Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  začátekpředchozí109 - 118dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh distribuční B2B, B2C aplikace
Novák, Jiří ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem distribuční B2B, B2C aplikace. Stěžejní část práce je zaměřena především na návrh vlastností a funkcí aplikace, volbu vhodných technologií a návrh datového skladu. Dále práce obsahuje návrh systému správy jednotlivých verzí a závazná pravidla pro vývoj a následnou údržbu a rozšiřování aplikace.
Model optimalizovaného elektronického obchodu
Valentová, Markéta ; Skořepa, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modelu optimalizovaného elektronického obchodu společnosti. Teoretická část práce objasňuje charakteristiky elektronického obchodu a elektronických tržišť a řeší právní aspekty důležité pro obchodování na internetu. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a analyzuje vybrané konkurenční e-shopy. Na základě teoretických poznatků a této analýzy je vytvořen návrh optimalizovaného e-shopu.
Model elektronického obchodu pro služby
Zechmeisterová, Věra ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je vytvoření modelu informačního zabezpečení služeb autoopravny a vytvoření odpovídajícího systémového řešení elektronického obchodování této autoopravny.
Elektronický obchod
Morcinek, Petr ; Stoklasa, Michal (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá elektronickým obchodem v České republice a jeho aktuálním stavem. Cílem diplomové práce je srozumitelně formulovat strategii pro zavedení a provoz elektronického obchodu tak, aby byla pochopitelná pro širokou veřejnost, a vytvořit konkrétní návrh elektronického včetně celkové strategie provozu pro jejího zadavatele. Teoretická část práce se zabývá vymezením elektronického obchodu jako pojmu a analýzou současného stavu v České republice. Praktická část práce se zabývá formulací strategie pro zavedení a provoz elektronického obchodu a vytvořením jeho návrhu a strategie pro zadavatele.
Model internetového obchodu pro multimediální oblast
Sedlář, Vítězslav ; Horejsek, Rostislav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem se zabýval vytvořením návrhu internetového obchodu s knihami. Součástí práce je popsání teoretických poznatků z oblasti internetového obchodování, analýza současné situace a trendy v oblasti knih a jejich prodeje, návrh modelu internetového obchodu a změn ve firmě po jeho zavedení včetně ekonomického zhodnocení.
Zavedení modulu elektronického obchodování
Hladíková, Jana ; doc.RNDr. Josef Hynek, Ph.D., MBA (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením modulu elektronického obchodování ve firmě MVDr. Ivo Dupal - SANVET, ve které v současné době pracuji. Práce obsahuje analýzu současného stavu Inetrnetu, elektronického obchodu, analýzu firmy MVDr. Ivo Dupal - SANVET a návrh elektronického obchodu pro uvedenou firmu. Zároveň je v práci obsažen návrh realizace tohoto problému v praxi a jeho ekonomické a manažerské zhodnocení.
Návrh strategie elektronického obchodu firmy
Císařová, Miluše ; Veselý, Mirosalav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie firmy s podporou elektronického obchodu, jako nástroj pro dosažení co nejlepšího postavení firmy na trhu. Diplomová práce obsahuje analýzu současného stavu a dané problematiky včetně návrhu nové strategie pro firmu MVDr. Ivo Dupal - SAMVET, s cílem dosažení spokojenosti konečného zákazníka a aplikace návrhu v praxi.
Faktory ovlivňující výběr e-shopu při realizaci nákupu
Lovas, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
První kapitola práce se zabývá základními vlastnostmi internetu, dále klady a zápory internetového nakupování a sběru dat. Ve druhé kapitole je popsán rozhodovací proces spotřebitele spolu s možnostmi komunikace s ním a rozdíly mezi zákazníky kamenných a internetových obchodů. Ve třetí kapitole jsou uvedeny použité metody výzkumu a vyhodnocení výsledků. Čtvrtá kapitola popisuje vybrané vyhledávací portály, které zákazníkům pomáhají s výběrem obchodu. Poslední kapitola je věnována výsledkům kvantitativního a kvalitativního výzkumu spolu s doporučením prvků, které by měl internetový obchod obsahovat.
E-commerce
MAREŠOVÁ, Věra
Diplomová práce zkoumá faktory, které ovlivňují důvěryhodnost či nedůvěryhodnost e-shopů v oblasti B2C. Cílem bylo vypracovat souhrn doporučení pro obchodníky, kteří se zabývají nebo uvažují o obchodování na internetu, a uvést konkrétní návrhy zlepšení pro vybraný e-shop.
Analýza vybraného segmentu ICT: analýza trhu e-commerce
Kožušník, Martin ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu trhu e-Commerce v "širokém" pojetí. Hlavním cílem práce je poskytnout komplexní pohled na trh e-Commerce v segmentech B2B, B2C, C2C, C2B včetně e-Commerce placených a open source platforem. Vystihnout současný stav trhu a lídry v jednotlivých segmentech. K vytvoření analýzy byly použity volně dostupné analýzy analytických společností (např. Euromonitor, Goldman Sachs, internetretailer.com), statistická data z ČSÚ, Eurostatu. K určení lídrů trhu bylo pracováno s analytickým webem alexa.com a s vlastními internetovými stránkami jednotlivých lídrů. Hlavním přínosem práce je poskytnutí komplexního pohledu na trh e-Commerce v "širokém" pojetí včetně srovnání výhod a nevýhod open source a placených platforem se zhodnocením efektů a omezení e-Commerce. První kapitola analyzuje hlavní principy e-Commerce, a to z pohledu e-Commerce jako součástí podnikových informačních systémů a dále z pohledu e-Commerce jako základu business modelu. Kapitola také popisuje hlavní nástroje e-marketingu, které souvisejí s e-Commerce. Druhá kapitola je rešerše použité literatury. Třetí kapitola bilancuje efekty e-Commerce, zejména klady, zápory, přínosy a omezení. Čtvrtá kapitola je rozdělena na dvě části. V první je analyzován světový trh a v druhé český. Obecný pohled na trh, určení lídrů jednotlivých segmentů a konkrétní představení vedoucího subjektu daného segmentu jsou jednotlivými částmi analýzy. Pátá kapitola porovnává placené a open source platformy včetně určení lídrů trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   začátekpředchozí109 - 118dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.