Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,047 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr-zlepšení řízení jakosti ve firmě Teva Czech Industries s.r.o.
Sobotík, Jakub ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na řízení jakosti ve společnosti Teva Czech Industries s.r.o. Analyzuje současnou situaci a problémy v této oblasti, pomocí kterých následně navrhuje zlepšení vedoucí ke zvýšení jakosti, sníţení nákladů a vyšší spokojenosti zákazníků.
Řízení jakosti v oblasti gastronomie
Groulíková, Petra ; Šimara, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb v oblasti gastronomie ve vybraných zařízeních ve městě Brně. V rámci práce je provedena analýza současného stavu v rámci podniků i odvětví. Na základě analýzy je vybrána metoda SERVQUAL pro hodnocení úrovně kvality ve stravovacích zařízeních. Po aplikaci této metody jsou vyjádřena doporučení a navrženy systémy řízení kvality pro podnik.
Zpracování reklamací z pohledu kvality
Voborník, Petr ; Hégr, Ondřej (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá problémy zpracování zákaznických reklamací z pohledu kvality. Základní zaměření práce je představení procesu zpracování a vyhodnocením reklamací. Představuje klíčové sledované ukazatele procesu reklamací. Je zde ukázána komplexnost managementu reklamací. Návrh vzorového databázového systému IS. Reportování reklamací.
Návrhy na zlepšení služeb hotelu
Brychtová, Adéla ; Izák, Filip (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení služeb Hotelu U Labutě ve Žďáru nad Sázavou. Jedná se o menší hotel, v jehož okolí se nachází řada konkurenčních hotelů. Důležitou část práce tvoří analýza současného stavu hotelu a poté návrhy na řešení konkrétních nedostatků, shledaných během analýzy. Účelem realizace návrhů je především zlepšení kvality poskytovaných služeb a zvýšení návštěvnosti hotelové restaurace.
Návrh opatření na snížení zákaznických reklamací
Charvátová, Petra ; Strnad, Vlastimil (oponent) ; Tyráček,, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zákaznických reklamací předních světlometů ve firmě Automotive Lighting s. r. o. Cílem je zanalyzovat stav zákaznických reklamací za rok 2018 a pomocí Paretovy analýzy vyhodnotit největší zdroj neshod z pohledu typu reklamace. Práce se zaměřuje na řešení jednoho konkrétního typu reklamace. Klíčovou součástí práce je také zpracování procesní analýzy, vyhodnocení příčin vzniku reklamace a návrh nápravných opatření, která by daný problém eliminovala. Závěr práce obsahuje zhodnocení navržených nápravných opatření, a to i z ekonomického hlediska.
Průběh zakázky ve vybraném podniku
Procházková, Anna ; Muška, Jaroslav (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na průběh zakázky vybraným podnikem. Vybraná zakázka je realizována ve výrobním podniku MIROSTEEL, s.r.o., který se specializuje na CNC obrábění a zakázkovou kovovýrobu. První část práce je zaměřena na teoretická východiska, v druhé části bude představen podnik a zanalyzován průběh dané zakázky, a to od přijetí poptávky od zákazníka přes výrobu až po expedici hotového výrobku. Třetí část bude zahrnovat navržené změny pro zlepšení průběhu zakázky podnikem.
Rizika řízení průběhu zakázky ve vybraném podniku
Matlasová, Monika ; Vyskočilová, Jaroslava (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení rizik v průběhu zakázky ve výrobním podniku, konkrétně ve Slévárně Kuřim, a.s., zabývající se výrobou odlitků. V první části práce jsou uvedena teoretická východiska. V praktické části je přestavena konkrétní společnost, podrobně popsán průběh zakázky a identifikována všechna možná rizika, která se mohou v průběhu zakázky vyskytnout. Jejich identifikace je provedena pomocí vybraných nástrojů – metoda FMEA a Ishikawa diagram. Cílem diplomové práce je na základě provedené analýzy identifikovat možná rizika a pro nejzávažnější rizika navrhnout opatření, která by vedla k jejich minimalizaci.
Průběh zakázky vybraným podnikem
Krkošková, Vladislava ; Kuba,, Karel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá průběhem zakázky ve vybraném výrobním podniku Medi-Globe s.r.o. Na základě získaných informací analyzuje její současnou situaci, a to od prvotního přijetí zakázky, přes celý výrobní proces, až ke konečné expedici hotového výrobku. Cílem bakalářské práce je navrhnout nápravná opatření, která povedou ke zlepšení průběhu zakázky v daném podniku.
Cena stavebního díla při vadném plnění kvality
Škrdla, Marek ; Comorek,, Martin (oponent) ; Marková, Leonora (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout postup ocenění stavebního díla, u kterého došlo k nedodržení kvality stavebně technického charakteru. Popsání aktuálních oceňovacích metod využívaných v praxi pro ocenění výstavby. Právní definice vadného plnění a odstranění vady zhotovitelem. Identifikování a měření rozsahu vady vzniklé na díle. Návrh ocenění vzniklého vadného plnění zhotovitelem a ocenění odstranění vzniklých vad.
Analýza a ošetření rizik technologického procesu
Vengřínová, Hana ; Bednářová, Bronislava (oponent) ; Vymazal, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením rizik technologického procesu vrtaných pilot. Rizika jsou rozdělena do oddílů kvalitativních, environmentálních a bezpečnostních. Následně jsou provedeny analýzy rizik. K posuzování rizik jsou zvoleny následující metody – Matice rizik, metoda FMEA(Analýza způsobů a důsledků poruch) a Paretův diagram. Za pomoci těchto metod jsou ohodnocena zjištěná rizika a navržena příslušná opatření pro zadržení rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,047 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.