Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Teplotní vlastnosti automobilových zdrojů světla - LED
Bárta, Jiří ; Mach, Martin (oponent) ; Janda, Marcel (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je shrnout základní informace ohledně tepelných vlastností automobilových zdroj světla se zaměřením především na LED diody. Dále vymodelovat LED diodu v Inventoru, provést simulaci Jouleových ztrát v Ansysu Workbench a simulaci oteplení LED diody z dvodu Jouleových ztrát v Ansysu Workbench Transient.
Evaluační platforma s integrovanými obvody pro řízení LED světlometů
Večeřa, Jindřich ; Kubíček, Michal (oponent) ; Dřínovský, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem evaluační platformy pro integrovaný obvod NCV78934, který je určený k řízení LED světlometů v automobilovém průmyslu. Obsahem je také zpracování potřebné teorie týkající se řízení proudu snižujícího měniče, návrh celého zapojení, realizace DPS, vytvoření potřebného softwaru, měření a testování vytvořených zařízení.
Návrh seřizovacího mechanismu pro projektor AFS světlometu
Soukup, Lumír ; Kučera, Pavel (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem seřizovacího mechanismu AFS světlometu osobního vozidla. Práce obsahuje přehled současných systémů seřizování. Popis návrhu nového systému seřizování. Porovnává kinematiku pohybů současného a nového systému seřizování. Zaměřuje se na vytvoření potřebné výkresové dokumentace pro stavbu prototypu navrženého mechanismu.
Simulation of headlight cover lens de-icing and its application in automotive industry
Magdon, Jan ; Vakhrushev, Alexander (oponent) ; Boháček, Jan (vedoucí práce)
The thesis will engage in research in headlight de-icing area. The aim is to create a numerical simulation model which is able to predict the course of a de-icing process as well as revealing shortcomings in the headlamp design. Variable parameters are tested on the simulation model, the aim of the thesis is to find the optimal conditions that will ensure valid simulation results while saving computational time.
Osvětlení automobilu
Žlebek, Michal ; Guzej, Michal (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Záměrem této práce je přiblížit konstrukci a vývoj světlometů a zaměřit se na problematiku jejich chlazení. Úvodní část je věnována přehledu osvětlení vozidla a světlometům obecně. Zabývá se jejich historií, výrobci, funkcemi a základní konstrukční stavbou. Další část popisuje druhy světlometů a jejich vývoj v závislosti na použitém světelném zdroji. V předposlední části je rozebrán vznik tepla v LED a za použití přenosu tepla je popsáno jeho následné šíření. Na závěr se práce věnuje problematice a způsobům chlazení LED světlometů. Uvádí přehled chladičů a vysvětluje důležitost použití simulací při výpočtech šíření tepla.
Technological process of mounting of the LED light source on the reflector for a car headlamp
Wiecková, Kateřina ; Hlaváček, Martin (oponent) ; Chladil, Josef (vedoucí práce)
The objective of this work was to analyze the current situation of the technological process of assembly of LED source on car headlights and to find and propose solutions to reduce the number of scrap parts in production. The assembly technological process involves positioning and fixing the LED source with the internal designation "F-LUX" on the reflector. The assembly assures the desired optical output and the serial tact of the line. Based on the analysis of the technological process various optimizations are proposed.
Využití aditivní technologie pro výrobu dílu pro automobilový průmysl
Táborský, Pavel ; Kržin, Ivan (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výrobním postupem optického dílu modulu světlometu zhotoveného aditivní technologií. V uvedené práci je obsažena charakteristika světlometu, stávající výrobní technologie a popis metod aditivní výroby. Praktická část práce je zaměřena na výrobu reflektoru pomocí 3D tisku. Závěr práce je věnován měření světelného výstupu a jeho zhodnocení.
Aktivní chlazení automobilového světlometu
Žlebek, Jan ; Mauder, Tomáš (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout chlazení světlometu pomocí Peltierova článku. První kapitola má čtenáře seznámit se způsoby přenosu tepla. Dále se práce věnuje různým druhům chladičů a používaným plošným spojům. Ve třetí kapitole je popsán princip fungování Peltierova článku. Poslední část práce obsahuje návrh sestavy chladičů a konstrukční řešení upevnění dané sestavy v pouzdře.
Přenos dat po napájecím vedení
Ryška, Aleš ; Janík, Lukáš (oponent) ; Dobesch, Aleš (vedoucí práce)
Práce se věnuje komunikaci po napájecím vedení a jejím využití v předním světlometu automobilu. V práci se srovnávají různá komerčně dostupná řešení uvedená na trh, zejména pak modem firmy Qualcomm QCA7000. Dále se práce zabývá návrhem prototypu a prozkoumáním použitelnosti u stávající kabeláže v automobilu. Cílem je sestrojení prototypu, který umožní komunikaci po napájecím vedení automobilu s přední lampou po napájecím vedení.
Optimalizace tloušťky stěny tělesa světlometu
Prokeš, Radim ; Tomaj, Martin (oponent) ; Kandus, Bohumil (vedoucí práce)
Tento projekt se zabývá problematikou optimalizace tloušťky stěny plastového tělesa světlometu pomocí simulační moldflow analýzy. Jsou zde zmíněny základní informace o plastech a jejich dělení. Dále pak popis vstřikovacího procesu, vstřikovacích strojů a forem. Zmíněny jsou i zásady pro návrh a konstrukci plastového dílce. V aplikaci Moldflow Plastics Insight 6.0 je pro navržené těleso světlometu provedena simulace zatékání taveniny. Na základě analýzy je vypracován návrh redukce tloušťky stěny tělesa světlometu se zohledněním požadovaných vlastností na těleso. Obsahuje též technicko-ekonomické zhodnocení přínosu optimalizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.