Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 123 záznamů.  začátekpředchozí104 - 113další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza systému podnikového vzdělávání
Jirgesová, Markéta ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem analýza systému podnikového vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o. Cílem bakalářské práce je provést analýzu zavedeného vzdělávacího systému ve společnosti Stroje s.r.o., vyhodnotit slabé a silné stránky a navrhnout zlepšení systému v souladu s moderními trendy. Práce je rozdělena na dvě části- teoretickou a praktickou. První část obsahuje vysvětlení základních pojmů týkajících se podnikového vzdělávání, jednotlivých fází vzdělávání jako je plánování, identifikace potřeb, realizace a vyhodnocování vzdělávání a jsou zde popsány také metody vzdělávání. Druhá část se již zaměřuje na podnik Stroje s.r.o. a na jeho vzdělávací systém. Je zde provedena analýza jednotlivých fází systému vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o., dále jsou popsány pozitiva a negativa systému, návrhy na zlepšení systému a průzkum spokojenosti se systémem vzdělávání ve firmě Stroje s.r.o.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců
Zábrodská, Jana ; Lorenc, Miroslav (vedoucí práce) ; Kadlecová, Eliška (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na podnikové vzdělávání zaměstnanců. Na příkladu společnosti působící v oblasti mediálního plánování, která si nepřála být jmenována, je sledován proces vzdělávání jak z pohledu organizace, tak z pohledu jejích zaměstnanců. Práce poukazuje na hlavní aspekty a nedostatky vzdělávání ve společnosti a uvádí soubor doporučení, jež by vedla k jeho zefektivnění.
Problematika vzdělávání zaměstnanců ve vybrané organizaci
Revayová, Marcela ; Vinšová, Tereza (vedoucí práce) ; Coufal, Bohuslav (oponent)
Cílem práce je analýza současné podoby systému vzdělávání ve společnosti Termoplast, s. r. o. a následné návrhy možných řešení zjištěných nedostatků. K dosažení cíle slouží poznatky zaznamenané v teoretické části práce a následná aplikace těchto zjištění do praxe. V praktické části je systém vzdělávání analyzován jednak na základě rozhovorů s pověřenou osobou, jednak je pomocí dotazníku zjišťována spokojenost pracovníků se současným stavem vzdělávání ve firmě. Záměrem je zachování komplexního pohledu na danou problematiku.
Vzdělávání zaměstnanců veřejné správy - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a Městský úřad Praha 13
Szakálová, Lucie ; Vláčil, Jan (vedoucí práce) ; Žák, Květoslav (oponent)
Diplomová práce pojednává o vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě, přičemž se zaměřuje na rozdíly mezi státní správou a samosprávou. Zástupcem pro oblast státní správy je Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy a zástupcem pro oblast samosprávy je Městský úřad Praha 13. Vzdělaní zaměstnanci jsou nejen cenným kapitálem organizace, ale především také základním předpokladem pro efektivní poskytování služeb a stabilitu organizace. Cílem práce je klasifikovat strukturu a využití metod vzdělávání zaměstnanců ve státní správě a samosprávě, vymezení rozdílů a stanovení doporučení. Teoretická část práce je zaměřena na význam vzdělávání, vzdělávání jako personální činnost, formy a metody vzdělávání zaměstnanců a představuje i legislativu, jíž je oblast vzdělávání zaměstnanců upravena ve veřejné správě. Praktická část na základě výstupů z expertních rozhovorů a dotazníkového šetření, které byly provedeny na výše zmíněných úřadech, prezentuje nejen současný stav vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě, ale mimo jiné i používané metody vzdělávání a spokojenost zaměstnanců se vzděláváním. Na základě těchto informací jsou popsány hlavní rozdíly mezi státní správou a samosprávou v oblasti vzdělávání zaměstnanců a zmíněna vhodná doporučení.
Analýza systému podnikového vzdělávání
Pospíšilová, Zuzana ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Fučíková, Jana (oponent)
Práce se zabývá vzděláváním a rozvojem zaměstnanců, jako jedněmi z hlavních oblastí moderní personalistiky v podniku. Prostřednictvím analýzy systému podnikového vzdělávání ve společnosti XY je poukázáno na přínosy, které má pro podnik správná organizace vzdělávacích aktivit ve vztahu k pracovnímu výkonu. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie a jednotlivé procesy vážící se k problematice podnikového vzdělávání. Zahrnuje formulaci strategie v oblasti vzdělávání, zjišťování potřeb, plánování, realizaci a hodnocení celého systému. Praktická část obsahuje analýzu systému podnikového vzdělávání ve společnosti XY. Tento systém je hodnocen ze dvou hledisek -- organizačního a zaměstnaneckého. Na základě tohoto hodnocení jsou navrženy optimalizační úpravy systému.
Analýza personální práce ve společnosti Makovec a.s.
Černá, Tereza ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza personální práce ve společnosti Makovec a.s., která zpracovává, vyrábí a prodává maso a masné výrobky. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které jsou charakterizovány jednotlivé personální činnosti, a část praktickou, kde jsou porovnávány teoretické poznatky s praktickými skutečnostmi v dané společnosti. Analýza je zaměřena na získávání, výběr, přijímání, adaptaci, hodnocení, odměňování a vzdělávání zaměstnanců a jejím cílem je identifikovat přednosti a nedostatky a pokusit se navrhnout alternativní způsob řešení.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Mudříková, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Malaníková, Alexandra (oponent)
Tématem diplomové práce je vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti poskytující logistické služby. Společnost si nepřála být jmenována, a proto byla pro účely diplomové práce nazvána NOVACS. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, vztahů a souvislostí týkajících se problematiky vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Metodologie použitá v teoretické části zahrnuje analýzu odborné literatury a dostupných doplňujících dokumentů. Obsahem praktické části je analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v oddělení informačních technologií společnosti NOVACS. Tyto praktické skutečnosti jsou porovnávány s poznatky z teoretické části práce. Systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti NOVACS je zkoumán a posuzován z pohledu vrcholového manažera IT oddělení, jehož pracovní výkon z oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je v práci taktéž analyzován. Výsledkem praktické části jsou zjištěné klady i nedostatky systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti NOVACS, a na ně navazující rady a doporučení ke zlepšení tohoto systému od autorky práce.
Analýza personálních činností v organizaci
Mrhálková, Hana ; Campbell, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat personální činnosti v podniku Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. a případně navrhnout doporučení pro změny ke zvýšení efektivity personálních činností. Podnik Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. se zabývá výrobou a distribucí alkoholických nápojů, především všeobecně známé Karlovarské Becherovky. Práce popisuje veškeré personální činnosti, které probíhají v podniku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá danou problematikou z pohledu odborné literatury. Praktická část obsahuje informace z osobního rozhovoru se zaměstnankyní personálního oddělení podniku Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti Kovolis Hedvikov
Karlíková, Martina ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje přístup k vzdělávání ve společnosti Kovolis Hedvikov a.s. Cílem je zhodnotit přínos pro firmu, efektivnost vzdělávání, spokojenost zaměstnanců s vlastním rozvojem a možný budoucí vývoj ve společnosti. První část je věnována teoretickým východiskům, jako jsou teorie vzdělávání, formy a metody vzdělávání a rozvoje, identifikace potřeby vzdělávání, legislativní požadavky na vzdělávání zaměstnanců, atd. V praktické části je popsána aktuální strategie firmy, používané metody vzdělávání, způsob zajištění jednotlivých školení, plány vzdělávacích akcí, využívání příležitostí k vzdělávání a čerpání prostředků na vzdělávání, motivovanost pracovníků vzdělávat se a rozvíjet se. Na základě těchto údajů jsou identifikovány slabé stránky aktuálního přístupu k rozvoji zaměstnanců a na závěr jsou doporučeny další kroky, které mohou mít pozitivní vliv na dlouhodobý chod firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 123 záznamů.   začátekpředchozí104 - 113další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.