Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generování stromových struktur pro účely testování informačních systémů
Rozsíval, Michal ; Hruška, Martin (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit nástroj automatizující testování informačních systémů. Nástroj vytváří testovací zprávy podobné těm v reálném provozu, přičemž podobností se v rámci této práce rozumí podobnost struktur posílaných dat. Princip činnosti spočívá ve zpracování záznamu komunikace, který si nástroj načte a jednotlivé v něm obsažené zprávy převede do uniformního formátu. Takto uložené zprávy klasifikuje do skupin, které abstrahuje do podoby vhodné pro následné generování náhodných testovacích zpráv. Podporována je komunikace prostřednictvím protokolu REST API a OPC UA a stromově strukturovaná data ve formátu JSON a XML . Nové zprávy jsou vytvářeny na základě kombinačního testování s pokrytím Pair-Wise . Výsledná funkcionalita nástroje byla ověřena na reálných záznamech komunikace.   
Tvarová analýza obrazových dat
Kylián, Jakub ; Harabiš, Vratislav (oponent) ; Chmelík, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvarovou analýzou obrazových dat, popisuje tedy metody, techniky a postupy, které k takové analýze vedou. Obsah práce je rozdělen do tří kapitol – Teoretická, řešení studentské práce a závěr. V části teorie jsou popsány metody, které jsou následně využity v části řešení, ale i obecná teorie přímo související s tématem. Pravidlem je tedy, že použitá metoda v části řešení je popsána v části teoretické do detailů, nicméně tato skutečnost nemusí nutně platit i naopak. V návaznosti na kapitolu teoretickou je řešení studentské práce. V kapitole řešení studentské práce je prezentován problém, který je, díky znalostem z teorie, vyřešen. Řešení sestává z více analytických procesů a patřičných příprav, které jsou v této části zcela jasně definovány. Poslední část, závěr, slouží jako shrnutí přípravy, průběhu a zhodnocení řešení analýzy. Zároveň může posloužit jako prostor pro prezentaci nápadů, analogií, neprezentovaných metod a jiných postupů, které by mohly mít kladný či záporný vliv na výsledek práce, tedy i na její závěr.
Metody zvýšení dynamického rozsahu obrazu
Sailer, Zbyněk ; Juránek, Roman (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem dynamického rozsahu snímačů digitálních fotoaparátů a metodami řešení tohoto problému. Jsou zde popsány existující metody tvorby obrazu s vysokým dynamickým rozsahem, způsoby získávání vstupních dat a nový způsob tvorby HDR obrazu - takzvané přímé generování.
Návrh jednoduché MIDI sítě
Lečbych, Jakub ; Krček, Petr (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem bakalářské práce je porovnání výhod a nevýhod digitálního zpracování zvuku. Práce se zabývá jednak generováním signálu, editací, záznamem a masteringem. Na problematiku pohlíží očima zvukaře, nikoli umělce. Obsahuje také recenze produktů velkých světových firem. Cílem bakalářské práce je navrhnout jednoduchou MIDI síť, ve které je audiosignál generován a editován digitálně, ovšem výsledný zvuk má charakteristické teplé vlastnosti analogového syntezátoru.
Tvarová analýza obrazových dat
Kylián, Jakub ; Harabiš, Vratislav (oponent) ; Chmelík, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvarovou analýzou obrazových dat, popisuje tedy metody, techniky a postupy, které k takové analýze vedou. Obsah práce je rozdělen do tří kapitol – Teoretická, řešení studentské práce a závěr. V části teorie jsou popsány metody, které jsou následně využity v části řešení, ale i obecná teorie přímo související s tématem. Pravidlem je tedy, že použitá metoda v části řešení je popsána v části teoretické do detailů, nicméně tato skutečnost nemusí nutně platit i naopak. V návaznosti na kapitolu teoretickou je řešení studentské práce. V kapitole řešení studentské práce je prezentován problém, který je, díky znalostem z teorie, vyřešen. Řešení sestává z více analytických procesů a patřičných příprav, které jsou v této části zcela jasně definovány. Poslední část, závěr, slouží jako shrnutí přípravy, průběhu a zhodnocení řešení analýzy. Zároveň může posloužit jako prostor pro prezentaci nápadů, analogií, neprezentovaných metod a jiných postupů, které by mohly mít kladný či záporný vliv na výsledek práce, tedy i na její závěr.
Generování časových průběhů programovatelným automatem
Novák, Michal ; Marada, Tomáš (oponent) ; Němec, Zdeněk (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je popsán laboratorní proces generování časových průběhů programovatelným automatem Simatic C7. Ovládání a zobrazování důležitých informací je realizováno pomocí operátorského panelu. Práce popisuje proces programování v programovém prostředí Step 7 a konfiguraci aplikace stylem krok za krokem.
Deskripce odvalovacích ozubárenských strojů
Jelínek, Petr ; Pavlík, Jan (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce shrnuje poznatky z oblasti ozubárenských strojů se zaměřením na odvalovací ozubárenské stroje. Popisuje jednotlivé druhy strojů na výrobu ozubení odvalovacím způsobem a jejich princip. Hlavním cílem bakalářské práce je učinit průřez danou problematikou a shrnout jak klasické, tak moderní odvalovací ozubárenské stroje a směry ve vývoji těchto strojů.
Generování a zobrazení QR kódů na embedded grafickém OLED displeji
Lakomý, Tomáš ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Hanák, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá kódováním informací a jejich generování do QR kódů. Pro tento účel je v práci popsán princip fungování QR kódů a také návrh zařízení. Toto zařízení je schopno zakódovat informaci přijatou přes sériovou linku a následně ji zobrazit v QR kódu na OLED displeji. Zařízení obsahuje mikroprocesor, proto je zde nastíněn postup při programování a testování zařízení.
Generování 3D stromů na základě vzorových obrázků
Kubiš, František ; Polok, Lukáš (oponent) ; Szentandrási, István (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá studiem možností generování 3D stromů za použití různých metod včetně bezkontextových gramatik a L-systémů. Diplomová práce dále obsahuje kapitolu o evolučních a genetických algoritmech, kde je stručně shrnuta jejich funkce. V této práci byl navržen algoritmus, který má na vstupu 2D obrázek a od uživatele dostane přibližný obrys stromu s polohou počátku kmene. Na základě těchto informací pomocí genetického algoritmu vytvoří 3D strom jenž se vizuálně blíží předloze. Kromě způsobů generování stromů se čtenář seznámí se zpracováním vstupního obrazu a návrhem testovací aplikace.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Minařík, Antonín ; Matýšek, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce řeší tvorbu grafického intra s použitím OpenGL, jehož velikost nesmí přesáhnout 64 kB. Popsané a použité techniky zahrnují: Phongův osvětlovací model, mlhu, skybox, generování textur pomocí šumu a shadow mapping. Intro se odehrává ve velkoměstě, a jsou popsány techniky využité pro generování všech prvků města. Dále jsou popsány metody snížení velikosti aplikace a systém pro animaci kamery.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.