|
Vývoj ve fotografii a videu a jeho vliv pro vznik timelapse
Ciml, Michal ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Juračka, Petr Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zmapováním historie ve fotografii a videu a jejím významem pro vývoj specifické fotografické techniky - timelapse (časosběrného videa). V práci se detailněji rozebírá kompozice a její pravidla v aplikaci na tvorbu timelapse. Dále je zde definován postup tvorby dle autora této práce a jeho zkušeností. Autor čerpá mimo jiné i z informací od světově známého autora timelapse Gunthera Wegnera, se kterým se několikrát osobně setkal. Čtenář této práce by měl získat povědomí o historii, kompozici a tvorbě timelapse. Rovněž by měla být práce zdrojem informací, pomocí kterých může i laik vytvořit svůj první timelapse a měla by mu pomoci vyvarovat se při tom základních chyb začátečníka.
|
|
Adaptive Agent in a FPS Game
Witzany, Tomáš ; Kadlec, Rudolf (vedoucí práce) ; Hric, Jan (oponent)
V této práci je navržen a implementován adaptivní protihráč v počítačové hře Unreal Tournament v jejím módu Deathmatch. Agent byl navržen pomocí zpětnovazebního učení a implementován na platformě Pogamut. Pro stavovou abstrakci byl použit clusterovací algoritmus k-means. Dále byl na platformě Pogamut vyvinut framework pro testování výkonu agentů. Tento framework byl použit pro provedení množství experimentů testující různé strategie pro výběr akcí a také byly otestovány různé parametry Q-Learning algoritmu. Výsledné chování má výkon srovnatelný s implementacemi zpětnovazebního učení popsanými v dostupné literatuře.
|
| |
|
Počítačová hra pro více hráčů
Kudr, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem mojí práce je seznámení se základy tvorby počítačových her. V této práci je možné nalézt například základní informace o tvorbě herní scény, změnách stavu hry pomocí událostí z uživatelského vstupu a jednoduché řešení hry pro více hráčů. Pomocí získaných znalostí navrhuji jednoduchý tankový simulátor pro více hráčů v síťovém virtuálním prostředí.
|