Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení ekonomické situace podniku
Čermáková, Marie ; Drápela, Radek (oponent) ; Srbová, Pavla (vedoucí práce)
Bakalářská práce hodnotí ekonomickou situaci společnosti LABARA s.r.o. od roku 2018 do roku 2022. Teoretická část popisuje metody ekonomické analýzy a vybrané ukazatele finanční analýzy. Praktická část obsahuje informace o analyzované společnosti a její konkurenci, strategickou analýzu a výpočty ukazatelů finanční analýzy, které jsou poté porovnány s konkurencí. Na konci práce jsou představeny návrhy na zlepšení ekonomické situace podniku.
Zhodnocení ekonomické situace podniku
Krátká, Veronika ; Tůma, Filip (oponent) ; Srbová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce hodnotí ekonomickou situaci podniku STRIX Chomutov, a. s. na základě strategické a finanční analýzy během let 2017-2022. První část představuje teoretická východiska ekonomické analýzy, která jsou dále aplikována v analytické části. V rámci práce je představen analyzovaný podnik a jeho tři vybrané konkurenční podniky. Analytická část prezentuje výsledné hodnoty ekonomických ukazatelů a celkové zhodnocení ekonomické situace analyzovaného podniku. Data podniku jsou porovnána s konkurenčními podniky a oborovým průměrem specializovaných stavebních činností. Poslední část práce je věnována návrhům, které by mohly vést ke zlepšení ekonomické situace podniku. Návrh představuje investici do vrtného střediska, porovnání různých forem jejího financování a zvolení nejvýhodnější varianty.
Analýza vybrané firmy
Košťál, Karel ; Janáč, František (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato Diplomová práce analyzuje výrobně obchodní společnost FINO-trade s.r.o., její vztahy s oborovým okolím a její pracovní postupy. Je založena na jednoduchých analytických nástrojích, kterými jsou SLEPTE analýza, SWOT analýza, Porterův pětifaktorový model konkurenčního prostředí a Kralickův QUICKTEST. Cílem je navrhnout opatření směřující k růstu a upevnění postavení firmy na trhu.
Podnikatelský záměr
Valentová, Marta ; Březina, Drahomír (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem rozvoje podniku BRISK. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu firmy (analýzu tržeb a konkurence, SWOT analýzu). Následně je vypracován návrh na nákup vybavení firmy dalšími stroji. Tento návrh je zpracován ve dvou variantách včetně jejich vyhodnocení a závěrečného doporučení.
Spokojenost zákazníků
Franek, Jan ; Remsová,, Kateřina (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků lezeckého centra Tendon Wallstreet v Jihlavě. Diplomová práce je rozdělena na čtyři hlavní části. První částí jsou cíle práce a zvolená metodika. Druhá část obsahuje teoretický popis, který vychází z odborné literatury. V další části využívám vybrané metody a analýzy ke zmapování současné situace. Poslední čtvrtá část je vlastní návrh na základě zjištěných poznatků z dotazníkového šetření na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace (soukromoprávní nebo veřejněprávní) pomocí vybraných metod a návrhy na její zlepšení
Zemková, Kateřina ; Janíčková, Nikola (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vybraného podnikatelského subjektu, kterým je Pivovar ZUBR, a. s. Pomocí analýz zkoumajících vnitřní a vnější okolí společnosti bude zjištěna aktuální situace vybraného podniku. Na základě provedených analýz budou vypracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Critical Analysis of the Entry Strategy to the German Market Comparing to the Entry Strategy Applied During Expansion Into the Polish Market
Novák, Roman ; Kadlec, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the critical analysis of the strategy of the company Student Agency to enter German market and comparison with the formerly created critical analysis of the strategy to enter Polish market. In the first part, the diploma thesis focuses on theoretical foundations of the analyses, which are conducted in the practical part of this paper. Next part focuses on the company itself, its history and on all the services, which are provided by Student Agency to the customers. The practical part analyses the company through the different analytical frameworks, for example Porter’s five forces model or SWOT analysis. The concluding part of the paper is focused on the final summary of the analyses conducted in the paper, and the comparison with the analyses of the Polish market.
Podnikatelský plán pro založení nové firmy
Francúzová, Andrea ; Zich,, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu pro založení nové společnosti nabízející služby seniorům a současně pracovní uplatnění studentům. Analýzy vnějšího a oborového prostředí spolu s průzkumem trhu tvoří základ pro sestavení SWOT analýzy. Následuje formulace strategie a samotný podnikatelský plán, jehož realizovatelnost je podložena variantně zpracovaným plánem finančním.
Spokojenost zákazníků
Kučera, Tomáš ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků ve vybraném podniku. Z výsledků dílčích analýz byly sestaveny návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce jsou popsána teoretická východiska. Další část analyzuje současnou situaci daného podniku pomocí vnitřního a vnějšího prostředí. Pomocí dotazníkového šetření je také analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. Po shromáždění dat z vytvořeného dotazníku budou data vyhodnocena a následně budou navrženy konkrétní návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský plán
Zemanová, Lucie ; Ing., Bc.Vanda Casková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro organizaci příměstského plaveckého tábora pro děti, který každoročně pořádá plavecká škola Kometa Brno. Tato práce obsahuje veškeré potřebné informace a analýzy, které jsou nezbytné k vytvoření konkrétní nabídky a stanovení její vhodné marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.