Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10,722 záznamů.  začátekpředchozí10713 - 10722  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.25 vteřin. 

Role trenéra
Mrázek, Ondřej ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název: Role trenéra Cíle práce: Na základě pozorování trenérů při tréninkových jednotkách a utkáních určit jeho charakterové a trenérské vlastnosti a také popsat vhodnost pro vykonávání této profese. Cílem je porovnat všechny trenéry v týmu 1.FC Viktorie Přerov o.s. napříč kategoriemi, zjistit jejich klady a zápory a přiřadit je k vyhovujícím kategoriím. V poslední řadě ověřit, jestli na tyto trenérské a charakterové vlastnosti mají vliv zkušenosti a dosažená trenérská licence. Metody: Pozorování v praxi, popisná analýza, rozhovory s trenéry Výsledky: Práce nám dá poznatky, jaký vliv na provádění trenérské profese v určitých kategoriích mají vrozené charakterové vlastnosti, naučené trenérské dovednosti a s tím spojené získané trenérské licence. Dále ukáže, kdo je pro jakou kategorii v týmu 1.FC Viktorie Přerov tím nejvhodnějším typem trenéra a opačně, případně kdo co by měl ve své činnosti vylepšit. Klíčová slova: Trenér, charakter, typologie trenéra, osobnost trenéra, trenérská licence, trenérský styl, temperament

Projektové řízení a jeho uplatnění ve vybrané organizaci
VYHNALOVÁ, Soňa
Cílem práce je zhodnocení systému projektového řízení v organizaci a navržení možných změn. V první části práce si autorka prostudovala dostupnou literaturu, na základě které je vytvořen literární přehled. V další části je popsán systém projektového řízení v organizaci, konkrétně v Komerční bance. V další části je porovnán výzkum společnosti Ernst and Young se stavem v Komerční bance. Dále je popsán výzkum Brandeis University a interní výzkum banky. Na základě těchto výzkumů jsou stanoveny dva kritické důvody selhání projektů. Prvním z nich je nedostatek informací na začátku projektu, a druhým je nedostatečně kompetentní projektový manažer. Dále je zpracována SWOT analýza. V další části jsou popsány tvrdé a měkké dovednosti projektového manažera. Návrhy na zlepšení byly rozděleny na dvě části a to pro stávající projektové manažery a nově přijímané.

Reedukace specifických poruch učení formou kroužku na ZŠ
MIKEŠOVÁ, Iva
Diplomová práce je zaměřena na specifické poruchy učení u žáků prvního stupně základní školy, na reedukační péči, která probíhá ve škole pod vedením pedagogů. Zabývá se organizací a nápní kroužku reedukace na Základní škole Vodňanská v Prachaticích. Zachycuje, do jaké míry došlo ke zlepšení nedostatečně rozvinutých poznávacích a motorických oblastí u žáků, kteří docházejí do tohoto kroužku. Zjišťuje efektivitu kroužku reedukace.

Možnosti řešení nepříznivé sociální situace osamělých matek v azylovém domě
KLÍMOVÁ, Jana
Předmětem teoretické části práce je popsat principy současné sociální politiky se zaměřením na pomoc a podporu osob ohroţených sociálním vyloučením, v tomto případě osamělých matek s dětmi, které se ocitly v nepříznivé sociální situace spojené se ztrátou bydlení. Práce bude charakterizovat pobytovou sluţbu sociální intervence ? azylové domy jako moţnost řešení. Na příkladu Azylového domu města Příbram bude popsána nabídka aktivit a sluţby, které poskytuje, vnitřní pravidla, metody práce s uţivateli s důrazem na proces individuálního plánování sluţby v kontextu s osobními cíli uţivatelů sluţby a jejich právy. V praktické části se práce zaměří na hodnocení úspěšnosti sluţby a očekávání na základě rozhovorů s odborným personálem a vybranými uţivateli. Cílem práce je nalezení a pojmenování příčin slabých míst organizace jako východiska pro zlepšení práce zařízení. Metody práce: rozhovor, studium dokumentů, pozorování.

Rozezpívání dětí na 1. stupni ZŠ se zaměřením na 1. ročník
Soukupová, Radka ; Tichá, Alena (vedoucí práce) ; Volavá, Iva (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice nerozezpívaných dětí mladšího školního věku, předkládá a vyhodnocuje způsoby řešení v současné praxi učitelů v základních školách. V teoretické části se věnuje dětskému hlasu, různým přístupům pedagogů k nápravě nezpěvnosti dětí, rozboru dostupných učebnic a metodických příruček pro 1. ročník užívaných v současné praxi na I. stupni ZŠ. Druhou část tvoří výzkumná sonda. Pomocí dotazníků byly získány informace o způsobu řešení problematiky nezpěváků v současné praxi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Současné metody výuky prvopočátečního psaní v ČR v porovnání s národním programem VB (Anglie)
Horáčková, Pavla ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl prezentovat současné metody, postupy a trendy v oblasti výuky prvopočátečního psaní na pozadí transformace českého školství. Zabývá se porovnáváním strategií Národního kurikula České republiky a Velké Británie, hledáním nových přístupů a možností, které by mohly obohatit vztah českých učitelů k výuce prvopočátečního psaní. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Marketingová strategie podniku
Janovský, Marián ; Heleš, Andrej (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na problematiku marketingovej stratégie podniku. Práca bola vytváraná v spolupráci so spoločnosťou Motor-Car Trenčín s.r.o., ktorá je autorizovaným predajcom automobilov značky Mercedes-Benz. Teoretická časť práce je zameraná na spracovanie teoretických poznatkov. Analytická časť práce slúži na analýzu spoločnosti a dotazníkové šetrenie. Návrhová časť práce obsahuje konkrétne návrhy na zlepšenia stávajúcej marketingovej stratégie spoločnosti v oblastiach produktu, ceny, distribúcie a komunikácie.

Stacionáře pro osoby s mentálním postižením - srovnání státního a neziskového sektoru
Zajícová, Lenka ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Černá, Marie (oponent)
Diplomová práce porovnává a charakterizuje sociální zařízení pro osoby s mentálním postižením podle zřizovatele. Dále se zabývá názory rodičů na kvalitu poskytovaných služeb v těchto zařízeních. Teoretická část se věnuje základním pojmům, definicím, klasifikacím, psychickým zvláštnostem, vzdělávání a výchově osob s mentálním postižením. Hlavní částí práce je výzkum, který je zpracován ve dvou etapách. První část se zabývá porovnáním stacionářů podle zřizovatele. Zde je použita metoda dotazníku. Druhá část je věnována výzkumu názoru rodičů dětí s mentálním postižením, které navštěvují denní a týdenní pobyty ve stacionáři. V této části výzkumu je použita metoda řízeného rozhovoru. Poznatky a znalosti získané během mého studia a výsledky diplomové práce využiji pro zkvalitnění vlastní práce ve stacionáři a jako osvětu v komunikaci s ostatními lidmi.

Pohon svislého suportu obráběcího centra lineárním motorem
Zapletal, Radek ; Andrýsek, Radim (oponent) ; Foller, Bronislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá mechanizmem pohybu svislého suportu vysokorychlostního obráběcího centra firmy Trimill. Současné řešení pohybu litinového svislého suportu je provedeno pomocí kuličkového šroubu. Náhradou tohoto řešení za lineární motor se zvýší celková dynamika pohybu svislého suportu. Dále se pro zvýšení dynamiky sníží hmotnost svislého suportu pomocí pneumatického nadlehčování a svařením konstrukce suportu.

Celotáborová hra jako prostředek pro získání určitých vědomostí a dovedností dětí
Horálková, Pavla ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce nese název Celotáborová hra jako prostředek pro získání určitých vědomostí a dovedností dětí. Věnuje se tvorbě celotáborové hry jako výplni letního dětského tábora. Zaměřuje se zejména na vzdělávací prvky a nácvik sociálních dovedností při absolvování této hry. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se zabývá teorií celotáborových her. Věnuje se také motivaci, která je důležitá pro možné zapamatování fakt. Rozebírá hry, které jsou nedílnou součástí celotáborových her a v neposlední řadě se dotýká problematiky učení. Empirická část je složena z několika částí. První část je zaměřena na samotný popis celotáborové hry na téma "Stroj času", která byla realizována na dětském táboře, organizovaném občanským sdružením STROM, P.B.m., v roce 2010. Další část se věnuje didaktickému testu a jeho vyhodnocení. Tento test byl dán dětem ve třech etapách - v průběhu tábora, měsíc po táboře a 6 měsíců po táboře. Poslední část je zaměřena na sociální dovednosti a předkládá ukázky her, které slouží právě k rozvíjení sociálních dovedností. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda je možné zapamatovat si konkrétní fakta prostřednictvím celotáborové hry. KLÍČOVÁ SLOVA Celotáborová hra Zapamatování Učení Didaktický test Hry Sociální dovednosti