Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové trendy a směry v budování MLM spol. Amway
Dopita, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Nemčíková, Zuzana (oponent)
Tato práce je zaměřena na nové nástroje usnadňující představení podnikatelské příležitosti Vlastníky podnikání Amway. V teoretické části práce je charakterizován marketing, jeho nové formy a vznik a vývoj multilevel marketingu jako úspěšné obchodní metody. Dále je popsána jedna z největších společností přímého prodeje - Amway. Rovněž se zabývá uplatněním nových trendů u společnosti Amway a jejích distributorů. V praktické části je vyhodnoceno vlastní terénní šetření s cílem zjistit míru využití nových trendů při budování podnikání Amway.
POŽADAVKY NA ROZVOJ MANAŽERA V SOUČASNÉM ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
STEJSKALOVÁ, Dana
Cílem této diplomové práce byla specifikace nových pohledů a požadavků působících na formování a rozvoj osobnosti manažera v současném řízení lidských zdrojů. Pro získání potřebných informací byl 60 manažerům předložen dotazník na rozvoj osobnosti manažera. Obecně ve sledovaných podnicích manažeři či řadoví zaměstnanci ví nebo podvědomě tuší, jak má v současné době kvalitní řízení lidských zdrojů vypadat a probíhat, na druhou stranu ve sledovaných společnostech není na oblast personalistiky dána potřebná pozornost v oblasti strategického plánování a plnění střednědobých personálních cílů. Klíčoví lidé ve společnostech ví o potřebě kvalitní personální práce a je jen otázkou času než tato oblast dostane stejnou prioritu jako ekonomika nebo výroba.
Ošetřovatelská péče(management)o fyziologického novorozence v současné době a trend pro nejbližší léta.
LÍZALOVÁ, Karolína
Bakalářská práce má dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je popsána péče o fyziologického novorozence od jeho narození, až do propuštění z nemocnice. Nechybí zde fyziologie novorozence a shrnutí historie problematiky. V praktické části bylo provedeno šetření zaměřené na názory a běžnou praxi sester pečujících o fyziologického novorozence. Ze šetření vyplývá, že sestry na odděleních fyziologických novorozenců, pracují převážně podle současných trendů v ošetřování fyziologického novorozence.
Trh nemovitostí - nové trendy rezidenčního bydlení
Kulhánek, Filip ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Práce monitoruje současnou situaci na trhu nemovitostí s výraznějším akcentem na bytovou výstavbu. Podrobně jsou pak rozebrány nové aktuální trendy a jejich vliv na jednotlivé subjekty na trhu (koneční uživatelé, developeři, realitní společnosti)
Guerilla marketing as a new trend in marketing communication
Baraniaková, Júlia ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Podobová, Katarína (oponent)
Cíl bakalářské práce je teoreticky vymezit pojem guerillový marketing jako jeden z nových trendů marketingové komunikace, poukázat na jeho výhody a nedostatky oproti tradiční marketingové komunikaci. Následně jako praktickou ukázku formou individuálního hloubkového rozhovoru přiblížit strategii vybrané společnosti (Nike ČR) v oblasti guerillového marketingu a formou dotazníku stanovit vnímání guerillových aktivit a povědomí a postoj ke značce Nike mezi studenty VŠ. Uvedené metody zkoumání spolu s teoretickými východisky potvrzují guerillový marketing jako jeden z oblíbených a v praxi využívaných trendů marketingové komunikace, který pomáhá budovat povědomí o značce a vztah se zákazníkem. Je ale důležité, aby byly všechny guerillové aktivity vždy použité v souladu s ostatními prvky marketingové strategie firmy.
Nové trendy v internetovém marketingu
Diblíková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery, blogy či virální marketing. Důraz je kladen na nové trendy v on-line marketingu -- mobilní či video marketing, sociální sítě, location based marketing, virtuální světy, slevové portály a další. Teoretické poznatky jsou využity v případové studii zabývající se doporučením vhodných marketingových nástrojů z oblasti Internetu firmě REAL HAPPY HOME, s. r. o.
New trends in marketing
Bučová, Zuzana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Bellmanová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce v teoretické části obsahuje v první řadě stručné naznačení vývoje marketingu doplněné o faktory, které ovlivnily současný marketing v největší míře. Následně práce nabízí komplexní přehled novodobých trendů společně s pozitivy, ale i bariérami. Praktická část je věnovaná analýze jednoho z trendů, guerilla marketingu. Tato analýza je založená na porovnávání tří českých guerilla kampaní s cílem zjistit jejich efektivitu a důvody, proč guerilla kampaně nejsou v Čechách rozšířené tak, jak je tomu v jiných zemích a postoj spotřebitelů k těmto netradičním kampaním. Analýza se skládá z kvalitativního výzkumu ve formě řízené diskuze, kvantitatívního ve formě dotazníku a je doplněna o rozhovory s odoborníky.Na závěr je shrnutí jednotlivých metod.
Nové trendy v internetovém marketingu
Halířová, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Práce analyzuje současný potenciál Internetu jako marketingového nástroje. Snaží se poukázat na segmenty uživatelů, kteří v současnosti Internet používají a na růstovou tendenci jejich celkového počtu. Dále jsou analyzovány současné nástroje, které se v Internetovém marketingu aktivně využívají a na bázi predikce známého marketingového odborníka L. Chase jsou odvozeny trendy, jež budou v nejbližší době určující právě v oblasti internetového marketingu. V závěru jsou dosažené poznatky aplikovány na internetové aktivity společnosti EUROLINES Česká republika, spol. s r.o.
Řízení marketingových kampaní a využití nových forem komunikace ve vztahu se zákazníkem
Sedlačíková, Alena ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Lorenc, Miroslav (oponent)
Ve své práci se zabývám novými trendy v marketingu, konkrétně e-mail marketingem, virálním marketingem, čárovými kódy, mobilním marketingem a sociálními sítěmi. Uvedené trendy popisuji, analyzuji z hlediska možností, které nabízejí, snažím se určit jejich vliv na řízení vztahu se zákazníky a zhodnotit jejich dopad a efektivnost. Součástí práce je také výzkum týkající se využití nejpopulárnější sociální sítě na světě - Facebooku v marketingu. Abych ukázala možnosti popsaných trendů, uvádím příklad jejich využití v kampani společnosti Mammut Sports Group.
The analysis of new trends in marketing communication
Černá, Veronika ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; David, Tomáš (oponent)
Vo svete marketingu nastali zmeny, kedy tradičné princípy a prístupy už nie sú také účinné ako kedysi. Segmentácia, targeting a positioning sú naďalej dôležité v marketingovej stratégii, ale je potrebné sa zamyslieť nad ich efektmi. Mojím cieľom je poukázať na synergický efekt plynúci zo spojenia nových smerov v marketingovej komunikácii a tradičného marketingu, možnosti aplikácie murketingu, Word of Mouth a crowdsourcingu na českom trhu.Moje hypotézy sa opierajú psychologické podklady a prognózy súsisiace s rozvojom techniky a komunikačných kanálov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.