Název: Marketingová strategie ČSOB, srovnání s konkurencí
Překlad názvu: Marketing Strategy of ČSOB, Comparison with the Competition
Autoři: Mašková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bouška, Milan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komerční komunikace; komunikační politika; marketingový mix; studentské účty; commercial communication; communication policy; marketing mix; student´s accounts

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30419

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-112583


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-05-23, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet