Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický simulátor superskalárních procesorů s webovým rozhraním
Majer, Michal ; Olšák, Ondřej (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Názorná a interaktivní vizualizace superskalárního procesoru je velmi užitečnou pomůckou při studiu jeho fungování, zejména kvůli jeho složitosti. Hlavní přínos této práce je rozšíření stávajícího simulátoru procesoru instrukční sady RISC-V o nové webové uživatelské rozhraní a zkvalitnění simulace. Vylepšeny byly téměř všechny moduly simulátoru. Velký přínos má integrace s překladačem jazyka C. Simulátor byl rozšířen o HTTP a CLI rozhraní. Mimo jiné byly také odstraněny chyby v implementaci, vylepšen sběr statistik a doplněna instrukční sada. K implementaci webové aplikace byla využita knihovna React. Výsledkem práce je funkční a otestovaná aplikace, která je připravena k použití v praxi a bude mít pozitivní přínos pro vzdělávání.
The I/O simulator for Micro800 PLC
Popovič, Peter ; Kacz, Peter (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
This bachelor thesis deals with the design of an I/O simulator with the Micro800 series PLC from Allen-Bradley. The thesis includes a survey of standardized discrete and analog signals for PLCs. Furthermore, the equipment of the input and output simulator is proposed, as well as the creation of wiring diagrams for the PLC and its peripherals. A test application that verifies the functionality of the simulator is also described. The whole thesis concludes with the verification of the correct functionality of this design. Keywords Simulator, PLC,
Emulátor herní konzole Playstation 1 s vyšším renderovacím rozlišením
Stupka, Filip ; Šimek, Václav (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zvýšením vizuální věrnosti v emulaci systému PlayStation 1 zavedením pokročilých vykreslovacích technik pro výstup ve vyšším rozlišení. Studie začíná důkladnou analýzou původní hardwarové architektury a identifikací komponent ovlivňujících grafický výstup. Výzkum se zaměřuje na vývoj vlastního emulátoru a zabývá se problémy spojenými se zvýšením rozlišení grafiky při zachování kompatibility se stávajícím herním softwarem. Výsledky poskytují cenné poznatky pro nadšence retro her a výzkumné pracovníky a ukazují úspěšnou implementaci emulátoru PlayStation 1 s vyšším rozlišením vykreslování pro zachování odkazu klasických her.
Celulární automaty – 1D a 2D simulátor
Sova, Filip ; Šoustek, Petr (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem simulátoru celulárních automatů (CA). Implementován byl v jednorozměrném (1D) a dvourozměrném (2D) světě. Teoretická část se zabývá historií, základními principy, klasifikací a praktickým využitím CA, včetně přehledu knihoven v Pythonu. Praktická část zahrnuje popis uživatelského rozhraní pro definici a vizualizaci CA pomocí knihoven pygame, pygame_gui a numpy. Výsledkem je uživatelsky jednoduchý a flexibilní simulátor, který může být využit pro studijní účely celulárních automatů.
Automatic Flight Control System Design for a Jet Aircraft
Greš, Daniel ; Novák, Jiří (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This thesis is about creating an automatic flight control system for a jet aircraft, which will be able to sufficiently pilot this aircraft. This work is done mainly in MATLAB® and for visualized using the Unity® development platform.
Rekonstrukce simulátoru I/O pro PLC
Veselý, Petr ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rekonstrukcí simulátoru I/O pro PLC. Náplní první kapitoly je seznámení s PLC a popis standardizace diskrétních a analogových signálů. Následně je zde popsán fyzický simulátor, který se nachází v laboratoři. Další část této práce je věnována návrhu úpravy analogových vstupů a výstupů za účelem jejich správné komunikace s moduly. Nadále jsou zde uvedeny úpravy analogových výstupů na simulátoru a taktéž úprava kabelů mezi PLC a simulátorem. V páté kapitole popisuji technologii Add Profile a poté uvádím řešení demonstrační a testovací úlohy. Na závěr popisuji ověření funkčnosti všech simulátorů.
On-orbit docking simulator
Červenka, Rostislav ; Kašpárek, Tomáš (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
This thesis delves into the multifaceted domain of on-orbit docking. The goal is to design and implement an on-orbit docking simulator for Android devices. The simulator will be based on the Clohessy-Wiltshire equations, which are used to model the relative motion of two spacecraft in orbit. The user will be in control of one of them and his goal is to utilize the available touch and motion inputs, to dock into the other. The simulator encapsulates the complexities of multiple on-orbit docking scenarios, providing an immersive and educational experience for users interested in space technology.
Návrh univerzálního simulátoru vypínače vysokého napětí pro testování konfigurace ochranných terminálů
Maksimov, Dmitrii ; Boušek, Jaroslav (oponent) ; Háze, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem univerzálního simulátoru, který nahradí vypínač rozváděče vysokého napětí pro testování ochranných terminálů. Simulátor obsahuje v sobě hardwarovou a softwarovou část. Práce udává požadavky na univerzálnost. Na základě těchto požadavků je vyvíjena softwarová část a vytvořené zapojeni s konektorem pro komunikace s ochranným terminálu. Ovládání je zrealizováno sadou přepínačů a softwarem.
Simulátor pro finanční protokoly
Vymlátil, Martin ; Pluskal, Jan (oponent) ; Veselý, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením simulátoru pro finanční protokoly ISO8583 a SPDH.Na základě analýzy zmíněných protokolů je navržen a implementován simulátor v jazyce C++. Simulátor je testován na předem připravených zprávách, ale také vůči skutečnému platebnímu terminálu. Na závěr této práce jsou diskutována možná rozšíření.
Návrh komunikačního protokolu pro generické simulátory mikroprocesorů
Moskovčák, Jiří ; Kolář, Dušan (oponent) ; Masařík, Karel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem komunikačního protokolu pro generické simulátory procesorů. Cílem práce bylo navrhnout a implementovat komunikační protokol, který jednak umožní simulaci víceprocesorového systému a zároveň běh simulace na svazku počítačů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.