bude vysvětleno, co znamená pojem organizační ergonomie a jaké druhy marketingových strategií se dají použít pro zviditelnění služeb ergonomického poradce. Závěrem jsou uvedeny návrhy na marketingovou strategii potřebnou k dosažení cíle této práce.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kalina, František ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Marketingové plánování ve stavebním podniku“ se zabývá návrhem marketingového plánu stavební společnosti Mlátek s.r.o. Na základě marketingových analýz určuje současnou situaci podniku, analyzuje její silné a slabé stránky a zároveň zjišťuje hrozby a příležitosti blízké budoucnosti. Pomocí definování marketingových strategií určuje způsob dosažení podnikových cílů.
Financování podnikatelských aktivit
Venclík, Matěj ; Kaláb, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimálního způsobu financování dlouhodobého hmotného majetku. Teoretická východiska práce jsou první částí, jenž obsahují vysvětlení použitých pojmů a metod. Tato část je zpracována na základě rešerše odborné literatury. V druhé části se zaměřím na jednotlivé metody z předchozí části a závěrem této části zhodnotím výsledky. V poslední části mé práce se budu zabývat jednotlivými možnostmi financování dlouhodobého hmotného majetku, následným sestavením návrhů a celkovým zhodnocením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 72 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.