Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza chybové funkce snímače
Paulasová, Lenka ; Chomát, Luděk (oponent) ; Beneš, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy chybovosti snímače Bosch Rexroth AG R0830100488. Zadání bylo získáno přímo u firmy Bosch Jihlava. Jedná se o reléový koncový snímač. Snímač je nasazen na svařovací lince ve firmě Bosch a dochází u něj ke svařování kontaktů. Práce se snaží o analýzu vzniku této chyby.
Technologie selektivní katalytické redukce
Kudlík, Michael ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá technologií selektivní katalytické redukce. Technologie vznikla v důsledku zavádění přísných emisních limitů, kterých výrobci pomocí této technologie dosahují. První část práce je zaměřena na složení výfukových plynů, kde jsou rozebrány jednotlivé prvky a následně jsou zde uvedeny evropské emisní limity. Dále je práce zaměřena na způsoby snižování emisí vznětových motorů, kde je popsána funkce recirkulace výfukových plynů a funkce selektivní katalytické redukce. Poté jsou podrobně popsány vývojové systémy selektivní katalytické redukce. Závěrem je uvedeno použití či aplikace výrobců automobilů.
Elektronické řídicí jednotky současných zážehových spalovacích motorů
Michna, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Elektronické řídicí jednotky současných zážehových spalovacích motorů“ pojednává o v současné době známých a rozšířených elektronických systémech řízení spalovacích motorů, tedy těch, jejichž hlavní funkcí je řízení přípravy zápalné směsi paliva se vzduchem i jejího následného zapálení ve spalovacím prostoru. Tyto dvě funkce jsou stěžejní pro chod motoru, a proto o nich publikace pojednává z hlediska obecného principu fungování i z hlediska popisu jednotlivých druhů těchto systémů, potažmo vývojových stádií. Dalším sledovaným cílem je výčet a popis jednotlivých komponent systému podílejících se na řízení motoru, rozčleněných do logických celků. Závěr práce pak seznamuje čtenáře s jednotlivými rozšířenými typy elektronických řídicích systémů, jejich výrobci a základními odlišnostmi.
Spolupráce ČR se SRN na příkladu firmy Bosch
Vojnarová, Radka ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Němcová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje obchodní vztahy České republiky a Spolkové republiky Německo jak z hlediska historie, tak hodnotí současnou situaci. Na příkladu firmy Bosch ukazuje význam německých firem s vysokým podílem na HDP pro hospodářství České republiky a provázanost obou trhů. Práce informuje také o důležitosti samotné firmy Bosch.
Firemní kultura německé firmy Bosch Diesel.cz
Dubová, Zuzana ; Neuwirthová, Magda (vedoucí práce) ; Kopecký, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. V teoretické části jsou definovány pojmy kultura, národní kultura, firemní kultura, firemní image, identita a etika. Práce zkoumá vliv působení více národních kultur v rámci jedné mezinárodní společnosti a analyzuje hlavní rozdíly české a německé kultury a podnikatelského prostředí. Praktická část práce je zaměřena na firemní kulturu německé společnosti Bosch Diesel působící v České republice. Analyzuje jednotlivé prvky firemní kultury, např. rozvoj a motivaci zaměstnanců, hodnoty společnosti, interní komunikaci, či společenskou odpovědnost. Závěrečné dotazníkové šetření zkoumá, jak je implementovaná firemní kultura vnímána zaměstnanci společnosti.
Analýza marketingové strategie firmy Bosch
Pixová, Kateřina ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Mandík, Karel (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingové strategie firmy Bosch. Jedná se o společnost s dlouhou historií, která má široké pole působnosti a téměř ve všem co dělá, dosahuje velkých úspěchů. Teoretická část se zabývá jednotlivými částmi marketingové strategie, marketingovým a komunikačním mixem, analýzou SWOT, značkou a jejími náležitostmi. Praktická část tyto poznatky využívá k analýze současné marketingové strategie firmy Bosch. Práce obsahuje hodnocení této strategie, stejně tak jako navrhnutá doporučení na její vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.