Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
CIDER z České Kanady - analýza možností výroby specifického produktu
Košťál, Martin ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru zaměřeného na výrobu specifického produktu v oblasti České Kanady. Produktem je cider, lehký alkoholický nápoj z jablečného moštu. Řešení problému vychází z potřeby diverzifikovat činnosti v zemědělství České Kanady, podpořit zaměstnanost a ekonomickou stabilitu oblasti a zároveň přispět výsadbou ovocných stromů k ekologické stabilitě krajiny České Kanady.
Studie názorů klientů - rekreantů na úroveň a možné rezervy služeb Jindřichohradeckých místních drah
Lorencová, Monika ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na studium názorů klientů -- rekreantů na úroveň služeb a propagace Jindřichohradeckých místních drah (JHMD) a hledá možné rezervy, které by pomohly zvýšit poptávku po jejich službách mezi turisty.
Památky v České Kanadě jako východisko pro rozvoj cestovního ruchu ve vztahu k JHMD
Krčil, Jakub ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Práce je zaměřena na zjištění povědomí o České Kanadě a Jindřichohradeckých místních drahách v hlavním městě. Teoretická část je věnována cestovnímu ruchu, přírodnímu a kulturnímu dědictví a marketingovému výzkumu a komunikaci. Praktická část je zaměřena na dotazníkové šetření s cílem zjistit jaké je v Praze povědomí o JHMD a České Kanadě. Zároveň se zabývá soupisem významných památek a zajímavostí ve spádové oblasti Jindřichohradeckých úzkokolejek. Celá praktická část slouží jako podklad pro zlepšení marketingové komunikace a rozvoj cestovního ruchu ve vztahu k JHMD.
Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Lieskovská, Vanda (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit zásady pro udělování značky Česká Kanada dle požadavků a představ Agentury Česká Kanada, jako správce této značky. Pro vypracování její teoretické části byla použita odborná literatura zabývající se problematikou destinačního managementu a marketingu, brand managementu a značek obecně. Jako metodická pomůcka pro praktickou část byly použity již existující a fungující zásady regionu Šumava.
Atraktivita turistické destinace
Dušáková, Kateřina Bc. ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Fellegiová, Eva (oponent)
Práce se zaměřuje na problematiku měření atraktivity vybrané turistické destinace - přírodního parku Česká Kanada. Součástí je zhodnocení existujících přístupů a návrhy na zlepšení. V práci je také pro vyčíslení atraktivity proveden monitoring návštěvníků turistické destinace. Stávající stav lokalizačních podmínek, dokreslující situaci v České Kanadě, znázorňuje hodnocení potenciálu destinace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.