Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,047 záznamů.  začátekpředchozí1018 - 1027dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Certifikace managementu jakosti a její přínosy
Řepová, Helena ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Žiaková, Jaroslava (oponent)
Práce pojednává o zavedeném systému kvality ve firmě a jeho vyhodnocení z hlediska přínosů. V teoretické části je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality, koncepce systému ISO a přístupy ekonomiky kvality. Praktická část v úvodu popisuje firmu a odvětví, ve kterém působí. Dále jsou popsány prvky normy, následuje finanční analýza, přínosy po zavedení firmy a práce je zakončena pojednáním o výzkumu v závodě.
Řízení kvality v organizaci
Čermák, Martin ; Plášková, Alena (vedoucí práce)
Práce se zabývá řízením kvality v organizaci. Poukazuje na běžně užívané metody a přístupy k řízení kvality. Pro vlastní práci byla zvolena analýza reklamací Koncernu Pegas, který je 2. největším výrobcem netkaných textilií v Evropě. Pro analýzu byly použity zejména metody jako 7 nástrojů řízení kvality a řada statistických metod.
Kvalita 100% jablečných džusů
Ročňáková, Dagmar ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Práce je zaměřena na kvalitu 100% jablečných džusů z hlediska legislativy,falšování podílu ovocných složek, chemické a sensorické analýzy. Pojem kvalita, Ishikawův diagram. Vyhodnocení sensorického profilu spotřebiteli, porovnání výsledků s laboratorními výsledky.
Poskytování služeb z hlediska provozního managementu ve společnosti Exim tours
Malafová, Martina ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Ambicí této práce je reflexe složitého systému provozu a plánování CK Exim tours v zahraniční destinaci Hurghada - Egypt. Vedle kapacitního plánování orientovaného na ubytovací prostory, prostředky pro transfer klientů? se práce zabývá i možnostmi zvýšení kvality poskytované služby při zohlednění náboženských, kulturních, geografických a dalších specifik podnikání v této destinaci.
Kvalita služeb na kolejích
Řeháková, Helena ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza kvality služeb na kolejích a návrhy na zlepšení kvality. Práce uvádí vybraná teoretická východiska, která by se mohla aplikovat do praxe. Dále analyzuje kvalitu procesu poskytování služeb na kolejích, a to pomocí vybraných jednoduchých nástrojů řízení kvality, jako je Ishikawův diagram nebo vývojový diagram. Z provedené analýzy vycházejí návrhy na zlepšení kvality.
Řízení kvality podle Modelu Excelence - EFQM
Oppolzerová, Eva ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Vávrová, Šárka (oponent)
Model Excelence je moderní způsob řízení kvality. Model se skládá z devíti kritérií a dalších třicetidvou subkritérií. Práce se zabývá pouze dvěma kritérii, a to vedením a pracovníky. Cílem práce je zhodnocení řízení kvality podle Modelu Excelence v těchto dvou kritérií a následné návrhy na zlepšení stávající situace v dané společnosti.
Srovnání kvality rostlinných tuků
Půhoná, Simona ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Petrů, Miroslav (oponent)
Co je kvalita. Jaké jsou požadavky na kvalitu výrobků. Proč mají podniky zájem o jakost. Tuky, jejich vznik a výroba.Představení výrobců rostlinných tuků. Značky kvality a oceněné tuky. Kvalita rostlinných tuků na českém trhu-test odborníků, názor veřejnosti. Srovnání splnění požadavků na kvalitu rostlinných tuků.
Využití norem řady ISO 9000
Nádvorníková, Lucie ; Chvojková, Helena (vedoucí práce)
Práce se věnuje aktuálnímu tématu zavádění a certifikace systému managementu kvality dle norem řady ISO 9000. Jedná se o analýzu systému managementu kvality ve firmě VHV - OPUS, a. s. dle normy ČSN EN ISO 9001:2001.
Kvalita balených vod
Míšková, Lenka ; Švachová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Hodnocení kvality balených vod. Legislativa upravující tuto oblast. Testy jakosti. Kontrola označování. Analýza spotřeby balených vod studenty VŠE.
Hodnocení kvality vybraného komoditního produktu
Syrovátková, Irena ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
V dnešní době je kvalita nepostradatelnou součástí každého produktu. Zákazník zohledňuje při koupi nového výrobku nejenom cenu a kvantitu nakupovaného zboží, ale v neposlední řadě vyžaduje převážně jeho kvalitu. Předmětem práce je srovnání kvality vybraných modelů motocyklů podle stanovených charakteristik, jeho vyhodnocení a návrhy pro spotřebitele i výrobce. V práci je představeno osm motocyklů různých značek ze stejné kategorie prodávaných na českém trhu. Uvedeny jsou zde základní informace o jejich základních znacích, tedy technických parametrech, nákladech, vzhledu a možnostech servisu. Na základě těchto stanovených charakteristik byla vyhodnocena kvalita vybraných motocyklů v jednotlivých skupinách hodnocení a bylo stanoveno jejich celkové průměrné pořadí podle jednotlivých výsledků. Pro objektivnost hodnocení byl vytvořen dotazník, jehož zpracování umožnilo lépe vyhodnotit různé znaky kvality a zároveň pomohl zjistit, které vlastnosti motocyklů jsou podstatné do jejich hodnocení zahrnout.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,047 záznamů.   začátekpředchozí1018 - 1027dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.