| |
| |
|
Návrh na zlepšení firemní kultury
Balášová, Lucie ; Václavíčková, Pavla (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou firemní kultury a jejího vlivu na efektivitu práce v dané firmě. V práci najdeme základní teoretické znalosti týkající se firemní kultury, její zkoumání, formování, význam, apod. Obsahuje také shrnutí problémových oblastí a návrh na zlepšení stávající firemní kultury, ve kterém firma nalezne praktické využití.
|
|
Firemní kultura a její vliv na zákazníka
Tučková, Kristýna ; Kunertová, Helena (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury společnosti ABC CYKLOSPORT s.r.o. a jejím prosazováním se na trhu. Je zaměřena především na udržování spokojenosti zákazníka a s tím spojeným zvýšením tržního podílu firmy. Její součástí jsou již zavedené teoretické poznatky o tématu firemní kultury. Ve druhé části se nalézá popis společnosti a vyhodnocení dotazníkového šetření. Tyto zjištěné výsledky tvoří základní kámen pro návrh opatření, která povedou ke zvýšení podílu na trhu a zefektivnění práce zaměstnanců.
|
|
Firemní kultura - návrh postupu při expanzi podniku
Kirchnerová, Zuzana ; Minarovičová, Eva (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na zlepšení stavu firemní kultury ve společnosti Sloane Park Property Trust, a. s., a to prostřednictvím výsledků získaných dotazníkovým šetřením. Na základě analýzy získaných výsledků byly ve společnosti zjištěny nedostatky v obsahu práce a při nástupu do společnosti. Následně byla navržena opatření vedoucí k jejich odstranění. Hlavním cílem práce je navržení možných změn v oblasti firemní kultury při expanzi společnosti. Jmenovitě se jedná o formalizaci vztahů ve společnosti, sepsání etického kodexu, založení personálního oddělení, školení managementu, audit firemní kultury a využívání intranetu.
|
|
Firemní kultura XY, s.r.o.
Bezděková, Veronika ; Mucha, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury Krematoria zvířat, s.r.o. Je zaměřena především na vzdělávání zaměstnanců a na prezentaci firmy zákazníkům. Teoretická část definuje pojmy a jevy související s firemní kulturou a marketingovým mixem. V praktické části se odráží poznatky z teorie, které vedou ke stanovení optimálních kroků a návrhů na zlepšení dosavadní situace firmy.
|
|
Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění
Weirichová, Jana ; Venc, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Centrum pojištění, která patří mezi poskytovatele finančních služeb. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnout na základě výsledků dotazníkového šetření taková opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
|
|
Firemní a komunikační kultura ve stavebním podniku
Bedřich, Daniel ; Winkler, Ondřej (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na interní komunikaci a firemní kulturu ve firmě GEMO. Systematicky je tato bakalářská práce rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části práce je na základě rešerše odborné literatury představena problematika interní komunikace v podniku, firemní kultura a v neposlední řadě jsou uvedeny specifika stavebních podniků. V části praktické je využita především metoda kvantitativního výzkumného šetření v podobě dotazníku. Pomocí dotazníku je zjištěno, jak je nastavena interní komunikace ve zvolené firmě a firemní kultura. Dále je zde užit také rozhovor s vedoucím ve firmě. Dále je v praktické části této práce využita metoda SWOT analýzy. Na základě této SWOT analýzy jsou definovány doporučení ke zlepšení současné situace.
|
|
Firemní kultura jako cesta k získání zákazníka
Selingerová, Jana ; Měsíčková, Michaela Vítek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou, jejíž úspěšné fungování je základem pro nalezení cesty k zákazníkovi. Teoretická část shrnuje pojmy, které nastiňují důležitost firemní kultury pro úspěšné podnikání. Poznatky z teoretické části práce jsou následně využity v dalších částech práce. Analytická část sestává z analýz a dotazníkového šetření, jejichž úkolem je odhalení problémů a nedostatků. Poslední část práce obsahuje návrhy na vylepšení stávající situace.
|
|
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě s cílem zvýšení spokojenosti zákazníků
Hladíková, Lucie ; Koščíková, Gabriela (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vztahy existující uvnitř firmy, které jsou nedílnou součástí firemní kultury a vnitropodnikové komunikace. Teoretická část je zaměřena na problematiku komunikačního procesu, jednotlivé typy a teorii komunikace. Součástí je i popis vlivů kultury a firemní image na způsob komunikace uvnitř společnosti. Na základě dotazníkového šetření je praktická část zaměřena na analýzu v konkrétní firmě a potvrzení resp. vyvrácení stanovené pracovní hypotézy. V závěru práce je uvedeno shrnutí poznatků vyplývajících z práce včetně doporučení pro zlepšení komunikace.
|