Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
IPO ČSOB
Ondová, Michaela ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Kopkáně, Heřman (oponent)
Práca si kladie za cieľ aplikovať teoretický prístup o IPO (primárny úpis akcií) a oceňovaní finančných inštitúcií na českú pobočku KBC: ČSOB. Teoretická časť pojednáva o procese a typických vlastnostiach IPO, oceňovanie IPO je diskutované so zameraním na teóriu oceňovania bánk. Empirická časť práce poskytuje finančnú analýzu ČSOB, business plan a ocenenie banky ku 30. Septembru 2010 s cenou vlastného IPO. Táto časť má za úlohu aplikovať teóriu na IPO a samotné ocenenie. Celkovo, cieľom práce je aplikácia teoretických vedomostí o IPO na praktický prípad ČSOB. Rozličné analýzy KBC, ČSOB, českého bankového trhu, rozvoja IPO v krajinách strednej a východnej Európy sú ďalej použité na stanovenie dôvodov pre IPO, jeho načasovania, ceny a možnej štruktúry investorov.
Firemní kultura společnosti ČSOB
Koldinský, Martin ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Zelníček, Karel (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou firemní kultury, a to jak z teoretického hlediska, tak i z hlediska praktického - pro demonstraci fungování firemní kultury v praxi jsem si zvolil společnost ČSOB. V teoretické části je důraz kladen na vymezení pojmů souvisejících s tématem kultury, dále na podnikovou identitu a etiku, vlivy působící na firemní kulturu a také na změny firemní kultury. V další části je popsána společnost ČSOB a její vlastník, společnost KBC. V praktické části jsou rozebrány jednotlivé části firemní kultury, jako například etický kodex, vztah k zaměstnancům, CSR a tak dále.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Březíková, Tereza ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tématem bakalářské práce je motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá teorií motivace a jednotlivými zaměstnaneckými benefity. Praktická část popisuje zaměstnanecké benefity v ČSOB, kde byl také proveden formou dotazníků výzkum. Dotazníky byly vyplněny zaměstnanci z různých oddělení ČSOB. Tito zaměstnanci zodpovídali otázky týkající se motivace a zaměstnaneckých benefitů. Výsledky výzkumu jsou zpracovány pomocí grafů a je k nim připojen komentář.
Ocenění ČSOB
Tichý, Jan ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Jurečka, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává v teoretické části o problematice oceňování finančních institucí, konkrétně bank, v době finanční krize. Ocenění vybrané banky (ČSOB,a.s.) v nekonsolidované podobě je provedeno v praktické části za použití výnosové metody diskontovaných peněžních toků, přístupu tržního srovnání (srovnatelné podniky) a metody obligačního cenového přístupu.
Proces recruitmentu v ČSOB
Ehlová, Martina ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Vejplacha, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je prozkoumat a posoudit proces získávání, výběru a přijímání zaměstnanců v ČSOB. V teoretické části práce jsou shrnuty teoretické poznatky a doporučení týkající se procesu získávání, výběru a přijímání zaměstnanců. Teoretická část je zpracována na základě odborných publikací a internetových zdrojů. Na teoretickou část navazuje část praktická. Zde je prozkoumán a posouzen proces získávání, výběru a přijímání zaměstnanců v ČSOB. Zdůrazněn je segment RET/SME (segment ČSOB zabývající se klientelou fyzických osob a malých a středně velkých podniků), který je charakteristický jak velkým počtem zaměstnanců, tak i velkým počtem obsazovaných pracovních míst. Praktická část je zpracována na základě interní dokumentace, internetových zdrojů, rozhovorů se zaměstnanci banky a účasti na Assessment Centru a výběrovém rozhovoru. Součástí diplomové práce je rovněž pokus o návrh opatření směřujících ke zlepšení procesu získávání, výběru a přijímání zaměstnanců v ČSOB.
Srovnání internetového bankovnictví pro studenty ve vybraných českých bankách
Petrikovič, Jan ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na výčet a následné porovnání služeb spojených se studentskými účty a internetovým bankovnictvím v ČSOB, KB, ČS a GE Money Bank. Cílem práce je nastínit aktuální výhody jednotlivých bank na českém trhu v oblasti studentských kont. Dále pomoci potencionálnímu klientovi představit si, jak vlastně internet banking v daném bankovním domě vypadá a jakým způsobem jsou důvěrné informace o klientovi a jeho peněžních prostředcích zabezpečeny. V první části je práce zaměřena na vysvětlení základních pojmů spojených s přímým bankovnictvím, konkrétně s oblastí internetbankingu a na popis studentských účtů ve vybraných bankovních domech v ČR. Jádrem druhé části je konkrétní výpis parametrů studentského účtu u daného bankovního domu s následným popsáním úrovně zabezpečení a způsobu přihlašování do internetového bankovnictví. Práce obsahuje náhled do internetového rozhraní, ve kterém se operuje v jednotlivých bankách. Na konci výčtu služeb poskytovaných jednotlivými bankami je zhodnocení daného produktu s osobními výtkami a poznatky. Ve třetí části je kompletní shrnutí poskytovaných služeb s volbou nejvýhodnější varianty.
Posouzení technických, ekonomických a personálních aspektů e-vzdělávání v LS SAP v ČSOB
Kubeš, Tomáš ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Cílem této práce je podrobné prozkoumání a zhodnocení efektů zavedení elektronického vzdělávání v podniku v obecné rovině a v konkrétním případě ČSOB, a. s. Problematika je uvedena definicí pojmu e-learning a stručným rozborem charakteristik tohoto nového trendu v oblasti nejen podnikového vzdělávání. Zvláštní pozornost je věnována ekonomickým aspektům vzdělávání, respektive hodnocení přínosů a nákladů podnikového vzdělávání; každé hledisko je prozkoumáno a porovnáno jak pro e-learning, tak pro klasické metody výuky. Následně jsou navrženy dva modely pro hodnocení nákladů, výhodnosti a efektivity obou metod vzdělávání. Zjištěné teoretické poznatky a navržené modely měření efektivity jsou demonstrovány na datech z konkrétního kurzu. Na závěr se práce zabývá základními charakteristikami balíku standardů SCORM a zkoumá jejich podporu v systému SAP LS 600.
Marketingová komunikační strategie hypotečního úvěru ČSOB
Trubač, Jakub Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Tománek, Milan (oponent)
Cílem práce je posoudit vhodnost marketingové komunikační strategie a komunikačního mixu pro hypoteční úvěr Československé obchodní banky, a.s. a navrhnput případná zlepšení. Činí tak na základě analýzy společnosti ČSOB, a.s., hypotečního úvěru a hypotečního trhu.
Analýza potřeb pracovníků a organizace v oblasti vzdělávání a rozvoje
Tůmová, Michaela ; Seidlová, Eva (vedoucí práce) ; Tejkl, Luboš (oponent)
Práce se zabývá tím, jak firmy ČEZ, a.s., ČSOB, a.s. a SANOMA Magazines Praha, s.r.o. identifikují své potřeby vzdělávání a také, jakým způsobem vyhodnocují výsledky a účinnost vzdělávacích programů.Dále se práce zabývá tím, nakolik se shodují postupy výše zmíněných firem s požadavky definovanými systematickým systémem vzdělávání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.