Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  začátekpředchozí106 - 115dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Certifikace shody podle ČSN EN ISO 9001:2001
Poláčková, Kateřina ; Koška, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje základní informace o technické normě ČSN EN ISO 9001:2001. Popisuje základní požadavky na činnosti, které mají zabezpečit funkčnost a efektivnost systému managementu jakosti a tím docílit spokojenosti zákazníků. Poskytuje informace o konkrétních požadavcích na dokumentaci společnosti.
Certifikace systému managementu kvality
Pappová, Barbora ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o certifikaci systému managementu jakosti. V úvodu do problematiky se nachází vysvětlení základních pojmů, historie, vznik a vývoj normy ČSN EN ISO 9001. Dále jsou probrány jednotlivé normy ISO řady 9000 a metodické pokyny pro akreditaci (MPA 50-01-07). Největší důraz je zde kladen na normu ČSN EN ISO 9001. Jsou zde rozebrány především kapitoly 4 až 8. Další důležitou částí této práce je 7. kapitola s názvem proces certifikace. Celý proces je zde podrobněji popsán od samotného počátku po vydání certifikátu, následného dozoru a recertifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení současného stavu a odhad budoucího vývoje.
Lze dosahovat kvality bez ohledu na životní prostředí?
Stoy, Tomáš ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato práce je pojednáním o vztahu kvality a životního prostředí a jejich vzájemném ovlivňování. V první části je popsána jakost jako taková a jsou přiblíženy principy jejího dosahování. Je zde podrobněji rozebrán systém managementu jakosti. Druhá část je zaměřena na ekologii, přičemž důraz je kladen na výrobu a zohledňování životního prostředí, při snaze dosáhnout kvality produktu.
Softwarová podpora pro řízení jakosti ve stavebnictví
Kala, Jakub ; Gajdošík, Jiří (oponent) ; Tichý, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat softwarovou podporu pro řízení jakosti (management kvality) ve stavebnictví. Systém managementu kvality je definován a stanoven v základní kriteriální normě řady 9001, na mezinárodní úrovni označené EN ISO 9001, v České republice označené ČSN EN ISO 9001. Ostatní normy kvality ISO např. řady 9000, 9004, nebo související normy řady 19011 nejsou předmětem zájmu této bakalářské práce. Norma ISO 9001 (dále také norma) specifikuje požadavky na systém managementu kvality s cílem orientace na zákazníka - prokázat, že poskytuje produkty dle jeho požadavků, že je schopná reagovat na požadavky zákazníka i v průběhu výrobního procesu za předpokladu splnění všech podmínek vyplývajících ze zákonů, vyhlášek, předpisů, norem, pracovních a technologických postupů apod. Cílem celého procesu je spokojenost zákazníka respektive zvyšování spokojenosti zákazníka. V práci je popsána kvalita, norma jako základní předpis kvality, softwarová podpora pro management kvality, je zmapováno užití CAQ v praxi.
Systém managementu kvality z pohledu normy ISO 9001:2015 ve vybrané firmě.
Farářová, Eliška ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Rada, Karel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný systém managementu kvality ve firmě KART s.r.o., porovnat ho s aktuálními požadavky normy ISO 9001:2015 a navrhnout realizaci změn do budoucna pro dosažení shody s tímto standardem. Na začátku práce je úvod do problematiky managementu kvality v podnicích a standardů ISO, včetně benefitů aplikace norem do organizací, aktuální požadavky normy ISO 9001:2015 a metodologie použitých nástrojů. Ve druhé části práce, je představení podniku KART s.r.o., hodnotí se plnění požadavků nové revize standardu s aktuálním systémem QMS ve společnosti a identifikují se potřebné změny. Navazují návrhy, v podobě formulací textů do příručky kvality, návrhů tabulek a dalších, na provedení změn v systému managementu kvality v budoucnu, aby se dosáhlo plnění požadavků normy včetně návodu na zpracování navržených podkladů.
Analýza a zhodnocení plnění požadavků normy ISO 9001 a návrh příručky kvality ve společnosti Prosport Praha s.r.o.
Čermáková, Alena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou společnosti Prosport Praha s.r.o. z pohledu normy ISO 9001. Smyslem této práce je porovnání současného stavu společnosti s jednotlivými požadavky normy ISO 9001. V oblastech, ve kterých společnost nesplňuje tyto požadavky, jsou navrženy možné změny k zlepšení stavu tak, aby mohla společnost dosáhnout shody s normou. Po analýze následuje vyhodnocení stupně plnění požadavků normy a návrh příručky kvality pro společnost Prosport Praha s.r.o.
Systém managementu kvality ve vybraném podniku
Kučera, Jaromír ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat a zhodnotit systém managementu kvality ve vybraném podniku a navrhnout opatření, která by vedla ke zlepšení jeho fungování. Teoretická část se zabývá problematikou managementu kvality ve výrobních podnicích, popisuje jednotlivé přístupy k managementu kvality, nástroje a metody. V praktické části je popsán systém managementu kvality v podniku Robert Bosch, spol. s r.o., České Budějovice a je provedeno jeho zhodnocení na základě analýzy dokumentů týkajících se managementu kvality, rozhovorů s manažery a pracovníky oddělení kvality a pozorování fungování systému managementu kvality. Práce je poté zaměřena na několik oblastí s potenciálem pro zlepšení. Jednou z nich je dokumentování výrobkového auditu, kde dochází k nedostatečnému vyhodnocování záznamů ze zkoušek. Jako opatření je navržena elektronická archivace záznamů a statistické zpracování údajů ze zkoušek na těchto záznamech uvedených. Další se týká archivace vzorků. Je proveden soubor opatření zlepšujících systém archivace vzorků a současně snižující náklady na jejich skladování.
Řízení kvality ve vybrané organizaci
ŠUSTROVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na analýzu procesu řízení kvality ve vybrané společnosti. Existuje množství důvodů, proč by společnosti měly zavést systém managementu kvality. Z pohledu výrobců představuje kvalita prostředek, pomocí něhož je dosaženo loajality zákazníků, snížena jejich citlivost na případnou změnu ceny produktů a udržena konkurenční pozice společnosti. Cílem diplomové práce byla analýza procesu řízení kvality ve vybrané organizaci a stanovení návrhů vedoucích ke zlepšení tohoto procesu. Opatření, která jsem navrhla, by mohla zkvalitnit procesy realizace slévárenských produktů, zvýšit spokojenost zákazníků, zvýšit loajalitu pracovníků a přispět tak k celkovému zlepšení systému managementu kvality společnosti.
Procesní řízení ve vybraném podniku
LACINOVÁ, Kristýna
Bakalářská práce je zaměřena na využití procesního managementu v malých a středních podnicích. Teoretická část obsahuje vysvětlené pojmy týkající se managementu jako takového, jeho historii a rozdělení do časových období. Podstatnou částí literární rešerše je vysvětlení rozdílu mezi funkčním a procesním stylem řízení. Funkční styl je v dnešní době nedostačující, a pokud si chce podnik udržet svou pozici na trhu, vhodnou cestou je zvolení procesního způsobu řízení společnosti. V praktické části je popsaný zvolený podnik ORICON s.r.o. Jedná se o tiskařskou společnost s dlouhodobou tradicí. Cílem bakalářské práce je vybrat a zhodnotit některé procesy probíhající ve firmě. Výstupem práce jsou návrhy na zlepšení probíhajících procesů, a to z personálního a marketingového odvětví. Návrhy jsou zobrazeny pomocí nových procesních map. Důsledkem je snížení nákladů při odborném školení řídících pracovníků a zviditelnění pro nové potencionální zákazníky.
Systém řízení kvality ve vybraném podniku
JANOUŠOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce s názvem Systém řízení kvality ve vybraném podniku je analýza současné situace v systému řízení kvality a na základě zjištěných výsledků navrhnout opatření na zlepšení tohoto systému. Pro zpracování diplomové práce byla zvolena společnost Motorpal, a. s., která je výhradním výrobcem vstřikovacích zařízení pro vznětové motory do nákladních automobilů, traktorů, lodí a stavebních strojů.Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část se zabývá popisem kvality, významem kvality, faktorů ovlivňujících kvalitu, principy managementu kvality, ekonomikou kvality, kvalitou v předvýrobních etapách, plánováním kvality, nástroji kontroly kvality. Praktická část práce se především zaměřuje na náklady na kvalitu, se kterými má společnost největší problémy. Dále v praktické části diplomové práce je stručně popsána společnost, její historie, výrobní program a zákazníci společnosti, finanční situace podniku, procesy a systém řízení kvality v podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   začátekpředchozí106 - 115dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.