Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,264 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mobilní aplikace pro naskenování logického obrázku a jeho vyřešení
Zobaník, Michal ; Pánek, Richard (oponent) ; Dyk, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit aplikaci, která bude umožňovat skenovat zadání zakódovaných obrázků z novin nebo časopisů a umožní naskenovaný obrázek vyřešit. Práce se věnuje návrhu mobilní aplikace pro operační systém Android, popisuje její funkcionalitu a důležité body implementace. Pro detekci zakódovaného obrázku jsou využity metody zpracovávání obrazu. Pro rozpoznávání čísel je vytvořena a naučena konvoluční neuronová síť. A pro vyřešení naskenované logické hádanky jsou použita logická pravidla a backtracking.
Mobilní aplikace pro čtení údajů ze senzoru
Homola, Jan ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci aplikace pro čtení dat ze senzoru. Práce obsahuje analýzu současného stavu v oblasti senzorů, mobilních aplikací a softwarových nástrojů. V praktické části je návrh kompletní aplikace obsahující schéma databáze, návrhy uživatelského rozhraní a grafické prvky aplikace. Na závěr jsou zhodnoceny náklady na návrh a implementaci.
Interaktivní manuál v rozšířené realitě
Přichystal, Filip ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření mobilní aplikace s interaktivními manuály v rozšířené realitě. Uživatelé mohou manuály vytvářet díky umístění interaktivních objektů do prostoru. Ty mohou dále posouvat, otáčet a editovat jejich informace. Takto vytvořený manuál je uložen a uživatel je schopen si ho v aplikaci zobrazit. Aplikace byla implementovaná v herním enginu Unity. Práce obsahuje popis návrhu aplikace, postup implementace a její testování. Na základě testování byl vyhodnocen možný směr budoucího vývoje.
Cognitive Game Battery: Assessing and Identifying Deficits in Memory, Attention, Problem-Solving, and Decision-Making Skills
Češka, Ondřej ; Malik, Aamir Saeed (oponent) ; Hussain, Yasir (vedoucí práce)
The goal of this work is the non-invasive assessment of selected cognitive domains (attention, memory, decision-making) using a new mobile application developed for this purpose. Assessment of cognitive deficits is important for the prevention of neurocognitive disorders. Existing assessment tasks were analyzed and based on them a cognitive game battery consisting of 3 mobile games was successfully designed and implemented. The application is made for the Android platform and was developed in the Unity engine. A system for collecting and storing game data and their subsequent evaluation with the help of cloud availability was created and evaluated using data collection and findings of existing studies. The presented application brings a different perspective to the assessment of cognitive deficits, compares the user's achieved score with other players, and provides them with detailed feedback.
Mobilní aplikace pro podporu trénování silových sportů
Košina, Simon ; Vaško, Marek (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a mobile application for Android devices that provides athletes with real-time feedback during strength training in the form of velocity metrics for individual repetitions within a set of a certain exercise. Velocity based training is becoming increasingly popular both in practical applications and in research, where it has been demonstrated that these objective metrics can be used to estimate the intensity of a given set. The resulting application utilizes machine learning methods to detect weights plates loaded on a barbell in frames coming from the mobile device's camera and tracking their movement trajectory. Known size of the weight plates is used to calibrate the travelled distance. The algorithm operates in real-time, providing users with feedback during exercise sessions in the form of an auditory signal when a predefined threshold of selected velocity metric is reached.
The use of federated learning in the field of security on Android OS
Szüč, Martin ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Michálek, Jakub (vedoucí práce)
This thesis explores the use of federated learning in the context of cybersecurity, specifically in detecting phishing attacks via email on the Android operating system. The~theoretical part of the thesis deals with concepts of federated learning, machine learning, and various phishing techniques. The main goal of the practical part is to design and implement a mobile application that uses federated learning to train machine learning models. This application is designed to detect phishing emails while ensuring that the content of the emails is not sent to a central server, thereby protecting users' sensitive data. The~thesis includes the design of the application architecture, integration of Python modules, processing and classification of emails, and implementation of federated learning. The results of the application testing demonstrate the effectiveness of the proposed solution in detecting phishing attacks while also highlighting the privacy benefits provided by federated learning.
Zavážecí loďka pro krmení ryb
Janeček, Vít ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce popisuje základní koncepci zavážecích loděk, jejich využití nebo klíčové vlastnosti. Společně také popisuje konkurenční loďky s jejich cenou. V další části pojednává o možných bezdrátových technologií a mikrokontrolerech pro ovládání. Představuje návrh pro vytvoření vlastní zavážecí loďky, která je ovládáná pomocí mobilního telefonu s operačním systémem Android. Využívá Bluetooth a rádiovou komunikaci společně s platformou Arduino. Ukazuje implementaci mobilní aplikace, řídící jednotky a zavážecí loďky, a také testování pro vlastní vytvoření loďky.
Mobilní aplikace pro koordinaci jednotek na bojišti
Peřina, Daniel ; Rychlý, Marek (oponent) ; Hranický, Radek (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat mobilní aplikaci pro koordinaci jednotek na bojišti. Moderní armády využívají speciální informační systémy pro plánování, komunikaci a rychlé sdílení informací o bojišti. Takovéto systémy mohou najít uplatnění i u civilních skupin, nicméně výběr komerčně dostupných řešení je značně omezený. Tyto aplikace jsou většinou placené a často ne zcela funkční. Proto byla v rámci této práce navrhnuta a vytvořena open-source mobilní aplikace implementující zjednodušený systém pro koordinaci jednotek na bojišti. Aplikace obsahuje mapu na níž jsou zaznamenané aktuální pozice uživatelů a jimi vytvořené mapové body s obrazovými přílohami. Přímo v aplikaci je možné zasílat textové zprávy dalším uživatelům. Aplikace byla úspěšně otestována a uplatněna ve skutečné vojenské hře v terénu s několika desítkami účastníků.
On-orbit docking simulator
Červenka, Rostislav ; Kašpárek, Tomáš (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This thesis delves into the multifaceted domain of on-orbit docking. The goal is to design and implement an on-orbit docking simulator for Android devices. The simulator will be based on the Clohessy-Wiltshire equations, which are used to model the relative motion of two spacecraft in orbit. The user will be in control of one of them and his goal is to utilize the available touch and motion inputs, to dock into the other. The simulator encapsulates the complexities of multiple on-orbit docking scenarios, providing an immersive and educational experience for users interested in space technology.
Mobile Application for Task and Time Management
Benčík, Šimon ; Hranický, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
The objective of this thesis is to develop a mobile application for time and task management aimed at enhancing user organization and productivity. The application builds upon the proven frameworks of command-line tools Timewarrior and Taskwarrior, and addresses synchronization challenges with these tools. Users of the application can track and tag their time entries to optimize time management. Additionally, the application allows for comprehensive task tracking where users can set and filter tasks by key attributes such as due dates or project names. Designed with future expansion in mind, the solution was developed as an open-source project to facilitate ongoing enhancements.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,264 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.