Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Bambule Alltoys, spol. s.r.o.
Kopová, Petra ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Hadraba, Josef (oponent)
Předmětem této práce je analýza a zhodnocení marketingové strategie hračkářského maloobchodního řetězce Bambule Alltoys, spol. s.r.o. Dále jsou zde navržena doporučení, která by mohla pozici firmy na trhu upevnit a pomoci jí v naplnění jejích strategických cílů. V teoretické části je vymezen strategický marketing a proces strategického marketingového řízení. Následně jsou zde popsána specifika marketingu spotřebního zboží a současné trendy na evropském a českém trhu hraček. Praktická část se zaměřuje zejména na komplexní situační analýzu společnosti a popis výsledků marketingového výzkumu vycházející z analýzy prvního a druhého stupně. Výsledky z těchto částí potom slouží jako podklad pro tvorbu doporučení pro komunikační, personální, výrobkovou, distribuční a cenovou politiku společnosti.
Marketingová strategie ČSOB, srovnání s konkurencí
Mašková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bouška, Milan (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingové strategie Československé obchodní banky, a.s., která je následně porovnávána se strategiemi největších konkurentů banky na českém trhu. Cílem srovnávání je určení silných a slabých stránek v marketingové strategii ČSOB. V práci je diskutována otázka, zda ČSOB praktikuje dostatečnou komunikační politiku směrem ke studentům. Z dotazníkového šetření mezi majiteli studentských účtů plyne, že v tomto ohledu ČSOB zaostává za svými největšími konkurenty.
Komparace strategie firmy OEZ s.r.o. před a po začlenění do skupiny Siemens
Faltusová, Ludmila ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vlčková, Magdalena (oponent)
Předložená bakalářská práce se zabývá porovnáním podnikové strategie společnosti OEZ před a po převzetí koncernem Siemens. V práci propojuji teoretické poznatky s praxí v podniku. Po důkladném představení obou společností se zabývám samotnou akvizicí a motivy k ní vedoucími. V další části jsou popsány a porovnány jednotlivé politiky marketingového mixu před a po převzetí. V poslední kapitole jsou zpracovány SWOT analýzy a pomocí jejich komparace zhodnocuji dopad akvizice na strategii podniku. Cílem mé práce je popsat, porovnat a zhodnotit situaci, ve které se podnik nacházel před akvizicí a ve které se nachází nyní. Hlavním přínosem je tedy zhodnocení akvizice s ohledem na popsané oblasti a také celkové zhodnocení pomocí SWOT analýz.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě AWD Česká Republika, s.r.o.
Cmunt, Roman ; Kovář, František (vedoucí práce)
Charakteristika podniku, analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu a následné zhodnocení a závěrečné doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.