Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10,110 záznamů.  začátekpředchozí10091 - 10100další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.21 vteřin. 

Boj s terorismem v EU - "kyberterorismus" jako nová bezpečnostní hrozba
Snížková, Žaneta ; Druláková, Radka (vedoucí práce) ; Dubský, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje Evropské unii a kyberterorismu jako nové bezpečnostní hrozbě. Kyberprostor a internet stojí v centru současného dění a v průběhu času se staly důležitým prostředkem pro tvorbu ekonomiky, politiky, obchodních vztahů a celé naší společnosti. Národy po celém světě se za poslední století staly mnohem více závislými na využívání informačních a počítačových technologií (ICT), což s sebou nese i četná úskalí v podobě prostoru pro nové bezpečnostní hrozby. Vzhledem k důležitosti uvědomění si negativních dopadů rozvoje moderních technologií, je tato práce věnována kyberterorismu. Zaměřuje se na strategii a prostředky Evropské unie, které jsou jí využívány v boji proti této nové hrozbě. Jelikož se kyberterorismus dynamicky vyvíjí paralelně s vývojem ICT, je i záměrem práce reflektovat dynamickou podobu kyberterorismu. Dále identifikovat základní atributy formující tento jev a zanalyzovat, zda aktuální strategie a prostředky Evropské unie zachycují kyberterorismus v jeho dynamické podobě.

Oskar - od vstupu k prodeji
Sedlacký, Martin ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chmelař, David (oponent)
Na příkladu mezinárodní telekomunikační firmy je vysvětlena marketingová strategie úspěšné firmy v průběhu jejího založení, následného vývoje a prodeje. To vše v kontextu současné technologicky vyspělé globální ekonomiky, ve které má komunikace nesmírný význam.

Marketingová strategie vybrané cestovní kanceláře
Romová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Diplomová práce popisuje a hodnotí marketingovou strategii cestovní kanceláře. Na základě SWOT analýzy a vlastního marketingového výzkumu navrhuje zlepšení marketingové strategie a změny ve složení marketingového mixu. Vlastní marketingový výzkum, provedený písemnou formou pomocí dotazníků mezi cílovou skupinou zákazníků cestovní kanceláře, posuzuje jejich spokojenost se službami cestovní kanceláře. Zpracování diplomové práce potvrzuje čtyři hypotézy, které byly stanoveny před zahájením práce.

Globalisation in Strategic Context
Javor, Miroslav ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Brůžek, Antonín (oponent) ; Řezníčková, Bronislava (oponent)
Fundamental idea of presented doctoral dissertation is that investigating deeper implications of globalisation requires a specific contextual approach based on combination of interdisciplinarity and non-analytical methods, both in general and in terms of business strategy. Red line of the thesis is effort to narrow down the globalisation concept to empirically testable form on business level without loosing grip of the unique essence of this social phenomenon. The result of my research in given direction is introduction of an alternative way to expand objective understanding of globalisation on business level. This is accomplished by the means of explaining the relation between globalisation-related perceptions and expectations of business and by further utilization of this objective characteristic of contemporary globalisation for testing the relevance of other related relations within business strategy.

Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kuncl, Marek (oponent)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.

Marketingová stratégia pivovaru Steiger Vyhne, a.s.
Radová, Lucia Bc. ; Nesnídalová, Jitka (vedoucí práce) ; Kořínek, Michal (oponent)
Práca je rozdelená do dvoch častí. V teoretickej je popis marketingového procesu a marketingového prostredia.Praktická časť práce analyzuje postavenie firmy na trhu a stanovuje strategický marketingový plán, ktorý obsahuje zistené problémy podniku a stanovuje na ne príslušné stratégie tak ako na definované ciele marketingovej stratégie, ktoré sú rozdelené na kvalitatívne a kvantitatívne položky.

Návrh propagačních materiálů Univerzitního sportovního klubu Fakulta managementu
Vlašínová, Petra ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem práce je návrh souboru propagačních materiálů a strategie jejich využití pro potřeby Univerzitního sportovního klubu Fakulta managementu. Práce předpokládá studium marketingové teorie, analýzu propagačních materiálů sportovních organizací v ČR i v zahraničí a kompletní grafický návrh včetně finanční analýzy.

Marketingová komunikační strategie hypotečního úvěru ČSOB
Trubač, Jakub Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Tománek, Milan (oponent)
Cílem práce je posoudit vhodnost marketingové komunikační strategie a komunikačního mixu pro hypoteční úvěr Československé obchodní banky, a.s. a navrhnput případná zlepšení. Činí tak na základě analýzy společnosti ČSOB, a.s., hypotečního úvěru a hypotečního trhu.

Marketingová strategie firmy Emco při vstupu na zahraniční trhy
Zikmundová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Marečková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Emco při vstupu na zahraniční trhy. Společnost Emco je známá jako výrobce cereálních produktů a distributor značkových zahraničních potravin. Tato práce v krátkosti představuje firmu Emco a podává charakteristiku trhu cereálních výrobků. Těžiště práce spočívá ve zhodnocení marketingové strategie, resp. marketingového mixu firmy. V návaznosti na marketingovou strategii následují kapitoly zabývající se marketingovým výzkumem, strategickým plánováním a SWOT analýzou.

Vyhodnocení propagace vybraného produktu v rámci obchodní strategie podniku
Hakenová, Markéta ; Regnerová, Olga (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá obchodní strategií vybraného kamenolomu v rámci propagace jednoho vybraného kamenného výrobku. Závěrečná práce je složena z části teoretické a posléze z druhé části, a to praktické. Teoretická část představuje literární rešerši, zabývající se vysvětlení definice a rozdělení kamenolomu, granitu a jeho těžby, podniku jako pojmu, následně vysvětlení si strategií v rámci obchodu, strategického myšlení a řízení v podniku. V poslední části literární rešerše se práce zabývá produktem a jeho distribucí společně s propagací. Druhá, praktická část diplomové práce se zaměřuje na vybraný kamenolom v České republice, který se v práci představí s jedním ze svých produktů. Na základě dotazníkového šetření bude navržena propagace, která by měla zajistit lepší prodejnost výrobku a tím i ziskovost podniku.