Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 110 záznamů.  začátekpředchozí100 - 109další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Softwarový kontrolér Wi-Fi přístupových bodů se systémem OpenWrt
Jašíček, Petr ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Ilgner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce bylo vytvoření webové aplikace určené pro centralizovanou správu a konfiguraci bezdrátových sítí na přístupových bodech běžících na distribuci OpenWrt. Čtenář je v úvodu seznámen s obecnou problematikou bezdrátových sítí, včetně seznámení s existujícími řešeními jejich centralizované správy. Následuje seznámení s distribucí OpenWrt a způsobu konfigurace pomocí modelu UCI. Dále jsou popsány hlavní technologie použité v této práci. Následuje popis návrhu architektury, uživatelského rozhraní a způsobu implementace výsledné webové aplikace. Výstupem práce je platformě nezávislá webová aplikace, která umožňuje jednoduchou správu a konfiguraci přístupových bodů se systémem OpenWrt.
Systém inteligentní domácnosti
Hájek, Jaroslav ; Lattenberg, Ivo (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá propojováním vzdálených zařízení měřící data různých typů od fyzikálních veličin jako je teplota, vlhkost až po data zobrazující uživateli zatížení procesoru či využití paměti systému. Dále se zabývá kontrolní logikou a závislostmi mezi zařízeními za použití Blockly. V práci je použito mnoho technologií například: MQTT, Websockets, GSM, Lightweight Mesh a další. Systém je založen na mikroslužbě nazvané Flask. Tato služba je aplikační rozhraní rozšiřující základní HTTP služby programovacího jazyka Python. Umožňuje tím prezentovat uživateli naměřená data pomocí grafů či předdefinovaných komponent pro zobrazování dat. Pro ovládání systému byl využit jednodeskový počítač Raspberry Pi spolu se sedmi palcovým dotykovým displejem.
Model šifrátoru Enigma ze stavebnice Lego Technic
Kupka, Ondřej ; Číž, Radim (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a realizace možnosti propojit model šifrovacího stroje Enigma, ze stavebnice LEGO Technic a LEGO Mindstorm, spolu se zobrazovacím zařízením a~rozšířit model o možnost zadat jakýkoliv text pomocí Bluetooth klávesnice. Vstupní text je pak spolu s demonstrací funkcionality šifrovacího stroje zašifrován a výstupní šifrový text je zobrazen na obrazovce zobrazovacího zařízení. První část práce se věnuje počátkům šifrování a vývoji šifrovacího stroje Enigma. Následně je podrobněji zaměřena na model Wehrmacht Enigma, na jehož principu byla vytvořena webová aplikace pro obsluhu modelu. Aplikace je navržena na základě speciálního firmware řídící jednotky Ev3dev a~napsána pomocí jazyka Python a Flask. Práce popisuje dílčí části aplikace, jednotlivé funkce a principy. Součástí práce je návod na obsluhu modelu.
Kontejnerizace detektorů nad relačními databázemi
Oberreiter, Michal ; Kočí, Radek (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kontejnerizací aplikací pro příkazové řádky, konkrétně pak analyzátorů obsahu databáze. Práce je řešena v kontextu platformy Testos, která cílí na automatizaci softwarového testování. Cílem řešení je navrhnout a implementovat univerzálně použitelný nástroj, který by také vhodným způsobem řešil specifické požadavky databázových detektorů. Pro účely kontejnerizace byl zvolen nástroj Docker, nad kterým byl postaven zapouzdřující systém. Dále bylo vytvořeno webové uživatelské rozhraní komunikující s API. Výsledné řešení umožňuje snadno spravovat aplikace příkazové řádky a získávat z nich relevantní výstupy. Přínosem této práce je usnadnění práce s aplikacemi, které vyžadují své specifické závislosti. Usnadnění spočívá v zapouzdření specifik nástroje Docker pod obecnější model práce a také ve vytvoření uživatelsky přívětivého grafického rozhraní.
Informační systém florbalového klubu
Horký, Michal ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením informačního systému pro podporu organizace akcí pořádaných florbalovým klubem. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na frameworku Flask. Systém umožňuje trenérům získat přehled o účasti hráčů na jednotlivých akcích. Dále jim nabízí možnost graficky si zobrazovat sestavu pro jednotlivé turnaje. Organizátorům umožní jednodušší vedení všech potřebných statistik, které nahradí stávající zapisování do textových souborů. Tyto statistiky budou okamžitě po ukončení turnaje dostupné všem příznivcům ligy.
Webová aplikace pro vzdálenou správu systému Fitcrack
Múčka, Matúš ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Hranický, Radek (vedoucí práce)
Táto práca rieši návrh a implementáciu webovej aplikácie na vzdialenú správu systému Fitcrack. Jedná sa o systém, ktorý slúži na distribuovanú obnovu hesiel. Serverová časť webovej aplikácie je navrhnutá s použitím architektúry REST, ktorá znižuje zátaž na server a zároveň zjednodušuje testovanie systému. Prezentačná vrstva systému je implementovaná ako moderná jednostránková webová prezentácia (Single-page aplication). So serverovou časťou komunikuje pomocou asynchrónnych žiadosti (AJAX), ktorých obsah je vo formáte JSON. Súčasťou webovej aplikácie je príjemné responzívne užívateľské rozhranie, systém užívateľov s oprávneniami a rôzne pokročilejšie grafické prvky, ako napríklad grafy.
Monitorovací systém kotelny
Navrátil, Marek ; Valach, Soběslav (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem monitorovacího systému pro kotelny na tuhá paliva. V první kapitole jsou popsány senzory, které se nejčastěji v kotelnách používají, včetněpopsáníprincipučinnosti.Hlavnímobsahemprácejenávrhvlastníhosystémupro monitorování kotelen. Nejprve je zvolena vhodná struktura celého systému, poté jsou podrobněpopsánynávrhyjednotlivýchčástízařízeníelektronickézapojeníavýběrvhodných komponentů. Poslední kapitola popisuje vytvořené programové vybavení zařízení. Výsledkem práce jsou podklady pro výrobu navrženého systému a vytvořený obslužný program.
Informační systém pro oddíl orientačního běhu
Hadač, Filip ; Burget, Radek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací informačního systému pro oddíl orientačního běhu v Opavě. Informační systém poskytuje uživatelům přihlašování se na události a organizaci dopravy na ně. Nedílnou součástí je vyúčtování, které manipuluje s financemi na osobních účtech uživatelů. Systém také poskytuje veřejnosti informace ohledně areálů pevných kontrol včetně výsledků a možnost přidávat své vlastní výsledky. Dalším účelem jsou příspěvky na hlavní stránce, pomocí kterých se sdělují informace a recenzují události. Práce klade důraz na jednoduchost a intuitivnost. Systém je postaven na běžně dostupné technologii Python s využitím frameworku Flask. Jeho vzhled je zprostředkován pomocí CSS frameworku Bootstrap a využitím technologií JavaScript. Výsledek této práce je dostupný na adrese www.fhadac.cz .
Automaticky aktualizovaný webový portál
Staněk, Petr ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a implementaci automaticky aktualizovaného webového portálu, který řeší nedostatky portálů plněných obsahem lidmi. Dále předkládá srovnání existujících vědeckých portálů, rozebírá problematiku extrakce, ukládání a vyhledávání informací. Obecné mechanismy jsou demonstrovány na portálu evropských výzkumných projektů, který odstraňuje nedostatky oficiálního informačního portálu pro evropský výzkum a inovace Cordis. Práce bere jako prototyp existující produkt bakalářské práce a jejím cílem je vylepšit kvalitu extrakce a rozšířit tento systém tak, aby zjišťoval případné problémy a upozorňoval na ně administrátora. Toho bylo dosaženo zvýšením robustnosti a rychlosti extraktoru, evidováním všech důležitých událostí spojených s extrakcí a na druhé straně implementací samostatné administrační sekce webového portálu, která administrátora informuje o problémech a nabízí mu prostředky k jejich řešení.
Elektronická informační tabule LCD
Chmelař, Petr ; Franek, Lešek (oponent) ; Bradáč, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá průzkumem trhu s informačními tabulemi a kiosky a následným návrhem koncepce nového systému, jeho hardwarové části a softwarového vybavení. Cílem této práce je na základě průzkumu trhu vytvořit koncept systému elektronické tabule na základě kterého je vytvořen reálný systém. Koncept systému popisuje princip fungování samotné informační tabule, způsob jejího ovládání a správy samotného systému. Návrh hardwarové části systému se zabývá výběrem vhodného zařízení pro realizaci softwarové části systému a návrhem řídících a signalizačních prvků pro komunikaci s uživatelem systému. Návrh softwaru spočívá ve vytvoření softwarového vybavení na základě stanovené koncepce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 110 záznamů.   začátekpředchozí100 - 109další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.