Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generování procedurálních textur v shaderu
Veverka, Pavel ; Navrátil, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí různých algoritmů a šumů, zvláště pak Perlinův šum. Příklady shaderů procedurálních textur jsou demonstrovány v aplikaci, napsané v C++, aplikované na modelu areálu Božetěchova FIT VUT Brno.
Nástroj pro podporu agilního vývoje softwaru
Veverka, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout systém pro podporu agilního vývoje softwaru ve virtuálním týmu. Jsou zde uvedeny metodiky agilního vývoje a některé dostupné nástroje pro jeho podporu. Aby mohl být systém použit v širokém spektru zařízení, je v práci uveden také teoretický rozbor multiplatformních možností vývoje aplikací. V dalších částech je popsán návrh a implementace pomocí webových technologií. Na závěr je systém demonstrován na modelovém příkladu a jsou navržená jeho rozšíření.
Generování procedurálních textur v shaderu
Veverka, Pavel ; Navrátil, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí různých algoritmů a šumů, zvláště pak Perlinův šum. Příklady shaderů procedurálních textur jsou demonstrovány v aplikaci, napsané v C++, aplikované na modelu areálu Božetěchova FIT VUT Brno.
Nástroj pro podporu agilního vývoje softwaru
Veverka, Pavel ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout systém pro podporu agilního vývoje softwaru ve virtuálním týmu. Jsou zde uvedeny metodiky agilního vývoje a některé dostupné nástroje pro jeho podporu. Aby mohl být systém použit v širokém spektru zařízení, je v práci uveden také teoretický rozbor multiplatformních možností vývoje aplikací. V dalších částech je popsán návrh a implementace pomocí webových technologií. Na závěr je systém demonstrován na modelovém příkladu a jsou navržená jeho rozšíření.

Viz též: podobná jména autorů
2 Veverka, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.