Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizualizace edukačních experimentů
Zvelebilová, Rosana ; Holada, Karel (vedoucí práce) ; Beneš, Pavel (oponent)
Anotace: Diplomová práce vizualizuje edukační experimenty pomocí různých vizualizačních prostředků - video, kresba, tabulka, schéma, rovnice, popis. Slouží k vzdělávání učitelů chemie a tutoruje je k živému předvádění pokusů v hodinách chemie a při laboratorních cvičení. Klíčová slova: Vizualizace, edukační, experiment, pokus, kategorizace, demonstrace, laborace, model.
Vizualizace edukačních experimentů
Zvelebilová, Rosana ; Holada, Karel (vedoucí práce) ; Beneš, Pavel (oponent)
Anotace: Diplomová práce vizualizuje edukační experimenty pomocí různých vizualizačních prostředků - video, kresba, tabulka, schéma, rovnice, popis. Slouží k vzdělávání učitelů chemie a tutoruje je k živému předvádění pokusů v hodinách chemie a při laboratorních cvičení. Klíčová slova: Vizualizace, edukační, experiment, pokus, kategorizace, demonstrace, laborace, model.
Etická výchova a školní družina
Zvelebilová, Rosana ; Pávková, Jiřina (oponent) ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce)
Práce na téma "Etická výchova a školní družina" je pro mne velmi přínosnou zkušeností i po tak dlouholeté praxi vychovatelky. Díky této práci jsem měla možnost nastudovat a prověřit vědecky získané informace, které se týkají hlavně vývoje morální úrovně, prosociálního chování a vlivu všech aspektů, které působí na osobnost dítěte. Potvrdilo se mi, že je důležité znát právě morální vývoj v daném věku (mladší školní věk), dále rodinné zázemí, vliv školy a spolužáků. Ve svém působení v oblasti etické výchovy jsem objevila nečekaný zájem ze strany dětí, především v řešení problémů, které se týkají jich samotných a také problémů ve skupině i s jednotlivými dětmi (např. Patrik). Děti mají radostnou snahu splňovat očekávané normy chování, dodržování určených pravidel. Často se stává, že tyto pravidla porušují a zde se opět potvrzuje správnost odborného hlediska. Osobnost vychovatele je zde neodmyslitelná. V průběhu mého projektu jsem měla vážné obavy, že v některých situacích nezvládnu moji roli, když jsem měla děti dovést k určenému cíli. Moje obavy byly zbytečné. Neuvěřitelná solidarita, podpora a opora z řad dětí mě přesvědčila, že právě prohlubování, opakování a působení v oblasti etické výchovy přináší velký pokrok v rozvoji jejich osobnosti. Působení na skupinu dětí v této oblasti považuji za velmi zdařilé,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.