Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Klient pro zobrazování OLAP kostek
Zahradník, Jan ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou analytického nástroje pro podporu manažerského rozhodování. Cílem bylo vytvořit reportovací systém, který by umožnil jednoduchou orientaci v klíčových ukazatelích pro firemního zákazníka. Jako implementační prostředí byl použit .NET Framework 3.5 s jazykem C\# a databázovým serverem Microsoft SQL 2008 včetně rozšíření Analysis Services, pro webové rozhraní pak ASP.NET.
Klient pro zobrazování OLAP kostek
Zahradník, Jan ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou analytického nástroje pro podporu manažerského rozhodování. Cílem bylo vytvořit reportovací systém, který by umožnil jednoduchou orientaci v klíčových ukazatelích pro firemního zákazníka. Jako implementační prostředí byl použit .NET Framework 3.5 s jazykem C\# a databázovým serverem Microsoft SQL 2008 včetně rozšíření Analysis Services, pro webové rozhraní pak ASP.NET.
Manažerské dovednosti
Zahradník, Jan ; Kříž, Josef (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
V dnešním hyperkonkurenčním tržním prostředí je kladen velký důraz na zvládání manažerských dovedností a také na osobnost manažera samotného na všech úrovní řízení. Aby bylo možné v takto nastaveném tržním prostředí obstát, je nutností neustálá příprava manažerů na nové a neznámé situace, které je v průběhu jejich praxe mohou potkat. Proto vznikla i tato diplomová práce, která má za úkol inspirovat manažery v jednom takovém podniku, pro který je, díky svému oboru podnikání, znalost a efektivní uplatňování manažerských dovedností determinantou úspěchu. Teoretická část této práce pojednává o principech managementu, osobnosti manažera, přednostech a záporech jednotlivých typů osobností ve vedoucích pozicích řízení podniku a také rozebírá problematiku manažerských dovedností. V praktické části je, kromě představení pivovaru Bernard, identifikována, analyzována a vyhodnocena úroveň manažerských dovedností vedoucích pracovníků v síti franšízových provozoven Bernard pub. V dalším kroku jsou na základě vyhodnocení dotazníkového šetření provedena doporučení, která mají za úkol zdokonalit úroveň manažerských dovedností vedoucích pracovníků.
Využití Google Analytics v eshopu
Zahradník, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaobírá využitím jednoho z nejvýznamnějších nástrojů webové analytiky Google Analytics v konkrétním e-shopu působícím převážně na českém trhu. Cílem práce je analýza klíčových oblastí, tedy analýza návštěvníků, analýza zdrojů návštěvnosti a analýza obsahu. Na tomto základě jsou vystavěny problémové oblasti a samozřejmě převážně následná doporučení, která by měla po aplikaci pomoci e-shopu ve zlepšení kvality služeb, potažmo ke zvýšení tržeb a konkurenceschopnosti na trhu.
Využití sociálních sítí pro propagaci společnosti
Zahradník, Jan ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali jsou sociální sítě vhodným prostředím pro zviditelnění a prezentaci firem a jejich produktů a na základě zvolených kritérií určit, které sítě v českém prostředí jsou pro tuto prezentaci nejvhodnější a jaké nástroje pro propagaci nabízejí. Práce je rozdělená na část teoretickou, v níž se zaobírám odbornou terminologií, popisuji vývoj prostředků ke sdružování lidí na internetu až do dnešní podoby sociálních sítí. Následuje kapitola, která zmiňuje nejrozšířenější sociální sítě v České republice se zaměřením hlavně na Facebook, na němž také popisuji platformu pro vývoj aplikací. V praktické části ilustruji možnosti propagace společnosti na Facebooku prostřednictvím reálné marketingové kampaně, zaobírám se rozdíly v cílení, náklady spojené s chodem kampaně a poté vyhodnocuji, zda je kampaň úspěšná a přidávám návrhy na zlepšení. Dalším tématem je možnost využití Facebook API a jazyka FBML při tvorbě aplikace na platformě Facebook a s tím spojené využití při internetovém marketingu. Práce obsahuje také veřejný průzkum, který zachycuje, jaké sociální sítě lidé opouštějí a na jaké se naopak přesunují, reakce uživatelů na reklamu na sociálních sítích a vztah k aplikacím na sociálních sítích běžících. Přínosem práce je ukázat možnosti, které nabízí využívání sociálních sítí při prezentaci společností prostřednictvím sociálních sítí.

Viz též: podobná jména autorů
1 Zahradník, Jaroslav
1 Zahradník, Jindřich
13 Zahradník, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.