Název:
Marketingová strategie ČSOB, srovnání s konkurencí
Překlad názvu:
Marketing Strategy of ČSOB, Comparison with the Competition
Autoři:
Mašková, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Bouška, Milan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou marketingové strategie Československé obchodní banky, a.s., která je následně porovnávána se strategiemi největších konkurentů banky na českém trhu. Cílem srovnávání je určení silných a slabých stránek v marketingové strategii ČSOB. V práci je diskutována otázka, zda ČSOB praktikuje dostatečnou komunikační politiku směrem ke studentům. Z dotazníkového šetření mezi majiteli studentských účtů plyne, že v tomto ohledu ČSOB zaostává za svými největšími konkurenty.The bachelor thesis deals with the analysis of ČSOB's marketing strategy, which is afterwards compared with the strategies of the biggest competitors of Československá obchodní banka, a.s. on the Czech market. The aim of the comparison is to find out the strengths and the weaknesses in ČSOB's marketing strategy. Then the issue if ČSOB applies sufficient communication policy oriented to the students is discussed. From the questionnaire carried out among the owners of student's accounts it seems that ČSOB lags behind its biggest competitors in that perspective.
Klíčová slova:
komerční komunikace; komunikační politika; marketingový mix; studentské účty; commercial communication; communication policy; marketing mix; student´s accounts
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30419