Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí107 - 110  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní a etická pravidla reklamy ve zdravotnictví
Kubíčková, Mária ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou regulace reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy. Cílem práce je posoudit, zda jsou pravidla dodržována a zda je současná rozhodovací praxe dozorových orgánů na trzích humánních léčivých přípravků a doplňků stravy dostatečná.
Reklama na léky, zdravotnické prostředky a doplňky stravy
Pudilová, Alena ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Vavrečka, Jan (oponent)
Tématem diplomové práce je komplexní pohled na právní prostředí v oblasti reklamy na léky a doplňky stravy, a to zejména z hlediska právní regulace, rozhodovací praxe dozorčích eventuálně dalších věcně příslušných státních orgánů a především uplatnění jejich pravomocí a spolupráce. Cílem práce je pak zejména posoudit, zda současná rozhodovací praxe a kooperace jednotlivých dozorčích eventuálně dalších věcně příslušných státních orgánů na trzích humánních léčivých přípravků a doplňků stravy jsou dostatečně jasné a těsné na to, aby zajistily efektivní veřejnoprávní ochranu a ochranu spotřebitele v této oblasti. Důležitým aspektem problematiky je též zjistit, zda rozdělení kompetencí mezi příslušné autority a to, jak využívají pravomocí, které jim platné zákony poskytují, vede k dostatečnému zajištění právního a společenského zájmu, jímž je zde především ochrana spotřebitele a zdraví společnosti i jednotlivců.
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Jweidová, Soňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Regulace reklamy na doplňky stravy je důležitá, protože se jedná o produkty, které ovlivňují lidské zdraví. Neetické reklamy nejsou žádnou výjimkou, objevují se zejména různé formy klamavé reklamy. Některé reklamy připisují produktům léčivé nebo preventivní účinky, jiné slibují nepravděpodobné výsledky, např. rychlé zhubnutí. V této práci jsou popsány některé případy neetických reklam a činnost regulačních orgánů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí107 - 110  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.