Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kompetenční profil sportovního manažera z pohledu studentů FTVS a vrcholových manažerů
Závadská, Karolína ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Kompetenční profil sportovního manažera z pohledu studentů FTVS a vrcholových manažerů Cíle: Cílem práce je identifikace požadovaných kompetencí pro pozici sportovního manažera a následná tvorba seznamu kompetenčních nároků a sestavení kompetenčního profilu manažera sportu. Metody: Pro dosažení cíle práce byly použity studie odborné literatury z oblasti managementu, personálního managementu a psychologie. Pro konečné sestavení profilu byla použita metoda rozhovoru a dotazování. Výsledky: Výsledkem práce je vytvoření kompetenčního profilu sportovního manažera, jenž obsahuje kompetence rozdělené do několika okruhů i jejich požadovanou úroveň. Klíčová slova: manažer, sportovní manažer, kompetence, manažerské kompetence, kompetenční profil
Marketingový mix HC Sparta Praha
Závadská, Karolína ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový mix HC Sparta Praha Cíle práce: Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu HC Sparta Praha. Dále pak zjištění názoru fanoušků na současný marketingový mix. Ze získaných podkladů následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit klubu. Metody: Pro analýzu současného stavu marketingového mixu bude využita případová studie a SWOT analýza, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Zároveň také příležitosti a hrozby, kterým klub čelí. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, pomocí kterého bude analyzován názor fanoušků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Získané informace budou doplněny o autorovi osobní poznatky, které použije při tvorbě závěrečných návrhů na zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod budou navrženy úpravy jednotlivých složek marketingových mixu. Tyto návrhy budou předloženy vedení klubu, který se dále rozhodne, zda je bude realizovat či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, image klubu, SWOT analýza, dotazník

Viz též: podobná jména autorů
1 Závadská, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.