Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Financování audiovizuálních děl v Německu a možnosti spolupráce s českými producenty
Šonková, Barbora ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; VÁLA, Luboš (oponent)
Bakalářská práce s názvem Financování audiovizuálních děl v Německu a možnosti spolupráce s českými producenty v první řadě rozebírá způsoby zafinancování filmových projektů v Německu. Zjišťuje, za jakých podmínek lze dosáhnout na konkrétní dotace fondů a pokrývá další možnosti získání finančních prostředků. Zabývá se spoluprací s distributory, televizními stanicemi a stručně mapuje i způsoby alternativního financování. Druhá část práce se soustředí na česko-německé koprodukce se zaměřením na důležitá kritéria vzniku těchto spoluprací. Práce zkoumá jednotlivé kroky při tvorbě společných projektů, od scénáře k samotné distribuci díla. Hlavním cílem je zjistit, je-li Německo vhodným koprodukčním partnerem pro české producenty a mají-li české projekty potenciál pro německý trh.
Alternativní formy distribuce v České republice
Květová, Kristýna ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Smyslem této práce je popsat již existující systém a jednotlivé formy alternativní distribuce v ČR u jednotlivých distribučních společností, které dle autora k filmové distribuci přistupují alternativně. Dále vymezit samotný pojem alternativní distribuce v porovnání s distribucí mainstreamovou; vymezit pojmy arthouse a artový či autorský film, ale především se zamyslet nad současným stavem distribuce, nad konkrétními příklady uvedení jednotlivých filmů. Práce by měla mapovat i eventovou distribuci jako jednu z cest distribuce snímků, které nemají dostatečně silnou diváckou základnu, a s tím související marketing. Snahou je také nalézt chybějící trendy na trhu, zamyslet se nad smyslem nových přístupů a jejich dopadu na diváka. Cílem je zároveň porovnat jednotlivé druhy a přístupy k distribuci, které v ČR fungují a analyzovat konkrétní příklady takových uvedení, i s ohledem na diváckou úspěšnost.
Marketingový koncept pro nový film Vobrázky z vajglů
Slivka, Matúš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl vypracovat optimální marketingový koncept pro nízkorozpočtový film Vobrázky z vajglů. Zároveň hodnotí nakolik je potřeba se zabývat komplexním marketingovým plánováním u nízko-nákladových počinů. Teoretický základ práce vymezuje základní marketingové pojmy, a podrobně charakterizuje nejdůležitější postupy a nástroje pro tvorbu marketingové strategie. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První z nich se věnuje filmu samotnému i jeho tvůrcům a popisuji v ní průběh vzniku filmu, jež se prolíná s popisem propagace filmu. Závěr práce je zaměřen na detailní marketingovou analýzu projektu, z níž vycházím při tvorbě návrhu marketingového konceptu.
Český producent a aspekty mezinárodní ko produkce a distribuce
Konečný, Lubomír ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; ULDRICHOVÁ, Helena (oponent)
Magisterská práce se zabývá evropským filmovým průmyslem a postavením českého producenta v rámci tohoto systému. V úvodu je kinematografie zařazena do systému kreativního průmyslu a je definována profese producenta. Dále jsou nastíněny možnosti financování audiovizuálního díla v lokálních podmínkách, které jsou nezbytným prvkem pro uzavírání potenciálních koprodukcí. Významná část práce je věnována analýze fungování významných evropských audiovizuálních fondů jako jsou: Eurimages a MEDIA Desk a vzdělávání producentů. V případové studii je pak představena dánská společnost Zentropa jako jedna z nejúspěšnějších evropských filmových společností, jejíž úspěch je založen na využívání možností evropského filmového trhu. V závěru práce je pak nastíněny změny systému spojeného s nástupem digitálních médií a rozšířením sociálních sítí.
Trendy výroby animovaného filmu
Příkaská, Barbora ; RYCHECKÝ, Tomáš (vedoucí práce) ; KALLISTA, Jaromír (oponent)
Ve své práci se snažím o zmapování současné situace a aktuálních trendů z hlediska tvůrčích, finančních a výrobních postupů. Zaměřuji se na filmovou, televizní i ostatní tvorbu. Největší důraz přitom kladu na úhel pohledu producenta. Po úvodní části, ve které se věnuji specifikům animovaného filmu, následují kapitoly zaměřující se na situaci v České republice. Kromě popsání současného dění na scéně animovaného filmu se snažím přiblížit využití principů animace v jiných odvětvích zábavního průmyslu. V poslední části své práce nabízím výstup z rozhovorů s producenty současných animovaných celovečerních filmů. Zajímaly mne okolnosti vzniku filmu, práce se scénářem, přístup k novým technologiím a konkrétní problémy související s realizací.
Program podpory filmového průmyslu jeho vývoj a analýza v kontextu historic kých i současných forem státní podpory české kinematografie
Michálek, Tomáš ; KALLISTA, Jaromír (vedoucí práce) ; ŠUSTER, Jan (oponent)
Bakalářská práce se bude věnovat postavení státních podpor, především českých filmových pobídek, vůči domácí kinematografii a českému filmovému průmyslu. Výběru totoho tématu předcházelo zavedení filmových pobídek v České republice. Cílem práce bude hledání společných bodů a aspektů Programu podpory filmového průmyslu (filmových pobídek) s již zavedenými státními podporami. Prozkoumání smyslu Programu pro domácí kinematografii a nalezení hodnotících rámců, které podporu Programu určují, lze považovat za důležité. Aby bylo možné obsáhnout tuto problematiku, je třeba ji zasadit do vývojových souvislostí za předpokladu, že není možné zabývat se podstatou filmových pobídek v ČR bez spojitostí s někdejšími příklady dotací a pobídek na českém (československém) území, stějně jako nelze opomenout evropské rámce, které jednotlivé podpory definují.
Historický film v současné evropské kine matografii z producentského hlediska
Kalandrová, Pavlína ; PRAŽSKÝ, Přemysl (vedoucí práce) ; BOBIŇSKI, Filip (oponent)
Žánr historického filmu slouží jako modelový příklad pro sledování problematiky developmentu a financování náročnějších filmových projektů v současné evropské kinematografii. Východiskem je domněnka, že historické filmy bývají většinou producentskými projekty, jelikož mají obchodní potenciál. V práci je představen žánr historického filmu z hlediska teoretického a filmově historického. Dále je vysvětlen pojem evropské kinematografické dílo a stručně představeny možnosti financování evropských koprodukčních filmů. Popíše se, co producent sleduje a ovlivňuje během své práce na vznikajícím historickém filmu. Získané poznatky jsou aplikovány na pěti menších případových studiích. Jejich součástí jsou i reflexe producentů. Výsledkem zkoumání je konstatování, že kvalita a uměleckost filmu jdou napříč žánry, stejně jako producentský či režisérský přístup k projektu. Točit artově zaměřené historické filmy je z finančního hlediska riskantnější, přitom jen tak je film jedinečný, může přežít desetiletí a mít skutečně celosvětový úspěch.
Marketingový koncept pro nově vznikající film Splněný zen
Pánková, Jitka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Adamovský, Michal (oponent)
Posláním této bakalářské práce je vypracovat strategii k realizaci filmového projektu Splněný Zen. Její teoretický základ spočívá ve vymezení základních marketingových pojmů, zaměřuje se na charakteristiku, podstatu a funkci marketingu. V praktické části je zpracována analýza situace filmového průmyslu v České republice, možnosti podpory vzniku filmových děl v souvislosti s projektem Splněný Zen a obecné postupy vzniku filmového díla. Závěr práce je věnován detailnímu návrhu konceptu a marketingové strategii, kterou by se tento projekt mohl řídit při své realizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.