Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 89 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Šikmý pásový dopravník
Potočník, Jan ; Hloska, Jiří (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pásového dopravníku pro dopravu kameniva. Práce obsahuje popis dopravníku, funkční výpočet dle normy ČSN ISO 5048, určení hlavních rozměrů, návrh pohonu a pevnostní výpočty. K práci je přiložena výkresová dokumentace.
Hrubozrnné asfaltové směsi
Brida, Peter ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zhodnocení vlivu hrubozrnnějšího kameniva na vlastnosti asfaltové směsi. V teoretické části práce je rozebrána problematika výroby a použití asfaltových směsí. Praktická část spočívá v posouzení různých receptur asfaltových směsí a posouzení jejich vlastností. Pro hodnocení vlastností směsí byla využita tuhost dvoubodovou zkouškou ohybem, zkouška pojíždění kolem a nízkoteplotní vlastnosti a tvorba trhlin pomocí jednoosé zkoušky tahem.
Studium vlivu složení a vstupních surovin na hodnoty modulů pružnosti betonů
Šafrata, Pavel ; Křížová, Klára (oponent) ; Hela, Rudolf (vedoucí práce)
Kromě pevnosti v tlaku betonu se v současnosti významně projevuje při statických výpočtech i modul pružnosti. U subtilních skeletových konstrukcí může díky nedostatečnému modulu pružnosti docházet k nepřípustným průhybům. Vycházet z empirických vztahů je v této situaci přinejmenším nezodpovědné, jelikož se při výrobě betonu používá široké spektrum surovin, příměsí a přísad. Cílem práce je studium vlivu hrubého kameniva na statický a dynamický modul pružnosti betonu v tlaku a doporučení vhodných opatření k výrobě betonu s vysokým modulem pružnosti. Experimentální část se dále zabývá vlivem obsahu vzduchu v betonu na výsledné moduly pružnosti.
Využití recyklátů z vozovek do pozemních komunikací
Furdaničová, Alice ; Šperka, Pavel (oponent) ; Stehlík, Dušan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím asfaltového recyklátu s příměsí kameniva ve směsích stmelených hydraulickým pojivem. Směs se využívá v horní či spodní podkladní vrstvě vozovky. Teoretická část diplomové práce popisuje podkladní vrstvy vozovek, výrobu recyklátů ze stavebně demoličního odpadu, získávání a zpracování asfaltového recyklátu a jeho opětovné využití do vozovek. Práce je obohacena příspěvkem realizace pokládky asfaltového recyklátu do podkladní vrstvy komunikace firmou SKANSKA a.s. a ČNES a.s. V další kapitole jsou pak podrobněji popsané zkušenosti s recyklátem v zahraničí. Práce dále obsahuje popis laboratorních zkoušek, které jsou důležité pro zhodnocení vlastností směsí z asfaltového recyklátu. Praktická část ověřuje vhodnost směsi z asfaltového recyklátu a kameniva do podloží vozovek pomocí zkoušek pevnosti v příčném tahu, pevnosti prostém v tlaku a odolnosti proti mrazu a vodě. Použité směsi jsou shledány jako vhodné do podkladních vrstev vozovek.
Návrh směsi typu asfaltový koberec mastixový a stanovení odolnosti proti tvorbě trvalých deformací
Řezníček, Michal ; Hýzl, Petr (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem asfaltového koberce mastixového s upravenými parametry oproti stávající platné normě. Popisuje dílčí součásti návrhu jako zkoušky vstupních materiálů (kameniva a afaltu), návrh upravené čáry zrnitosti a zkoušky směsi. Po navržení vyhovující směsi uvádí zkoušku zhotovených desek na odolnost proti tvorbě trvalých deformaci při teplotě 50°C a 60°C. Dosažené výsledky vyhodnocuje a vzájemně porovnává.
Využití tenkých obrusných vrstev s vysoce polymerem modifikovaným asfaltem
Renza, Jaroslav ; Rous, Vojtěch (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se v úvodu zabývá technologií provádění a použití asfaltového betonu pro velmi tenké vrstvy (BBTM) s využitím asfaltového pojiva vysoce polymerem modifikovaného (tzv. HiMA). Dále jsou zde popsány vybrané a provedené funkční zkoušky. Práce pokračuje návrhem směsi pro obrusnou vrstvu typu asfaltový beton pro velmi tenké vrstvy s různými pojivy. Po vhodném návrhu směsi proběhly laboratorní zkoušky (modul tuhosti, odolnost proti trvalým deformacím, nízkoteplotní charakteristiky, odolnost vůči vodě a ztráta částic). Výstupem této práce je soubor naměřených hodnot a zpracovaných výsledků a jejich interpretace.
Vliv kameniva na reologii vápenných malt
Vozák, Rastislav ; Rovnaník, Pavel (oponent) ; Vyšvařil, Martin (vedoucí práce)
Predmetom tejto bakalárskej práce je skúmanie vplyvu kameniva na reologické vlastnosti vápen-ných mált. V teoretickej časti sa táto práca zaoberá popisom typov kvapalín a základných reologických veličín. Následne sú popísané niektoré z reologických modelov správania sa nenewtonských kvapalín. Ďalej v teoretickej časti je popísané meranie toku, používané zariadenia vrátane opisu oscilačného merania a jednotlivých režimov. K popisu reológie vápenných mált bola použitá dostupná vedecká literatúra a zahŕňa vplyv prídavku rôznych druhov prísad na reologické správanie. Tiež je charakterizovaný vplyv kameniva na vlastnosti vápenných mált. Experimentálna časť sa zaoberá vplyvom troch rôznych druhov kameniva na reologické vlastnosti čerstvých vápenných mált. Bolo stanovené chemické zloženie kamenív a ich čiary zrnitosti. Nasledovali tokové merania, ktoré boli vyhodnotené do tokových kriviek. Stanovovala sa medza toku, koeficient konzistencie a tokový index. Pri oscilačnom meraní sa meral komplexný, elastický a viskózny modul a stratový faktor.
Pásový dopravník pro drcené kamenivo
Kohoutek, Martin ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je cílem provést konstrukční návrh pásového dopravníku pro dopravu drceného kameniva dané zrnitosti, zadaný dopravní výkon 70000 "kg" "h" ^"-1" a zadanou dopravní výšku 7 m. V této práci jsou stručně popsány hlavní části pásového dopravníku, dále je proveden funkční výpočet dle platné normy ČSN ISO 5048, návrh základních rozměrů, pohonu, napínacího zařízení a pevnostní výpočet vybraných částí pásového dopravníku. Práce je doplněna požadovanou výkresovou dokumentací.
Vliv okolních podmínek na modul pružnosti betonu
Peřina, Tomáš ; Novosad, Petr (oponent) ; Křížová, Klára (vedoucí práce)
Stále více se modul pružnosti betonu se dostává do popředí zájmu. V minulosti byl do jisté míry opomíjen a nebyl na něj brán dostatečný zřetel. Teoretická část bakalářské práce má popsat jaké faktory ovlivňující zejména statický modul pružnosti betonu v tlaku. Praktická část práce je zaměřena na sledování modulu pružnosti betonů, lišících se na typu prostředí uložených zkušebních těles. Betony budou uloženy ve venkovním, vodím a laboratorním prostředí. Navržené receptury betonů se budou lišit především použitým typem příměsi, ale i cementu. Výsledné hodnoty budou porovnány v závislosti na podmínkách uložení zkušebních těles.
Šnekový dopravník drceného kameniva
Novák, Pavel ; Jonák, Martin (oponent) ; Řezníček, Milan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o návrhu šnekového dopravníku pro dopravu drceného kameniva. Sestává z technické zprávy obsahující zejména koncepční návrh celého zařízení, výpočet hlavních rozměrů, návrh funkčního pohonu a volbu pružné spojky, výpočet zatížení, volbu a kontrolu ložisek a pevnostní kontrolu konstrukčních dílů, a z výkresové dokumentace, která se skládá ze sestavy navrhovaného zařízení, podrobných podsestav uložení šnekového hřídele ve všech ložiscích, svařovací podsestavy žlabu, a z výrobního výkresu vstupního čepu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 89 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.