Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Silniční most
Doležal, Martin ; Barnat, Jan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem ocelové nosné konstrukce silničniho mostu o rozpětí 48,5m s dolní mostovkou převádějící místní komunikaci přes řeku Dyji ve městě Znojmě. Byly navrženy tři varianty řešení obloukového mostu. Nejekonomičtější byla vyhodnocena a detailně provedeno statické posouzení jednotlivých částí a detailů. Podrobně řešená varianta je most s volně stojícími oblouky a dolní mostovkou se spřaženými příčníky. Rozpětí mostu je 48,5m, šířka mostu je 11,5m, volná šířka hlavního dopravního prostoru je 6,5m. Vzepětí oblouku 8,0m
Mostní konstrukce přes řeku Svitavu
Mičánek, Ondřej ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce lávky pro pěší přes řeku Svitavu. Pro návrh jsou zpracovány studie tří variant nosné konstrukce. Zvolená varianta je řešena jako obloukový most s dolní, předepjatou mostovkou, zavěšenou na ocelovém oblouku. Most je řešen jako kolmý, prostě uložený na krajních opěrách. Délka nosné konstrukce je 46,8 m a délka přemostění 44 m. Ocelový oblouk je navržen jako parabola druhého stupně se vzepětím 6 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden výpočtovým softwarem SCIA Engineer 2017. Návrh a posudky konstrukce jsou řešeny dle platných norem a předpisů.
Ocelová konstrukce mostu na pozemní komunikaci
Vlček, Radek ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh ocelové nosné konstrukce mostu o rozpětí 31+74+31m s dolní mostovkou převádějící silnici II. třídy v oblasti města Olomouc. Mostovka je tvořená ocelobetonovou deskou spřaženou s příčníky. Řešení bylo zaměřeno na použití obloukové konstrukce ve střední části mostu s různým nakloněním oblouků vůči vodorovné středové ose mostu. V rámci řešení byly vypočítány čtyři varianty. Nejvýhodnější z nich byla vybrána a detailněji zpracována. Výpočty jsou zpracovány podle platných normativů ČSN EN.
Obloukový most přes dálnici
Pěkník, Robin ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh silničního mostu přes dálnici D1 u města Přerov. Ze tří navržených variant byl pro podrobnou analýzu vybrán most se samokotvenou obloukovou konstrukcí, která je výhodná pro hluboký zářez. Betonový most je navržen a posouzen dle platných Eurocodů. Součásti práce je detailní statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu. Výpočet je proveden v programu Scia Engineer včetně časové analýzy (TDA). Posudky konstrukce jsou vypracované v programu Excel nebo ručně.
Návrh silničního mostu v Brně
Kutálek, Jiří ; Čihák, Petr (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu přes řeku Svratku v Brně. Ze tří zhotovených variant byla zvolena varianta obloukového mostu s lichoběžníkovou horní mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí programu Scia Engineer. Návrh a posouzení nosné konstrukce je provedeno na mezní stavy použitelnosti a únosnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce jsou podrobné výkresy a vizualizace konstrukce mostu.
Obloukový silniční most
Vavřička, Lukáš ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce byl návrh železobetonového předepjatého obloukového silničního mostu. V počátku byli navrženy dvě varianty provedení, komorový a dvoutrámový průřez mostovky, z niž právě varianta dvoutrámového průřezu v kombinaci s komorovým obloukem byla zvolena k podrobnému zpracování. Základem řešení byla správná volba rozměrů jednotlivých prvků nosného systému a geometrie konstrukce. Následně byl vytvořen globální prutový model, který sloužil k navržení předpětí a posouzení mezních stavů pilířů, oblouku a mostovky během fází výstavby, provozní životnosti a na konci životnosti konstrukce. K podrobnému posouzení byla použita lineární a nelineární analýza v programu Midas Civil. Pro posouzení příčného směru mostovky byl vytvořen deskový model pomocí softwarového rozhraní Scia Engineer.
Silniční most v obci Ždár nad Sázavou
Pylypenko, Jevhenij ; Šiška, Radek (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce nového betonového mostu ve městě Žďár nad Sázavou, Kraj Vysočina. Most by měl sloužit pro převod silniční, cyklistické a pěší dopravy přes řeku Sázavu. Osnovu pro návrh tvoří okolní terén zaměřený geodetem. Staticky se jedná o samokotvený obloukový systém s mezilehlou předpjatou mostovkou. Rozpětí mostovky je 74,02 m, rozpětí oblouku činí 57,00 m se vzepětím 12,00 m. Konstrukce byla posouzena na mezní stavy únosností a použitelností dle platných norem (Eurokódů).
Návrh silničního mostu v Brně
Kutálek, Jiří ; Čihák, Petr (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu přes řeku Svratku v Brně. Ze tří zhotovených variant byla zvolena varianta obloukového mostu s lichoběžníkovou horní mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí programu Scia Engineer. Návrh a posouzení nosné konstrukce je provedeno na mezní stavy použitelnosti a únosnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce jsou podrobné výkresy a vizualizace konstrukce mostu.
Most přes železniční trať a řeku
Kalísová, Eva ; Zobek, Svatopluk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu ve městě Most. Přemosťuje železniční trať a řeku Bílinu. Byly navrženy tři možné varianty jedna z variant byla vybrána a podrobněji zpracována. Řešenou variantou byl oblouk se zavěšenou předepnutou mostovkou trámového průřezu. Nosný prvek je železobetonový páteřní oblouk. Konstrukce je budována na skruži. Statická analýza částečně zahrnuje vliv fázované výstavby. Konstrukce byla posouzena podle EN.
Mostní konstrukce přes řeku Svitavu
Mičánek, Ondřej ; Koláček, Jan (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh nosné konstrukce lávky pro pěší přes řeku Svitavu. Pro návrh jsou zpracovány studie tří variant nosné konstrukce. Zvolená varianta je řešena jako obloukový most s dolní, předepjatou mostovkou, zavěšenou na ocelovém oblouku. Most je řešen jako kolmý, prostě uložený na krajních opěrách. Délka nosné konstrukce je 46,8 m a délka přemostění 44 m. Ocelový oblouk je navržen jako parabola druhého stupně se vzepětím 6 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden výpočtovým softwarem SCIA Engineer 2017. Návrh a posudky konstrukce jsou řešeny dle platných norem a předpisů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.