Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Rozšířená realita v mobilech pro lokální vizuální navigaci pro Android
Bezděk, Dušan ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která využívá technik rozšířené reality a slouží jako navigace pro chytré telefony s operačním systémem Android. Navigace je realizována pomocí rozšířené reality, kdy je do obrazu reálného světa vykreslena cesta směřující k požadované adrese. Tento program využívá pro získání mapových dat rozhraní Google directions API a informaci o poloze zařízení poskytují GPS souřadnice. Dokument seznamuje čtenáře s detailním návrhem a realizací aplikace a popisuje vybrané problémy při řešení implementace. Závěr je věnován procesu testování a shrnutí výsledků práce.
Aplikace v OS Android pro Tiny6410 SDK
Arm, Jakub ; Pavel,, Kučera (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vlastnostmi populárního operačního systému Android nainstalovaného na vývojovém kitu Tiny6410 rodiny FriendlyARM. Operační systém i vývojový kit jsou koncipovány pro nasazení v uživatelských multimediálních embedded aplikací s podporou komunikačních technologií. Cílem této práce je přinést ucelený pohled na tuto sestavu a na této sestavě změřit základní parametry operačního systému, jako je doba přepnutí kontextu a doba alokace či průchodu polem v paměti. Dalším cílem práce je vytvořit na této sestavě uživatelskou aplikaci, která bude ovládat a zobrazovat naměřená data z připojeného USB osciloskopu DSO-2150 firmy Hantek. Tato aplikace bude také demonstrovat použití všech programátorských prostředí, které má vývojář k dispozici, se zaměřením na jejich optimální využití.
Augmented Reality in CAVE
Kolčárek, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to develop an application for mobile platform iOS. This application will take advantages of augmented reality and Cave Automatic Virtual Environment. Main target of this thesis is to explore possibilities and obstacles of developing application for iOS platform using standard augmented reality framework in CAVE. Main part is dedicated to experimenting with markers in CAVE, which leads to obtaining some knowledge leading to designing appropriate markers and optimizing the recognition process. Its purpose is the improvement of user experience in this environment and provision of some additional information and possibilities of interaction with the object displayed.
Mobilní aplikace zobrazující model terénu v reálném čase
Hejl, Radim ; Tomešek, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním terénu na mobilním zařízení v reálném čase. Zaměřuje se na aktuální vývoj aplikací v operačním systému Android, zejména vykreslování grafiky pomocí OpenGL ES. Na základě těchto informací a aktuálního stavu již existujících řešení je navrhnuta, implementována a testována výsledná aplikace, která vykresluje okolní terén a za pomoci senzorů zařízení v něm naviguje.
Vývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platformě
Fiala, Petr ; Bartoň, Radek (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací pro systém iOS, popisuje základy OpenGL ES 2.0, vývojové prostředí Xcode, Framework Cocoa Touch a jazyk Objective-c. Je zaměřena na popis tvorby OpenGL hry, z žánru tzv. "line drawing" her.
Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android
Káčerik, Martin ; Láník, Aleš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením třírozměrné scény deskové hry. Popisuje možnosti zobrazování třírozměrné grafiky na platformě Android. Uvádí principy vykreslování pokročilými zobrazovacími metodami. Výsledným produktem je aplikace pro Android, sloužící jako správce modulů obsahujících implementaci deskových her. Hry jsou zobrazovány pomocí algoritmu sledování paprsku.
Mobilní aplikace zobrazující model terénu v reálném čase
Hejl, Radim ; Tomešek, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vykreslováním terénu na mobilním zařízení v reálném čase. Zaměřuje se na aktuální vývoj aplikací v operačním systému Android, zejména vykreslování grafiky pomocí OpenGL ES. Na základě těchto informací a aktuálního stavu již existujících řešení je navrhnuta, implementována a testována výsledná aplikace, která vykresluje okolní terén a za pomoci senzorů zařízení v něm naviguje.
Rubix Cube Demonstration on Mobile Platforms
Liptáková, Daša ; Kočí, Radek (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Bachelor thesis describes mobile application, which will be ser. The application is implemented for Android OS. User takes six photos of each side of Rubik's cube. The application will convert them into graphical 3D model and show it to user. After the user confirms the detected configuration, the application will solve it and shows the user how to solve it using graphical steps. Each step will be displayed to the user to follow along.
Vývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platformě
Fiala, Petr ; Bartoň, Radek (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací pro systém iOS, popisuje základy OpenGL ES 2.0, vývojové prostředí Xcode, Framework Cocoa Touch a jazyk Objective-c. Je zaměřena na popis tvorby OpenGL hry, z žánru tzv. "line drawing" her.
Mobilní prohlížeč 3D modelů
Pikora, Jindřich ; Pelikán, Josef (vedoucí práce) ; Dupej, Ján (oponent)
V rámci bakalářské práce byla vyvinuta aplikace pro prohlížení 3D modelů na mobilních zařízeních se systémem Android. Aplikaci lze použít pro trojúhelníkové sítě opatřené texturami a případně dalšími atributy, primárně bude používána pro prezentaci dat v geometrické morfometrii (obličejové skeny, patra). Při vývoji byl důraz kladen na robustnost, jednoduchou obsluhu a možnost snadného budoucího rozšíření o další datové vrstvy. Byl navržen a implementován klient-server sys- tém, kde jsou modely do mobilního zařízení stahovány ze serveru podle potřeby. Snadná distribuce přístupových informací využívá QR-kódů, soukromí naskeno- vaných jedinců je dostatečně chráněno. Řešitel vyvíjel kompletní klientskou část, nikoli server.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.