Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interpretace agentního systému řízeného záměrem v jazyce PROLOG
Němec, Ladislav ; Vídeňský, František (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Tato páce se zabývá realizací iterpretu agentního systému řízeného záměrem implemetovaného v jazyce PROLOG. Jako vzor byl využit interpret Jason implementovaný v jazyce Java, který interpretuje jazyk AgentSpeak(L). Pro účely tohoto projektu je program v AgentSpeak(L) nejprve převeden na interní formu jazyka. Pro demonstraci byla použita jedna z úloh přiložených k programu Jason, jako příklad a to konkrétně tzv. "cleaning robors". Interpret dokáže interpretovat systím jako FRAg a dokáže reagovat naprostředí.
Adaptation of behavior of non-dying agents
Satmári, István ; Trunda, Otakar (vedoucí práce) ; Holan, Tomáš (oponent)
Predmetom bakalárskej práce je návrh a implementácia aplikácie umožňujúcej simuláciu jednoduchých neumierajúcich agentov na dvojrozmernej ploche, ktoré sú riadené svojím vlastným kódom. Rozhodovanie agentov je adaptívne. Aplikácia je zameraná na flexibilitu a umožňuje užívateľovi namodelovať veľké množstvo situácii a popísať veľa scenárov. Súčasťou práce je aj prevedenie s danou aplikáciou niekoľkých testov a popis ich výsledkov.
Adventure hra s inteligentními spolupracujícími postavami
Vacek, Lukáš ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat framework, který lze využít pro     vývoj agentních systémů. Framework je nadstavbou nad knihovnou JADE a je realizován v jazyce Java. Framework je využit pro implementaci adventure hry. Ve hře bude několik postav (agentů), které budou mít určité role, budou spolupracovat a snažit se dosáhnout svých cílů.
Paralelní simulátor umělého života
Luža, Radim ; Peringer, Petr (oponent) ; Martinek, David (vedoucí práce)
Práce popisuje projekt paralelního simulátoru agentního systému. Stručně uvádí teorii nutnou k pochopení problematiky, dále se zabývá návrhem takového simulátoru a paralelismem ve zpracování a na závěr rozebírá výsledky dosažené implementovanou aplikací. Přináší srovnání použitých algoritmů na výpočetních systémech různých parametrů.
Modely umělého života
Ďuričeková, Daniela ; Martinek, David (oponent) ; Peringer, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci simulátoru umělého života. Práce je rozdělena do čtyř částí. Cílem první části je seznámení s oblastí umělého života a základní terminologií. Druhá část se věnuje vybraným návrhovým vzorům a návrhu simulačního systému, jehož smyslem je simulovat ekosystém umělých entit. Účelem následující části je popis implementace jednotlivých složek systému. Na závěr je provedeno testování systému na dvou ukázkových modelech.
Simulátor BDI agentů a okolního prostředí s překážkami
Matějíček, Petr ; Zbořil, František (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje implementaci simulátoru multiagentního systému. Vysvětluje základní pojmy agentních a multiagentních systémů. Implementace simulátoru je řešena jako samostatný objekt, umožňující připojovat různé modely prostředí a agenty, kteří v tomto prostředí provádejí akce. V poslední části práce je provedeno vyhodnocení několika různých typů spolupráce agentů.
Agentní systém pro hraní her
Trutman, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá universálními agentními systémy pro hraní her. Oproti běžným agentům, kteří jsou určeni pouze pro určitý druh činnosti nebo konkrétní hru, universální agent musí být schopen hrát prakticky libovolnou hru popsanou ve formálním deklarativním jazyce. Výzvou je především to, že pravidla hry nejsou předem známa, což znemožňuje použití některých optimalizací nebo vytvoření dobré heuristické funkce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část představuje oblast univerzálních herních agentů, definuje jazyk GDL pro popis pravidel her a zabývá se vytvářením heuristických funkcí a jejich aplikací v algoritmu Monte Carlo stromové hledání. V praktické části je představen obecný způsob, jak vytvořit novou heuristickou funkci, která je poté integrována do vlastního herního agenta a ten je pak porovnán s dalšími existujícími systémy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.