Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti využití marketingových komunikací při zavádění značky Unit Portables na českém trhu
Zapletal, Zbyněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je navrhnout na základě stávajících forem marketingových komunikací společnosti Unit Portables jejich vylepšení do budoucna. Práce charakterizuje jednotlivé formy marketingových komunikací, vystihuje typy marketingových výzkumů, SWOT analýzu, zaměřuje se na současné marketingové trendy a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. V praktické části je zanalyzován český trh, jsou komparovány cenové hladiny v České republice a ve Švédsku, je charakterizována společnost Unit Portables a poslední část se věnuje analýze vlastního dotazníkového šetření.
Ekonomická problematika zemí pevninské Střední Ameriky
Zapletal, Zbyněk ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat ekonomickou problematiku pevninské Střední Ameriky. Práce je rozdělena do tří částí. První část práce vymezuje pojem "pevninská Střední Amerika" a charakterizuje pevninskou Střední Ameriku jako celek z hlediska demografie a ekonomické problematiky. Druhá část práce podrobněji analyzuje jednotlivé země tohoto regionu. U každé země je provedena stručná celková charakteristika, silné a slabé stránky jednotlivých zemí a jsou vyzdvihnuty nejvýznamnější aktuální události. Cílem třetí části, která je výsledkem analýzy částí předchozích, je posouzení problematiky vstupu zahraničních subjektů na trhy pevninské Střední Ameriky.

Viz též: podobná jména autorů
1 Zapletal, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.