Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,548 záznamů.  začátekpředchozí1078 - 1087dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze
Šitavancová, Anna ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se soustředí na problematiku marketingové komunikace varhanních koncertů, které pořádá společnost JCH ART AGENCY PRAGUE, s. r. o., s cílem navrhnout opatření k jejímu zefektivnění. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V první části jsou teoreticky vymezeny pojmy marketing a marketingová komunikace s důrazem na specifika v oblasti kultury, konkrétně v performativním umění. Navazující praktická část se zaměřuje na produkt varhanních koncertů v kostele sv. Františka a jejich marketingovou komunikaci. Metodou dotazníkového šetření a analýzy konkurence jsou zjištěny nedostatky v marketingové komunikaci koncertů, na jejichž základě jsou formulována optimalizační řešení.
Vliv reklamy na děti
Kubíková, Edita ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Malecká, Eva (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na reklamu a konkrétně na její vliv na dětskou část populace. Teoretická část pojednává o pojmech jako například marketing, marketingový mix a reklama. Zkoumá druhy reklam a reklamních médií a historii reklamy. Dále definuje a rozlišuje vlivy reklamy na různé věkové skupiny. Praktická část představuje vlastní dotazníkové šetření, které zkoumá přístup rodičů k reklamám a vliv reklamy na jejich děti. Dotazník je porovnán s rozhovorem s odborníkem, který se danou problematikou zabývá. Déle analyzuje a zhodnocuje rozhovor s Brand manažerem společnosti Mondelez, který poskytuje pohled na problematiku ze strany firmy. Závěrem rozebírá rozhovory s dětmi různých věkových kategorií a zkoumá jejich postoj k reklamě. Cílem bakalářské práce je zhodnotit, zda má reklama na děti pozitivní, neutrální či negativní vliv a popřípadě navrhnout vhodná řešení, jak se těmto vlivům bránit. Důležitou součástí je ukázat, jak k této problematice přistupují nadnárodní korporace, které vyrábí a prodávají výrobky určené dětem.
Budování brandu a aplikace postupu ve farmaceutické firmě
Kačírek, Štěpán ; Truhlář, Filip (vedoucí práce) ; Čupak, Daniel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na proces tvorby brandu v korporátním prostředí a hledá odpoveď na hlavní výzkumnou otázku, Jak vytvořit konkurenceschopný brand na vyspělých trzích? Aby bylo možné odpovědět na hlavní otázku výzkumu, je potřeba prozkoumat jaké jsou současti firemního procesu budování značky, jak vytvořit firemnní image a jak efektivně řídit firemní komunikaci. V praktické části se budu věnovat zhodnocení digitální kampaně FindTheName, na které jsem se podídel jako vedoucí exekuce ze strany klienta.
Analýza reklamy v pivních lázních Bernard
Vagnerová, Anežka ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
V bakalářské práci bude zhodnocena aktuální situace využití jednotlivých druhů reklamy ve firmě Pivní lázně Bernard a jejich vliv na vnímání reklamy jednotlivými segmenty zákazníků. Cílem práce bude na základě zjištěných poznatků navrhnout vhodný typ reklamy pro konkrétní segment zákazníků, pomocí metody sběru dat, dotazování budou nejprve nashromážděna potřebná data, která budou následně zpracována do tabulky. Na základě vyhodnocení dotazníků budou pomocí metod určení relativní četnosti a kontingenční tabulky vyvozeny závěry. V práci budou na základě výzkumného šetření stanovena doporučení pro zlepšení.
Marketingová komunikace dámského rekondičního studia MODELACE
Hemerová, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Klementová, Kateřina (oponent)
Otázka aktivního a zdravého životního stylu je jedním z největších fenoménů současné společnosti. Lidé chtějí dnes mnohem více než dříve vypadat dobře, mít dokonalou postavu, cítit se fit, více o sebe pečují a snaží se jíst zdravějším způsobem. Vyhledávají nejrůznější způsoby jak cvičit, zhubnout či vytvarovat postavu. Přitom jsou denně zahlcováni velkým množstvím informací a reklam z této oblasti, a to především ze strany velkých fitness a sportovních center, které mají na reklamu dostatek finančních prostředků. Avšak i menší společnosti mají šanci potenciální zákazníky oslovit a přimět k nákupu v případě, že zvolí vhodnou formu marketingové komunikace a od své konkurence se dostatečně odliší. Cílem této diplomové práce je kriticky zhodnotit stávající marketingovou komunikaci dámského rekondičního studia MODELACE a následně navrhnout doporučení pro zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na podstatu a význam marketingu, dále na komunikační proces, nástroje marketingové komunikace, trendy v této oblasti a marketingový výzkum. Praktická část je věnována dámskému rekondičnímu studiu MODELACE a jeho marketingové komunikaci. Je založena na vlastním online dotazníkovém šetření.
Fashion blog as a marketing tool
Tothová, Patrícia ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Matejičková, Martina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zkoumání propagace značek a firem na konkrétních českých módních blozích. Zároveň se také zabývá přezkoumání reakce a povědomí čtenářů o propagaci na blozích a její samotný vliv na těchto čtenářů. Teoretická část obsahuje informace o marketingu, komunikačním procesu, formách komunikace, komunikačním mixu a komunikaci na internetu. Další informace v této části jsou o sociálních sítích, jejich využívání při podnikání, charakteristice blogu, historii blogu ať už v zahraničí nebo v České republice. Praktická část přináší analýzu spolupráce značek s konkrétními českými módními blogy a výsledky dotazníkového průzkumu mezi čtenáři.
Vybrané aspekty PR komunikace firem
Bubeníková, Lenka ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je identifikovat možnosti a způsoby využití blogů pro marketingové účely, poskytnout základní přehled o stavu blogosféry a zhodnotit význam blogu jako nástroje PR. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá nejprve oborem PR, tj. jejich definicí, výhodami a nevýhodami, možnými způsoby členění, strategickým PR procesem, nástroji PR, hodnocením efektivnosti PR aktivit a specifiky PR v on-line prostředí. Následující kapitola se věnuje blogům, v níž jsou kromě definice, vzniku a typů blogů popsány i možnosti jejich využití v rámci komunikace firem. Představeny jsou i výsledky průzkumu Blogbarometr 2015. Praktická část je založena na rozhovorech s blogery a firmami, které s blogery spolupracují, taktéž jsou zde prezentovány výsledky dotazníku provedeného mezi čtenáři blogu. Závěrečnou kapitolu tvoří případová studie, jejímž účelem je demonstrovat možné formy spolupráce s blogery na příkladu konkrétní společnosti.
Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
Jirásková, Michaela ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jelenová, Martina (oponent)
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím teoretických poznatků a výzkumu zhodnotit efektivitu reklamní kampaně seriálu televize Prima. Dále popíši a zhodnotím sledovanost seriálu na základě získaných dat od společnosti ATO. První část práce se zaobírá teorií marketingu, marketingové komunikace, komunikačního mixu a měřením sledovanosti. V praktické části je popsána a zhodnocena reklamní kampaň na základě dotazníkového šetření. Poslední kapitola se věnuje vývoji sledovanosti seriálu a srovnání s konkurenčním pořadem.
Význam a využití podpory produktu ve firmě
UHLÍŘOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce je zhodnocení stávající situace podpory produktu ve vybrané firmě, její význam a následné návrhy na zlepšení nebo rozšíření. Subjektem analýzy podpory produktu je společnost ESCO PODLAHY, s.r.o. Teoretická část vychází ze studia odborné literatury. Druhá část je praktická a zabývá se analýzou podpory produktu ve firmě. Tato analýza ukazuje, že je podpora produktu ve společnosti na vysoké úrovni, ale některá chybí, proto bylo navrhnuto několik návrhů na rozšíření. Mezi nejzajímavější návrhy patří plakát na plakátovací ploše a zavedení reklamy do prostředků veřejné dopravy, popřípadě do novin. V oblasti sponzorování je navrhnuto sponzorování televizních pořadů o bydlení. Poslední zlepšení se týká placené reklamy v rádiu.
Hudba v reklamních spotech
ŘEŘÁBEK, Lukáš
Diplomová práce se zabývá tématem Hudba v reklamních spotech. V teoretické části popisuji vývoj reklamy, její teorii, strategie, zásady a užitý jazyk. Následuje pojednání o významu televizní reklamy a použití instrumentální nebo vokální hudby znějící v pozadí. Praktická část obsahuje realizaci konkrétních hudebních činností směřujících do výuky hudební výchovy na 1. stupni základní školy. V šesti vybraných televizních spotech se zaměřuji na hlasovou, rytmickou nebo intonační výchovu, improvizaci a na nácvik písní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,548 záznamů.   začátekpředchozí1078 - 1087dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.