|
Návrhy strategie řízení podpory prodeje firmy
Viková, Miroslava ; Hruška, Stanislav (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
V diplomová práci analyzuji strategickou pozici předního výrobce energetických nápojů a navrhnout přístupy podporující udržení a zlepšení konkurenčního postavení na trhu. Výsledkem této diplomové práce, by měly být návrhy na zlepšení strategie řízení podpory prodeje firmy Pinelli v oblasti nealkoholických a energetických nápojů. Tyto návrhy by měly být základnou konkurenceschopnosti a zlepšení postavení na trhu.
|
|
Komunikace v krizových situacích s médii a veřejností
Brzobohatý, Jan ; Kopecký,, Zdeněk (oponent) ; Rosická, Zdena (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikaci při krizových situacích s médii a veřejností. Základními tématy jsou mimořádné události, jejich definice, klasifikace a poukázání na to, že jsou stále četnější a těší se stále většímu zájmu médií a veřejnosti. Dalším hlavním bodem práce je komunikace. Definice komunikace, její rozdělení, funkce a možné překážky zabraňující efektivní komunikaci. Dále v práci následuje obecný popis médií, jejich funkce v moderní společnosti a vlivu médií na společnost. Část práce je věnována také etice chování médií. Následuje část práce, ve které jsou popsány způsoby varování obyvatelstva při mimořádných událostech v působnosti státu a způsoby informování médií o mimořádných událostech. S tím souvisí potřeba institucí mít vyškolené pracovníky, kteří budou znalí problematiky mimořádných událostí, komunikace obecně a komunikace s médii, mediálního prostředí a kteří budou problematiku před médii a veřejností prezentovat.
|
|
Ochrana CD/DVD před kopírováním
Řehák, Lukáš ; Říha, Zdeněk (oponent) ; Cvrček, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá ochranami proti kopírování CD a DVD, jejich popsáním a zařazením, testováním. Dále se zaměřuje na kvalitu těchto ochran, četnost použití, možnost vytvoření kopie a dalších vlastností těchto ochran. Dále se zaobírá tím, proč tyto ochrany používáme a včem nám pomáhají.
|
| |
|
Segmentace ultrazvukovych snimku za ucelem detekce arterialni steny a mereni vrstev intima-media
Beneš, Radek ; Chromý,, Erik (oponent) ; Dostál, Otto (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na problematiku měření šířky vrstev intima a media (intima media thickness), která se z medicínského pohledu ukazuje jako vhodná pro ohodnocení rizik plynoucích z různých onemocnění kardiovaskulárního systému. Šířka intima media je měřena v ultrazvukovém obraze, který zobrazuje arterii carotis communis v jejím podélném řezu, ve kterém jsou patrné měřené vrstvy intima a media. Práce zahrnuje teoretickou analýzu problematiky z technického i medicínského pohledu a shrnuje současný stav zkoumané problematiky. V práci je popsán návrh nového plně automatického systému pro měření šířky vrstev intima media. Navržený systém zahrnuje i robustní proceduru lokalizace arterie a je tak schopen bez počáteční inicializace či úpravy vstupních dat zpracovávat přímo zdrojová data získaná ultrazvukovou stanicí v B-módu.
|
|
Zálohování dat a datová úložiště
Lindovský, Adam ; Klusák, Aleš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší problematiku zálohování a ukládání dat a jejich bezpečnost ve společnosti Alfa, jež se zabývá hydroizolací. Cílem práce je pomocí analýzy současného stavu podat návrh na efektivnější a kvalitnější řešení zálohy dat.
|
|
Cottagecore / Farmcore
Maruškevičová, Nela ; Froulík, Martin (oponent) ; Homola, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje reflexi současné romantizace přírody a venkovského života, jež se odráží v blíže zkoumané internetové subkultuře cottagecore. Zpracovává v ní obsažený eskapismus, tíhnutí k idyle a vytváření umělého safe-space prostoru, přičemž tyto faktory převádí do média na pomezí textilu, malby a objektu. Snaží se vyvolat v divákovi určitou sebereflexi a ukázat mu jiný pohled na problematiku spojenou se zmíněnými tématy.
|
|
Návrh komunikační strategie
Staněk, Bohumil ; Sraňková, Lenka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce nazvané “Návrh komunikační strategie“ je analýza vysokoškolských studentů a médií vhodných pro cílení. První část je zaměřena na popis nejnovějších poznatků a trendů v dané problematice. Druhá část se zabývá analýzou současného stavu mediálního trhu, analýza produktu, pro který je komunikační strategie určena a analýza studentů jako cílové skupiny. Hlavní částí práce je pak návrh alternativních komunikačních kanálů, které tvoří návrh komunikační strategie. Dále se zabývám případovými studiemi realizovaných kampaní mířených na studenty.
|
|
Marketingová strategie společnosti
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce na základě vypracovaných analýz.
|
|
Vybraná etická úskalí budování novinářské značky v éře síťových digitálních médií
Šponerová, Adéla ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá dopady procesu budování osobních značek v éře síťových digitálních médií na české mediální scéně. S příchodem nových technologií a sociálních sítí prošla společnost a média významnými proměnami, což vedlo například ke změnám normativů novinářské profese. Práce se zaměřuje na proces budování značky v žurnalistice a identifikuje eticky sporné aspekty s tímto jevem spojené. Analýza výzkumného vzorku českých novinářů odhaluje rozmanité přístupy k budování značky. Zároveň poukazuje na proměny ve vnímání novinářské profese i na průnik nemediálních prvků do žurnalistického pole. Studie dále popisuje, jaké výzvy a příležitosti tato aktivita přináší. Poukazuje i na nedostatky etických norem a na absenci přístupů, které by novou mediální realitu reflektovaly. Diplomová práce přibližuje realitu současné novinařiny, zároveň poskytuje výchozí bod pro další zkoumání fenoménu budování značky v českém novinářském prostoru.
|